Skip to main content

Ce audienţe a avut Steaua – Legia. Dolce Sport, în primele posturi. Categoria "Alţii" a explodat

 

Foto: Laurenţiu Mich, Mediafax Foto

Publicitate

Meciul Steaua – Legia (1-1), difuzat de Digi Sport şi de Dolce Sport a dat peste cap clasamentele de audienţă. Astfel, pe primul loc în top a apărut categoria “Alţii” (unde este inclus şi Digi Sport), iar Dolce Sport, post monitorizat, a fost între primele televiziuni.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de aseară, când a fost difuzat meciul Steaua – Legia, disputat pe Arena Naţională.

NAŢIONAL. Locul trei pentru Dolce

Pe primul loc în clasamente a apărut categoria “Alţii”, care include toate posturile nemăsurate, printre care şi Digi Sport. Datele Paginademedia.ro arată că, faţă de săptămâna trecută, categoria a explodat: aproape 2,1 milioane de români pe minut au fost aseară în această categorie. Săptămâna trecută, cifra de la "Alţii" era de aproape trei ori mai mică.

Peste un sfert dintre românii care se uitau la televizor se uitau la alte posturi decât cele măsurate (26% cotă de piaţă). Nu se poate spune câţi oameni au fost pe Digi Sport, dar este evident că o mare parte s-a uitat pe acest post.

Dolce Sport, post care este măsurat, spre deosebire de Digi, a scos cifre foarte bune cu meciul Steaua – Legia. La nivel naţional, cu meciul Stelei, Dolce a fost urmărit de aproape 800.000 de români pe minut, fiind peste Antena 1 şi Acasă TV. O zecime dintre românii care se uitau la televizor erau pe Dolce (10% cotă de piaţă)

URBAN. Tot "Alţii" au câştigat

Şi la oraşe, primul loc a fost tot al categoriei “Alţii”, unde sunt toate posturile nemăsurate, deci şi Digi Sport, care a transmis partida. Astfel, arată datele Paginademedia.ro, aproape 1,5 milioane de români se uitau, pe intervalul meciului, la alte posturi decât cele monitorizate. Cu o săptămână în urmă, când nu era meci, la “Alţii” se uitau aproximativ 500.000 de români, de trei ori mai puţini decât aseară.

La nivel urban, Dolce Sport a fost în top cinci, cu aproape 250.000 de telespectatori pe minut la meciul Steaua – Legia.

Audienţa posturilor TV miercuri, 21 august, pe intervalul meciului Steaua – Legia, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL
Rating Cota de piata
Altii 2.086.000 telespectatori pe minut (11 rtg) 26,1%
Pro TV 917.000 (4,8) 11,5%
Dolce Sport 799.000 (4,2) 10%
Antena 1 696.000 (3,7) 8,7%
Acasa TV 622.000 (3,3) 7,8%

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Audienţa posturilor TV miercuri, 21 august, pe intervalul meciului Steaua – Legia, la nivel URBAN:

URBAN
Rating Cota de piata
Altii 1.445.000 telespectatori pe minut (13,8) 33,1%
Pro TV 440.000 (4,2) 10,1%
Antena 1 338.000 (3,2) 7,7%
Acasa TV 282.000 (2,7) 6,5%
Dolce Sport 237.000 (2,3) 5,4%

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • asta nu dovedeste decat ca steaua este o echipa foarte iubita in romania haide steaua !! sunt microbista :D
  • daca promoveaza meciul cu trebuie ceea ce imi e cam greu sa cred v-a rupe in audiente , sunt ani de cand TVR nu a mai transmis un meci al stelei
  • Sa vedeti voi cum va fi TVR lider de audienta marti seara cand va fi returul Stelei cu Legia fiindca, daca nu stiati, si TVR va difuza acest meci pe langa Digi si Dolce.
  • bai expertule , in croatia la ora 5 sunt chiarn stiri serioase ,nu prostiile de la noi
  • pentru dobitoci! astazi la antena1 puteti urmari mai multe mizerii: mireasa pentru fiul meu, obositor, obositor nespecial si splash.
  • cei de la novatv Croatia au stiri la ora 5. gasesti programul pe www.novatv.hr
  • @marin
    Posturile de televiziune care nu plătesc pentru a fi măsurate sunt incluse în această categorie: "Others".
    În momentul în care un post intră în studiu, va avea date de audiență exacte. Până atunci, este inclus la "Others".
    Pe de altă parte, Digi Sport nu are calupuri de publicitate.
  • de unde a reiesit ca sunt peste 2 milioane de altii, daca digi nu e masurat? ce mizerie :)) numa, numa sa fie acolo telespectatori trecuti, ca banii din publicitate in functie de asta vin.
  • astazi la antena 1-19.00-observator / 20.00-observator special / 20.30-film -puicuta cu cocosel / 22.45-splash-vedete la apa (finala)
  • La ,,altii,, sunt TOATE celelalte televiziuni nu doar Digi!!!Nu iti trebuie prea multa minte sa realizezi asta!! Digi are acoperire mai mare far ratingul de la Dolce a cost urias!De unde sa intelegi tu?Sau cu ce?
  • pro tv este singurul post din lume care are un jurnal de stiri in care sunt enumerati mortii zilei, de ce nu face acest lucru cme si in croatia
  • "Nu se poate spune câți oameni au fost pe Digi Sport, dar este evident că o mare parte s-au uitat pe acest post" -- cat va costa sa angajati asemenea redactori? vai de meseria de jurnalist!

Trimite un comentariu

sus