Skip to main content

Burtieră la minut. Posturile de știri la momentul deciziei în procesul Voiculescu

 

Capturi de ecran
Una dintre stirile de astazi - decizia Curtii de Apel in cazul Dan Voiculescu, a avut abordari diferite pe canalele de stiri. Daca B1 a titrat pe burtiera "Voiculescu ramane turnator", Digi 24 a mers pe un titlul mai simplu, in timp ce, la ora analizata de Paginademedia.ro, Antena 3 avea pe burtiera un alt subiect.

Publicitate

Paginademedia.ro va prezinta comparativ cum au reflectat televiziunile de stiri infomratia potrivit căreia Curtea de Apel Bucureşti a respins cererea de revizuire formulată de Dan Voiculescu faţă de decizia Curţii Supreme prin care a fost declarat colaborator al Securităţii.

  • Digi 24 a titrat pe burtieră: Dan Voiculescu, colaborator al Securității.
  • B1 TV: Voiculescu rămâne turnător.
  • România TV: Voiculescu rămâne colaborator al Securității.
  • Realitatea TV: Decizie finală: Voiculescu este „Felix”
  • Antena 3 avea la acel moment un alt subiect: Frații Mararu, arestați 29 de zile.

Monitorizarea Paginademedia.ro a fost făcută în primele zece minute de după anunțul Curții de Apel.

  • In urma cu cateva zile, Paginademedia.ro a mai prezentat, comparativ, cum au reflectat posturile de stiri un alt subiect: bugetul alocat României de către Uniunea Europeană și negociat de Traian Băsescu. Ce abordari au avut canalele de stiri, cititi AICI.
  • Ieri, Paginademedia.ro a aratat ce s-a intamplat pe canalele de stiri pe subiectul condamnarea lui Gigi Becali, pe care cateva posturi au prezentat-o "cu executare" desi era vorba de o sentinta cu suspendare. Abordarile de pe posturile de stiri in cazul Becali, AICI.

Monitorizare realizată cu sprijinul Media Image. 

Citeste si:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • De data asta Digi mi se pare cel mai ok tinand cont de titlu si subtitlu.
    Urmeaza RTV si B1 TV unde "ramane" nu e chiar totuna cu "reconfirmat". Oricum, toate cele trei sunt ok. Nici titlul Realitatii nu e chiar rau, dar cei care nu stiu de "Felix" nu inteleg. De la A3 nu ma asteptam la nimic.
  • lol.....pai daca zicea de ghita la rtv???sau de basescu la b1tv? era invers...hai sa fim seriosi....aveti ceva cu antenele.....
  • Una e colaborator- care bantuie in mezalianta si astatzi cu neo SECU- si alta este " personajul care a facut POLITIE POLITICA" ( a turnat-o pana si pe ma-sa )! Care stat nu are are servicii? Ce e spalatura asta pe creier? Propganda!!!! Toti angajatii ICE ( pt tinerei- Intreprinderi de Comert Exterior)au fost in sau in legatura cu Secu lui Ceausescu! La fel si oamenii muncii, care au fost sau au avut relatii de tip comercial, cultural stiintific ... cu strainatatea! N-o mai fredonati cu colaboratorii SECu! Ca rade fostul maior Tokes de voi! :)
  • Raman la opinia mea: faceti exercitiul asta si apoi vorbiti. Pana nu faceti asta, sunteti doar ipocriti.
    Intr-o lume ideala, perfecta, ceea ce spuneti voi s-ar putea aplica. Daca sunteti cu picioarele pe pamant, realizati si voi ca cereti imposibilul.
    E usor sa fi deontolog, mai greu sa practici ceea ce predici.
  • Mircea, aici nu discutam de relatia angajat-patron intr-o firma aleatorie, ci despre postul de stiri cu cea mai mare audienta din Romania, care omite intentionat sa difuzeze (poate) cea mai importanta stire a zilei. Comunism? Categoric! Pupat in fund? Fara indoiala! Lipsa de etica profesionala? Evident!
  • Eu te sfatuiesc, maine dimineata, sa te duci la patronul tau si sa-i spui in fata toate defectele pe care le are sau care crezi tu ca le are.
    Ca esti deontolog. Daca nu faci asta, zic sa nu mai pomenesti nici de altii.
  • Antena 3 nu o sa difuzeze niciodata stiri din astea, care ar putea sa strice imaginea conducatorului lor iubit. Singurul lucru care se practica la Antena 3 e ascunderea adevarului si pupatul continuu .

Trimite un comentariu