Skip to main content

Jackie Chan a obosit. X Factor, peste film, într-o seară cu două meciuri de fotbal

 

Publicitate

Antidotul Jackie Chan pentru X Factor nu a dat rezultat în acest sezon. Aseară, filmul Oră de vârf (Pro TV), a fost după X Factor, concurs difuzat de Antena 1.

A fost o seară în care X Factor s-a bătut, pe lângă Jackie Chan, cu Ernest (Ochii din umbră, Kanal D), Schimb de mame (Prima TV) și cu două meciuri de fotbal: Steaua – CFR (dat de Dolce) și Barcelona – Real Madrid (Digi Sport, canal fără date de audiență).

Cifrele, în continuare:

  • La X Factor s-au uitat, în fiecare minut, 1,43 de milioane de români, dintre care aproape un milion au fost din mediul urban. Antena 1 a fost lider de audiență și în mediul urban, și la nivel național.
  • Pe locurile doi-trei au concurat Pro TV și Kanal D. Jackie Chan a fost mai bun la nivel urban, Ernest a fost însă preferat la nivel național.

Aseară a fost și meciul Steaua – CFR. Partida difuzată de Dolce a fost urmărită de 431.000 de români, dintre care 165.000 din mediul urban.

Vârful de audiență X Factor a fost atins la ora 22.08, când pe show-ul de la Antena 1 erau 2,26 milioane de români, dintre care 1,51 milioane din mediul urban.

Audiențele posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul X Factor, în mediul URBAN:

1. Antena 1: 987.000 de telespectatori pe minut (9,4 rating)
2. Pro TV: 620.000 (5,9)
3. Kanal D: 482.000 (4,6)
4. Prima TV: 285.000 (2,7)
5. Antena 3: 248.000 (2,4)

Audiențele posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul X Factor, la nivel NAȚIONAL:

1. Antena 1: 1.433.000 de telespectatori (7,5 rating)
2. Kanal D: 1.217.000 (6,4)
3. Pro TV: 1.187.000 (6,2)
4. Prima TV: 667.000 (3,6)
5. TVR 1: 398.000 (2,1)

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Realitatea este ca cei de la ARMA nu puteau sa spuna de ce nu au aparut fluctuatii in masuratorile Kantar pe Antene pentru ca la aceasta ora nu exista date publice legate de cati abonati exista pe analogic la RDS, ce sa mai discutam pe platforma digitala. RDS nu comunica nimic, cu alte cuvinte audientele pentru clienti sunt pline de mizerii multe.. dar este bine ca dragii clienti platesc cifre goale...
  • da mai florin a uitat cifrele pe comercial probabil ca sa iti fac tie pe plac sunt undeva la 100.000 in comercial antena si 1 000 000 pro tv multumit?
  • de acord cu tine. am citit o explicatie "oficiala", cum ca mai mult pe la tara sunt "castroane" Digi si lumea de pe acolo nu prea se uita la Antene, de aceea nu se simte iesirea Antenelor de pe "castroane"...
  • Avanad in vedere ca Andena 1 nu are acoperire pe DIGI TV Satelit, eu nu cred ca cifrele sunt reale. Iesirea Antenei 1 de pe Digi Satelit nu s-a simtit in audiente. Asta ar trebui sa dea de gandit!. nu stiu cat de reale sunt masuratorile facute de KANTAR.
  • Pe locurile doi-trei au concurat Pro TV și Kanal D. Jackie Chan a fost mai bun la nivel urban, Ernest a fost însă preferat la orașe. ))
  • Daca s-ar masura digisportul s-ar vedea ca marile meciuri ar fi tot timpul pe primele locuri in audienta.Tinand cont ca aseara a fost derbiul spaniol Real-Barca,nu cred ca digisportul a fost detronat de cineva.Pe receptia de satelit digi are dublul abonatilor dolce,plus ca are si distributie pe cablu,acolo unde dolce nu intra in calcul.
  • din ce stiu eu RCS au abonati dublu fata de Dolce pe tv, deci nu cred ca Dolce a ocupat primul loc la audiente...
  • pai, daca ne luam dupa cifrele voastre, Dolcesport cu 431.000 de români privitori, s-a clasat pe locul V in clasamentul national pe intervalul Xfactor, nu TVRul, cu 398.000 privitori...

Trimite un comentariu