Skip to main content

EXCLUSIV. 30.000 de petiții depuse la RCS de către Discovery. RCS a refuzat coletul

 

Publicitate

MII DE PETIȚII ÎN 20 DE CUTII. Discovery Channel a trimis la sediul RCS 20 de cutii în care se aflau 30.000 de petiții ale abonaților care cereau reintrarea Discovery Channel în grila de programe. RCS a refuzat petițiile.

Reporterul paginademedia.ro relatează în exclusivitate de la fața locului cum s-a derulat livrarea.

După ce coletele au fost descărcate la sediul RCS&RDS, reprezentanții operatorului au întors coletul. Pachetele au fost descărcate de maratonistul Paul Dicu, fost participant la campania Eroii Discovery. O parte dintre cele 20 de pachete au fost depuse la recepția sediului RCS&RDS, iar o parte la intrarea în clădire.

Tot Paul Dicu a fost cel care a încărcat petițiile în mașină după ce RCS a refuzat să le primească. Motivul refuzului nu a fost precizat celor care au făcut livrarea.

"Erou" în campania Discovery, Paul Dicu este, el însuși, un abonat RCS.

Paul Dicu a făcut parte din campania “Oricine poate fi erou”. Câțiva români au fost candidați pentru titlul de marele erou. Fiecare "erou" a fost prezentat printr-un scurt film pe Discovery. În campania câștigată de Laurențiu Șerban (fost militar în Afganistan), au fost zece "eroi Discovery"

Cine este Paul Dicu:

Paul Dicu (43 de ani) scrie proză și poezie, cântă la bass, este scanfandru la delfinariu, practică arte marţiale şi antrenează pro-bono o unitate a trupelor speciale din Constanţa. Paul a alergat pentru România în Marathon des Sables.

Detalii despre campania Discovery, pe Paginademedia.ro, AICI.

EXCLUSIV Video: Imagini cu momentul în care Discovery depune petițiile la RCS

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Am luat comentariu cu copy/paste (si link) si l-am repostat pe Facebook.
    Mi-ar placea sa vad si eu asa de clar anumite situatii.
  • RCS a scos canalele Discovery pt. ca ii faceau concurenta Digi World, Life etc. Sunt curios daca va scoate si canalele de filme care fac concurenta Digi Film si canalele de sport care fac concurenta Digi Sport si chiar canalele de stiri ce fac concurenta Digi 24. Grila RCS este imbacsita de o groaza de canale de stiri locale (Brasov, Craiova, Iasi etc.) Vina e a noastra ca nu plecam in masa de la ei...
  • @Marius
    Stai tu linistit ca nu dispare Discovery din Romania.Gandirea asta a ta e tipic romaneasca,ce nu-mi place mie trebuie interzis.Rameneti fratilor in urmatorii ani numai cu posturile facute pe bani putini de RDS si probabil cu abonamente marite.Ce bine ca esista concurenta.
    Vad cum toti spun ca astia de la Discovery au pierdut bani si se lamenteaza.Dar oare ce ne spune asta despre RDS?Nici ei nu-s intr-o situatie prea buna tocmai pentru ca nu au mai avut bani sa dea.Si sa nu va mirati ca peste cativa ani cand le vor pleca abonatii se vor duce la usa Discovery pentru a-i baga in grila acceptand pretul lor.
  • Discovery are 30.000 de plangeri ?, se poate...., dar cati dintre abonatii rds au depus plangeri....?, poate 70 % dintre plangeri sunt de la alte firme...gen upc,romtelecom, etc, de ciuda ca ei platesc ceva ce NU merita platit....atat..singurul post care-mi pare rau ca nu-l mai are RDS este zone REALITY..restul...la cosul de reciclare"...salutare si la mai multe canale tv care-au disparut de pe piata dupa ce le-a dat "eject" rds-ul, .... atomic,telesport,sportklub 1-2,etc.....pa discovery
  • voi realizati, ca din moment ce Discovery, nu mai e in reteaua RDS, el practic nu mai exista in Romania? RDS are parca 4 milioane de abonati, iar 30.000 de plangeri, e o nimica toate. adica, 0.75% din abonati s-au plans de faptul ca nu mai au Discovery. nici macar 1%, din cei care urmareau canalul.
  • Documentarele de pe Discovery le-am văzut deja, iar cele nevăzute sunt atât de neinteresante încât mă întreb cine se uită la ei? Urmăresc National Geographic, History (și aici sunt vechituri văzute) și la Viasat - mai ales acum că le am și HD pe UPC. De-ar difuza cineva documentarele BBC, bine ar fi. Dar deja mi le cumpăr pe bluray.
  • Excelent comentariu.
    Momentul este cat se poate de prost pt Discovery. Incep negocierile pt noul an iar o statie care ar putea atinge doar jumatate din populatia tarii nu mai este atat de interesanta pt advertiseri. Pe langa scaderea de audienta vor avea si scaderi de CPP.
  • La cat se lamenteaza cei de la Discovery poti sa-ti dai seama ce foame de bani au.(PA audiente, PA publicitate).Asta cu , vai fanii , vai abonatii asupriti, pare din ce in ce cea mai penibila explicatie a campaniei agresive pe care o incearca.RCS le-a propus sa faca un pachet si sa-si ceara ce pret vor ei ...nici un raspuns.
  • Aşa e fraiere. Ai confirmat ce toţi ştiam deja. Mâine listez şi eu 30001 de petiţii ca să ţi se reteze testicolul drept. Normal că nu ai de ales, doar am listat eu 30001 petiţii şi asta este tot ce contează.
  • Da mai terminaţi odată cu dezinformarea asta grosolană. Nemulţumiţii de RCS-RDS depun sesizări direct la RCS-RDS nu merg să depună la Discovery. Unde dracu are Discovery sediu în România şi acceptă sesizări în scris?

Trimite un comentariu