Skip to main content

X-Factor, de două ori în weekend. Câţi români s-au uitat la show

 

Publicitate

AUDIENŢE. X-Factor a fost pe TV de două ori, în week-end: vineri seară, când s-a dat în reluare prima ediţie şi duminică, la a doua emisiune din acest sezon. Pe ambele difuzări, Antena 1 a fost cel mai urmărit post TV.

Audienţele, în continuare:

Vineri seara, Antena 1 a difuzat reluarea primei ediţii X Factor, în intervalul 22.23-1.11. Emisiunea a fost urmărită de 541.000 de telespectatori pe minut, dintre care 339.000 din mediul urban. A fost cel mai urmărit program pe interval.

Duminică, ediţia a doua: uşor sub duminica trecută

Aseară, X-Factor a avut o medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori pe minut. A fost cu aproximativ 200.000 de persoane sub duminica trecută. Dintre telespectatori, 1,04 milioane au fost din mediul urban (săptămâna trecută, erau aproape 1,1 milioane).

Vârf de audienţă, URBAN: 1.511.000 de telespectatori, la ora 22.39 (14,4 rating)
Vârf de audienţă, NAŢIONAL: 2.215.000 de telespectatori, la 22.14 (11,6 rating)

Pe intervalul X-Factor, pe Pro TV a fost filmul Din Paris, cu dragoste, cu John Travolta. Kanal D avea Ochii din umbră, cu Ernest şi Vrei să fii milionar, cu Virgil Ianţu, iar pe Prima TV rula Schimb de mame.

Segmentul comercial X-Factor: 592.000 de telespectatori pe minut au fost din zona 18-49 de ani.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul X-Factor, în mediul URBAN:

1. Antena 1: 1.040.000 de telespectatori pe minut (9,9 rating)
2. Pro TV: 620.000 (5,9)
3. Kanal D: 490.000 (4,7)
4. Antena 3: 354.000 (3,4)
5. Prima TV: 315.000 (3)

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul X-Factor, la nivel NAŢIONAL:

1. Antena 1: 1.466.000 de telespectatori pe minut (7,7 rating)
2. Kanal D: 1.313.000 (6,9)
3. Pro TV: 1.061.000 (5,6)
4. Prima TV: 665.000 (3,5)
5. Antena 3: 480.000 (2,5)

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Maria Maria
    Intrebare pentru realizatori : De ce nu face nimeni si un scurt reportaj despre conditiile (mai mult lipsa) in care stau "sustinatorii" concurentilor, sau despre faptul ca au avut "onoarea" de a vedea un fund de tanara femeie ?
  • Andra Andra
    Mie mi se pare cea mai bine filmata si montata emisiune de pe piata. Nu stiu ce inseamna la voi tehnic?
  • Liviu Liviu
    Eu eram pe feisbuk :) cu TV-ul pe Antena.N-am vazut nika. Conteaza????
  • Cezar Cezar
    Drept e ca anul asta nu mai e regizor Sergio Lazarov si nu mai e la fel de tare show-ul dpdv tehnic, dar a recuperat la celelalte capitole. :D
  • Liliana Liliana
    Ba da, o dau in bara atat de rau ca bat tot timp de trei ore cat dureaza emisiunea :))) Probabil esti tu un guru in montaj si salvezi Antena 1 din medioritate.
  • Zakiro Zakiro
    Sorry, dar ANTENA 1 sta varza la capitolul montaj, mai multa vorbaraie decat concurenti care sa presteze. Astia de la INTACT nu vad ca o dau in bara de la o editie la alta?
  • coconut198 coconut198
    mircea
    si mama cumpara dupa reclame si e de 58
  • Semaka Semaka
    Recomand Vacanta Mare duminica pe Pro TV ca si-asa baietii au de gand sa se reuneasca si atunci iarasi o sa-i sparga pe toti !
  • Mircea Mircea
    Publicul comercial e cel care si cumpara ceea ce vad in reclamele de la tv. De asta e important. Audienta pe care o face televiziunea trebuie sa se revada, apoi, in bani. Altfel, o face degeaba.
  • coconut198 coconut198
    florin
    care e treaba ta cu publicul comercial?chiar ceilalti nu conteaza?traiesc cu produse eco de la tara sau ce?si apropo am 30 deci sunt parte din "publicul comercial"
  • florin florin
    Petrisor poti sa pui si ratingul pentru publicul comercial pentru antena 1 si protv ca si sezonul trecut?
  • bahmuteanca bahmuteanca
    Protv trebuie sa vina cu ceva mult mai interesant duminica seara ptr a reusi sa recupereze ceva din diferenta...

Trimite un comentariu

sus