Skip to main content

VIDEO. Realitatea a inventat un nou mod de măsurare a audienței: prin SMS. Postul cere o anchetă privind audiențele

 

captura rares bogdan

Publicitate

Realitatea TV a patentat o nouă modalitate de a măsura audiența. După o dezbatere despre modul în care se măsoară audiențele și a faptului că „telespectatorii Realitatea TV dispar pe hârtie”, Rareș Bogdan a venit și cu soluția de a-i număra mai bine. El a prezentat un număr de telefon și i-a invitat pe telespectatorii care se uitau la Realitatea TV în acel moment să trimită un sms.

„Trimiteți SMS la 0741 188 488 dacă vă uitați acum la Realitatea TV (tarif normal)”, era mesajul de pe burtiera de la Realitatea TV.

 

Totodată, postul a anunțat că cere o anchetă privind corectitudinea şi transparenţa modului în care sunt măsurate audienţele posturilor de televiziune. „Este pentru prima oară în istoria postului de televiziune când, potrivit măsurătorilor oficiale, niciun român nu ar fi urmărit Realitatea TV mai bine de 45 de minute încontinuu”, potrivit unui articol postat pe site-ul Realitatea.net.

„Astfel, ieri, niciun telespectator din publicul comercial nu ar fi urmărit Life Time News cu Amedeo Ene. Asta în chiar dacă, la nivel naţional, Realitatea TV era urmărită de zeci de mii de telespectatori, înregistrând aproape un punct de rating şi o cotă de piaţă de 3,1. De asemenea, aceleaşi date arată că în mediul urban, ochii a sute de mii de români au fost aţintiţi pe programul al cărui amfitrion este Amedeo Ene”, se mai precizează în material.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Este dreptul meu sa urmaresc ce post vreau si ce emisiune vreau. Nu ai dreptul sa ma faci o leguma, nici pe mine si nici pe ceilalti 5,6 milioane de romani care au vizionat aceea emisiune. Noi, 5.6 milioane de oameni, nu legume, credem ca esti un cretin intolerant si un jeg uman cu pretentii. Stai in banca ta, urmareste ce vrei tu sa urmaresti si nu mai judeca pe altii.
  • kantar da audientele din burta.nu stiu cum merge realitatea dar jumatate din receptoarele pentru masurare nu prea merg.ce cauta un canal numit INEDIT TV in lista must carry.el nu a fost masurat ,nefiind preluat nici de rds nici de upc.nici macar nu a platit pentru asa zisa masurare.unde e giga tv din aceasta lista,chiar daca era de rahat,avea distributie nationala.astea sunt intrebarile la careKANTAR SIGUR NU ARE RASPUNS.oricum,in zilele urmatoare audientele realitatea vor crese si o sa fie liniste.pariu.
  • inca o mostra de jurnalism bine facut, de pe realitatea.net:
    "Timp de 9 minute pe telul meu mobil au intrat peste 2500 mesaje, oameni care se uitau in acel moment la Realitatea TV", a precizat Rareș Bogdan. Jurnalistul a precizat că în România există doar 1327 de persoane care dețin people-metere (dispozitive folosite pentru măsurarea audiențelor), în condițiile în care în România există 15 milioane de televizoare."
    gresit. sint 1327 de gospodarii, peoplemetre sint mult mai multe.
  • n-au. Daca aveau stiau ca nu se masoara la sferturi de ora ... ca-i un trend al statiei si al slotului ... si ca atunci cand restul statiilor sunt pe galben iar tu nu ... risti ca publicul sa ramana pe galben.
  • ce-mi plac mie astia care-si dau cu parerea, desi nu inteleg mare lucru...
    e o mica problema pe undeva, targetul afisat pe ecran la secunda 20 nu e targetul lor comercial. si, in plus, trebuie sa aiba si ei un om de research care sa faca si profilul audientei pe intervalul ala orar. s-ar putea sa aiba surprize... restul e scandal ieftin.
  • O sa incerc sa fiu scurt, atata timp cat nu se tine cont de rata de penetrare a cablistilor si ce fac acestia(impart decodoare care au pozitionare clara a canalelor) zi de zi(televiziunile de nisa sunt evidentiate de ei).. audientele vor avea o marja de peste 20% eroare dar in favoarea PRO, ANTENA... si bineinteles agentii... clientii platesc date umflate.. agentiile muncesc mai putin... regula lui pareto - 80% din venituri aduse de 20% din piata.. intelegerea este vizibila.... Kantar trebuie sa arate ce vor posturile principale si agentiile :)))).. clientii sa plateasca... ca publicul este impartit oricum diferit...
    Un necunoscut
  • Spunea seful de la Kantar Media ca o sa dea un comunicat azi. Multi au uitat ca audientele anumitor posturi TV s-au dublat, chiar s-au triplat in 2-3 zile si asa au ramas dupa ce Kantar a preluat contractul. Nu spun ca aia de dinaintea lor erau perfecti, dar o asemenea variatie, care este IMENSA, suna a manarie maxima! Si se mai uita un lucru important: foarte multi asculta Realitatea la radio in marile orase, ceea ce cu concurentii lor nu se poate. Asta nu e tot audienta? Si cum mai explica Kantar ca Antena3 a crescut in audiente chiar dupa ce a fost scoara de pe Digi?
  • Mi se pare mie sau Gusa e un fel de gropar?
    Pe unde ajunge asta se alege praful, nu ca realitate n-ar fi inceput sa dea rateuri inca din erioada de dinaintea alegerilor, cand a facut galerie pe fata useleului. Acum daca esti uselist continua sa te uiti la realitatea dar daca esti un om normal cauti un post normal cu stiri normale .. mie imi place recomandarea OSCE in ce priveste postul tv care ofera o anumita echidistanta.
  • sa zica cineva de la Kantar M cum se masoara audientele , un comunicat ceva ca pe siteul lor nu aflam cum se masoara http://www.arma.org.ro
  • ei sunt obisnuiti cu 1 telespectator pe minut, cred ca respectivul a facut atac cerebral si astia au sarit ca arsi ca sunt furati. MEDICAMENTE, MEDICAMENTE!

Trimite un comentariu