Skip to main content

REBRANDING. Dolce Sport se schimbă la față

 

Publicitate

Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, se rebranduiește începând cu 1 iunie 2012, de la ora 18.30.

Schimbările vizuale sunt la nivel de siglă, grafică și imagine. Dolce Sport va avea de mâine un nou font, care să se potrivească cu grafica folosită în sub-brandurile Romtelecom, iar simbolul grafic a fost dezvoltat în format 3D.

Această schimbare a postului este susținută de o campanie "agresivă" de marketing, cum o numește și Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.

Cu această ocazie, toţi abonaţii Dolce vor putea urmări gratuit în perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune.

Pentru clienţii serviciului de televiziune prin satelit şi pentru cei IPTV canalul va fi disponibil pe poziţia 101.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Sa va interesati cum a fost dat afara jurnalistul Andrei Nourescu si la ce amenintari si umiliri recurg cei de la Dolce Sport cu restul angajatilor. De la Te dau afara cand vreau eu pana la Daca l-am dat afara pe Nourescu cat de greu crezi ca imi e sa te dau pe tine? Alexandru Sabau este omul care face manariile astea si zice ca lui nu ii este frica de nimeni ca Enachescu il salveaza.
  • aoeleu de audiente de tot risul au astia de la DolceSport, in prime time locul 40 si ceva iar pe urban locul 49...muult sub gspul pe care il retransmit, care e pe locul 30...rebranding ptr cine si ptr ce, ca daca nu e continut nimic nu e...
  • n-ai ghicit. Hagi, Popescu, Sandu, Laurent Delanney, Cadu, Marica, Ianu, Beto, Torje, Rat, Lucescu, Reghecampf, Andrei Nechita si asa mai departe.
  • Samuila e ok ca moderator, nici nu mai presteaza toata ziua la telefon cu Jiji. Se vede ca el si, probabil, ceva oameni din spatele lui vin din locuri unde se mai muncea. Gradinescu e un comentator bun, dar fara atitudine cand il chemi la talk-show-uri. Restul sunt varza. Mai nashpa e ca invitatii permanenti , colaboratorii nume din sport sunt slabi. Scria cineva mai sus: poate doar Panduru isi merita banii. Enachescu ar trebui sa gaseasca aici o solutie, ca de aia e director. DigiSport mai are ceva ziaristi buni, dar ar putea plati si Dolce niste nume importante. Samuila facea niste emisiuni excelente la gsp tv cu dnii Naum si Chiotea, de ce nu-i mai aduce si la Dolce? Nici pe dl Nanu nu l-am mai vazut. Dece, poate imi raspunde cineva.
  • Marea problema la Dolce Sport e ca unii muncesc si altii iau bani. Iar de dragul prieteniilor au mai fost aduse recent "vedete" precum Tudor Samuila/Radu Oprisan/Andrei Nourescu, prieteni de pahar cu Vlad Enachescu si cu Alexandru Sabau, personaj caruia ii e atat de dolce viata la televiziunea Romtelecom incat isi permite sa vina beat la munca (doar sef ii e Vladut, nu altcineva). De urmarit cine va merge la Euro si la Olimpiada. Un hatru de la o televiziune concurenta spunea zilele trecute la o bere ca Enachescu, Sabau, Gradinescu sau Nourescu au mai multe ore de zbor decat multi piloti de linie.
  • nu trebuie ma sa platesti pentru pachetul Dolce Sport...doar ca cei care au pachetul cel mai mic de programe nu receptioneaza decat Dolce Sport 2, nu ambele canale de sport pentru care trebuie sa fii abonat la pachetul mijlociu, cu 72 canale...
  • Odata cu consolidarea primei pozitii de pe piata tv-urilor de sport, "cea mai buna echipa" s-a organizat intr-o miscare sindicala care are drept slogan... tineti-va bine!V-ati tinut ? Bineeeee : Dolce far niente. Infuriat de initiativa angajatilor, cel care a adus pe piata si a ridicat la rang de arta aceasta expresie, Vladut ManevraCuTVRpeBaniiContribuabililor, a decis sa ii dea in judecata pentru incalcarea drepturilor de autor. "De cand am luat examenul pentru postul din TVR, am fost asociat cu genul de om creator de branduri. Nume precum Pierderea Ligii I in favoarea Kanal D; Ingroparea Telesport, sau mult mai recentul Jaf in stil italian la DolceSport, ma pun in pozitia de a nu discuta cu niste neicanimeni", a declarat Nasul, campion Mafia Wars Facebook 2011.
  • Surse de pe piata sustin ca telefoanele de la serviciul clienti nu se mai opresc din sunat de cand cu rebranding-ul. Dolce a dat o lovitura grea celor de la Digi, care trebuie sa se multumeasca doar cu Spania, Anglia, Italia, Formula 1 si Liga I. Voci autorizate din industria mass-media sustin ca mutarea orchestrata de echipa manageriala de la Dolce va instala definitiv postul pe prima pozitie a posturilor de sport. V.Enachescu :"Nu vreau sa par lipsit de modestie, dar dupa doar un singur an ca manager general la Dolce am reusit sa dau o noua dimensiune expresiei suntem buni dar nu ne vede nimeni.Am oferte de la concurenta, dar voi duce proiectul pana la capat. "
    Declaratia lui mr. V produce inca valuri. Multi suporteri ai sportului adevarat, dar care prefera sa-l si priveasca, s-au stand inca de ieri in curtea Dolce Sport pentru a aruca o privire la noua sigla. Parerile sunt impartite. Dragos :"Sigla Dolce e mult mai buna decat cea a lui Digi. Eu ma abonez la Dolce. Toti vecinii mei cu Digi vor pleca din mijlocul El Clasico pentru a vedea sigla Dolce la mine acasa" ; Grigore: "Eu cred ca oamenii astia de la Dolce traiesc intr-un balon, altfel nu-mi pot imagina cum pot spune ca sunt cei mai buni. Mr. V ar putea juca fara probleme intr-o reeditare a celubrului film Bubble Boy".
  • spun de la inceput:NU SUNT ABONAT DOLCE!
    Este foarte greu pentru acest canal sa se puna cu Digisport,care are o varietate,infinit mai mare de sporturi si programe de calitate,decat DC Sport!
  • s-a suparat gigi sport (pardon, digi sport) si si-a pus angajatii sa posteze mizerii :))))). ahahahaha ce loseri :)))
  • Pana nu scapa Ghiman de Vladut, nu o sa se ridice niciodata DolceSport!!!! Cred ca e cea mai mare tampenie facuta de Ghiman,aducerea lui la conducerea DolceSport
  • Dolce Sport e brand ca sa vorbim de rebranding? Ce brand, despre ce vorbim? Cate branduri pe adevarate sunt in Romania? Si Dolce Sport e unul dintre ele? Mai sa fie...

Trimite un comentariu