Skip to main content

Burlacul Antenei 1 a fost peste meciul Swansea – Petrolul în orașe. Partida de pe Pro, prima doar pe național

 

Foto: Mediafax Foto, Gareth Everett

Publicitate

AUDIENȚE. Meciul Swansea – Petrolul a avut audiențe sub emisiunea Burlacul, de pe Antena 1, la nivel urban și pe publicul comercial. Partida de pe Pro TV a fost pe primul loc (la o diferență mică), doar la nivel național.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de pe intervalul partidei Swansea – Petrolul:

NAȚIONAL. Partida de fotbal de pe Pro TV a fost urmărită, în medie pe minut, de 1,08 milioane de telespectatori. Pro TV a fost pe prima poziție, la o diferență de 30.000 de telespectatori în fața Antenei.

URBAN. Burlacul de pe Antena 1 a fost văzut de aproape 650.000 de orășeni, cu aproape 100.000 de telespectatori în plus în fiecare minut, pe intervalul meciului Swansea – Petrolul. Clasamentul: Antena 1, Pro TV, Acasă. De remarcat poziția numărul cinci la oraș, deținută de postul de știri România TV.

COMERCIAL. Meciul de pe Pro TV a fost după Antena 1 și pe publicul comercial. Astfel, meciul înregistra o medie pe minut de 272.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (4,9 rating). Pe intervalul meciului, Antena 1 avea, cu Burlacul, 334.000 de persoane din targetul commercial (6 rating).

Audiența posturilor TV pe intervalul meciului Swansea – Petrolul, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL    
Rating Cota de piata
Pro TV 1.085.000 telespectatori pe minut (6,7 rtg) 12,6%
Antena 1 1.053.000 (5,5) 12,2%
Acasa TV 886.000 (4,7) 10,3%
TVR 1 412.000 (2,2) 4,8%
Prima TV 374.000 (2) 4,3%

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV pe intervalul meciului Swansea – Petrolul, la nivel URBAN:

  URBAN    
Rating Cota de piata
Antena 1 643.000 telespectatori pe minut (6,1 rtg) 14,3%
Pro TV 534.000 (5,1) 11,9%
Acasa TV 304.000 (2,9) 6,8%
Antena 3 224.000 (2,1) 5%
Romania TV 172.000 (1,6) 3,8%

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • exceptional film...pacat ca nu l-au difuzat pe Pro tv...ca rupeau audientele...nici nu prea a fost bine promovat...pe Prov tv deloc...deci sa nu ne mire audientele slabe...cred ca l-a batut la scor Fara scapare.
  • Foarte probabil returul de la Ploiesti, va fi mutat pe sport.ro. Audientele nu cred ca sunt masurate corect de kantar media.
  • o ce veste minunata, sa fie ingenunchiat pro tv -ul chiar pe segmentul sau preferat , ieri expertul si altii visau ca pro tv va fi dublu fata de antena , cred ca au fost socati cand au vazut stirea,
  • De ce raiting-ul de la Pro tv este asa mare fata de cel al antenei? (6.7 vs 5.5) Diferenta dintre ele este doar de 32.000 telespectatori, si nu cred ca aceasta cifra reprezinta 1.2 rtg, ma refer la national.
  • pai ce sa faci cu fotbalul la romani ca toti se dau mari fotbalisti, dar sunt profesionisti doar la injuraturi si cam atat. Iar burlacul este o emisiune care te tine legat de televizor...
  • " S-a saturat lumea de scandal, batai si injuraturi"...
    ...asa ca prefera un show distins, sobru, de o inalta tinuta si o remarcabila finete a abordarii problemelor sentimentale ale unor pitipoance obosite.
  • Emisiunea pe care o prezinta Catalin Botezatu la Antena 1 este o emisiune foarte vizionata. Nu cred ca mai prezinta interes nici un meci de fotbal. S-a saturat lumea de scandal, batai si injuraturi.

Trimite un comentariu