Skip to main content

ASOCIERE. Ce clienți de publicitate au girat mizeria din urechea Ioanei Tufaru la Acces Direct. Audiențe record.

 

Publicitate

Emisiunile TV nu ar putea exista fără susținerea clienților de publicitate care inserează reclame în programe. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care au fost mărcile și clienții de publicitate care au avut reclame în ediția Acces Direct cu Ioana Tufaru făcându-și igiena.

Nume precum Unilever, Colgate, Doncafe sau Mars au fost printre clienții de publicitate care n-au avut nicio problemă să-și asocieze imaginea cu emisiunea, inserând spoturi în ediția Acces Direct cu igiena și cu ceara din urechi a Ioanei Tufaru (o emisiune cu audiențe record, după cum se va vedea în continuare).

În aceeași emisiune, a apărut și o reclamă pentru Eubiotic, un medicament destinat copiilor.

ISTORIE. Ca o paranteză, în vremurile în care Vacanța Mare intra pe televiziune, clienții de publicitate s-au lăsat cu greu atrași în program, cu imaginea căruia erau destul de reticenți să se asocieze.

Înainte de mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediția din 4 februarie iată, pe scurt audiența emisiunii:

Acces Direct a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de români, dintre care peste 900.000 din orașe. Vârfurile de audiență au fost atinse exact în momentele oripilante cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru (peste două milioane de români la vârf de audiență, din care 1,2 milioane orășeni).

Audiența emisiunii Acces Direct, în 4 februarie:

URBAN           NATIONAL
Antena 1 906.000 telespectatori pe minut (8,6 rtg) Antena 1 1.711.000 (9)
Pro TV 648.000 (6,2) Pro TV 1.344.000 (7,1)
Kanal D 290.000 (2,8) Kanal D 628.000 (3,3)
Antena 3 246.000 (2,3) Prima TV 485.000 (2,6)
TVR 1 189.000 (1,8) TVR 1 485.000 (2,6)

Printre clienții de publicitate de la ediția Acces Direct cu Ioana Tufaru au fost advertiseri mari din piață, precum Colgate, Mars, Unilever, Avon, L'Oreal sau Doncafe.

Mărcile care au avut reclame la Acces Direct, în ediția din 4 februarie:

Eubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L'Oreal

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • daaaaaaaa, Avon habar n-avea ce jeg de emisiune este abces direct! ca daca nu era ioana tufaru, era alta mizerie. Ma rog, din toata porcaria asta tot ei au iesit in cistig, si-au facut reclama gratuit mai multa decit daca ar fi cheltuit sute de mii de euro.
  • Eu, începând de azi am să mă feresc să fac vânzare acestora firme. Nu sunt singurii din lume iar variante la produsele lor sunt cu duiumul !!! Sincer, consider că vinovaţi pentru situaţia la care s-a ajuns sunt nu doar telespectatorii cu IQ sub limită ci şi cei ce întreţin, produc şi comercializează prostul gust, bădărănia, lipsa de respect, ghiolbanismul şi diferitele forme ale decăderii umane. De azi, pt. mine, lista programelor TV e mai mică cu câteva posturi :)
  • 1. Cine e Ioana Tufaru ?
    2. Avon si-a facut acum mai multa reclama decat putea spera sa o faca vreodata in Romania.
    3. ma bucur ca tv-ul e de calitate foarte proasta pentru ca mi se da posibilitatea sa caut lucruri fantastice pe net sau sa ascult posturi de radio foarte bune, gen Radio Cultural, Radio Muzical, Radio France International etc.
  • Articolele legate de Acces Direct au urmărit doar relatarea cazului în care Ioana Tufaru a fost pusă în ipostaze umilitoare, fără nicio legătură de ordin politic și fără nicio implicație de altă natură în afara derapajului de la normele de bun simț.
  • Deci s-a dat ordin pe unitate sa atacati firmele care isi fac reclama in emisiunile trustului Intact. A inceput o judecatoare dubioasa, apoi scrie un alt dubios pe un site "de media" (prin care se realizeaza o manipulare a opiniei publice) si in sfarsit unul din advertizeri (controlat de politicieni ai PDL) a anuntat ca isi retrage publicitatea de la una din emisiunile Intact. Sunteti prea batatori la ochi!!!!!
  • Din punctul meu de vedere, emisiunea este o mizerie si cei care se inghesuie sa-si faca publicitate intr-o mizerie,nu ma mai mira deloc.
  • Tin sa va felicit pentru acest articol si sa va multumesc pentru lista sponsorilor emisiunii Acces Direct. Eu personal o sa ma folosesc de aceasta lista in singurul mod decent care-mi sta la indemana : companiile prezente acolo nu mai exista in ochii mei. Nu mai calc in magazine... nu mai cumpar produse... nu ai stiu nimic. Totusi se impune sa precizati ca firma Avon s-a dezis deja complet de emisiunea in cauza iar L'Oreal Paris tocmai a anuntat ca a inceput procedurile juridice si in cel mai scurt timp va urma exemplul celor de la Avon. Trebuie inteles ca sponsorii nu stiu ce se va petrece in emisiune si deci nu pot lua masuri decat in urma producerii unor derapaje precum cel ce a avut-o drept protagonista pe... urma sa spun Ioana Tufar insa gandindu-ma mai bine observ ca protagonistii au fost Bahmuteanca, dobitocul ala care se viseaza reporter si Simonica.... Ioana fiind pe post de recuzita intr-o sceneta groteasca. Repet deci... orice companie mai alege sa-si asocieze numele si imaginea cu emisiunea asta nu merita bagata in seama catusi de putin. Felicitari inca o data !!
  • Ce imi place mie cel mai mult este ca pagiademedia si-a dublat numarul de vizitatori pe zi. De la aproximativ 10 mii in data de 4 Februarie, pana la aproximativ 20 mii in data de 7 Februarie. Poate iese ceva bun din scandalul asta oribil. Poate mediatizarea intensa a faptului ca televiziunile din Romania nu mai cunosc adevaratele valori ale tarii o sa ii faca pe multi sa deschida ochii.
  • Cred ca ar trebui sa ne mobilizam online si sa postam pe Facebook bannere cu un text in genul: Unilever, Palmolive, Whiskas, Omniasig, Doncafe, Provident, L’Oreal si altii sprijina si accepta emisiuni tv in care persoane cu dizabilitati mintale sunt injosite, in care scandalurile fac rating. Emisiunile tabloid exista pentru ca aceste firme dau bani pentru ele, alegand calea cea mai murdara pentru a face profit. Aceasta este dovada "respectului" lor fata de noi, clientii. Daca lor nu le pasa de oameni, noua de ce sa ne pese de produsele lor?
  • @mihaela:Faptul ca tu nu ti-ai dat seama sau nu ai inteles / sau nu iti pasa ca sarmana Ioana se comporta asa din cauza unor evidente si grave PROBLMEME PSIHICE, te fac sa fii o redusa emotional, inteligenta emotionala 1 din 10. imi pare rau pentru tine!
    si aici nu e vb de ioana
  • Cred ca ar trebui sa ne mobilizam online si sa postam pe Facebook bannere cu un text in genul: Unilever, Palmolive, Whiskas, Omniasig, Doncafe, Provident, L’Oreal si altii sprijina si accepta emisiuni tv in care persoane cu dizabilitati mintale sunt injosite, in care scandalurile fac rating. Emisiunile tabloid exista pentru ca aceste firme dau bani pentru ele, alegand calea cea mai murdara pentru a face profit. Aceasta este dovada "respectului" lor fata de noi, clientii. Daca lor nu le pasa de oameni, noua de ce sa ne pese de produsele lor?

Trimite un comentariu

btn PaginaDeMedia.ro