Skip to main content

SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Publicațiile online pot oferi mai mult decât știri

 

digital

Publicitate

SECȚIUNE SPONSORIZATĂ. Au ținut cont publisherii de recomandările specialiștilor? Sunt modelele de venit sugerate de World Association of Newspapers (WAN) de-a lungul anilor aplicate în presa scrisă?

Paginademedia.ro vă prezintă un articol despre noile tehnologii în presa zilelor noastre și importanța dezvoltării zonei de online. Studiile pot fi descărcate gratuit, integral, de pe site-ul Antreprenoriat și Inovație în Massmedia.

Publisherii din presa internațională sunt cu ochii pe evoluția tehnologică, iar pe măsură ce aceasta se schimbă, utilizatorii au așteptări tot mai mari. Bloggingul, rețelele sociale, imaginile video ori RSS-ul permit ziarelor să ajungă mai ușor la publicul lor și totodată permit o comunicare între cititori și publicație. În plus, aceste tehnologii atrag audiențe mai mari și fidelizează publicul.

Steve Yelvington, Digital Works, e de părere că, făcându-i pe cititori să participe prin comentariile lor la dezbatere, aceștia sunt încurajați să se implice și să se atașeze de de publicație, făcând „produsul” de neînlocuit.

Tehnologiile mobile sunt în plină expansiune și au ajuns să schimbe felul în care lumea consumă și interacționează cu presa. Publicațiile pot oferi mai mult decât știri: de la hărți ori indicații, la filmulețe și fotografii. Când oamenii vor informații despre vreme sau pur și simplu vor să se distreze, ziarele trebuie să aibă disponibile variante ce permit o navigare ușoară.

Pe măsură ce jurnalismul în era digitală evoluează, ziarele aduc și informații „din trecut”, cum ar fi arhivele digitale. Presa are astfel ocazia să prezinte istoria zi cu zi. Prezentarea acestei arhive poate oferi publicațiilor o nouă modalitate de a atrage venituri.

Monetizarea conținutului mobile – Evoluția smatphone-urilor a atras după sine și dezvoltarea conținutului pentru acest tip de dispozitive. Potrivit Classified Intelligence Raport, „este vremea să privim cu seriozitate publicitatea pe dispozitivele mobile”.

Sfaturile companiei de consultanță online Omniture pentru marketeri:

  • „Măsoară, analizează și optimizează informații despre audiența din zona mobile”
  • Când marketerii vor ști ce fel de aparate folosesc utilizatorii lor, se pot asigura că site-ul este optimizat pentru acele dispozitive
  • Trebuie stabilit profilul audienței care accesează site-ul de pe mobil pentru a putea oferi un conținut pe măsură

Puteți descărca gratuit studiul, integral, dar și alte materiale cu idei pentru presă, de pe site-ul Antreprenoriat și Inovație în Massmedia.

Din aceeași secțiune, citește și:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu