Skip to main content

Agențiile din Clubul de Media, controlate de Consiliul Concurenței

 

Publicitate

Descindere fără precedent săptămâna trecută la cele 10 agenții de media care alcătuiesc Clubul de Media. Oficialii Consiliului Concurenței au ridicat, într-un control inopinat, documente și au copiat informații din calculatoare de la mai multe firme de media.

Este vorba despre Brand Programming Network, Initiative Media, MEC Romania, MediaCom, Mindshare, Optimedia, Starcom MediaVest Group, United Media, Universal McCann (UM- parte din B.V. McCann Erickson), Zenith România.

Consiliul Concurenţei spune că descinderea a fost făcută în urma unei sesizări. Investigaţia se referă la o posibilă înţelegere între companiile active pe această piaţă, în vederea eliminării concurenţei la licitaţiile pentru atribuirea conturilor de publicitate.

Potrivit informațiilor paginademedia.ro, controlul vine după ce, la unele licitații din industria de media,  anumite agenții, parte a Clubului de Media, au refuzat să participe dacă agenția Media Investment, parte a The Group, era înscrisă în competiție.

Contactat de paginademedia.ro, Zoltan Szigeti, președinte The Group, a declarat: „nu am depus plângere la Consiliul Concurenței”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu