Skip to main content

Câți români au văzut finala Splash – Vedete la apă. Cine a câștigat duelul Triple X – Splash

 

pepe-vedete-la-apa_Antena1

Publicitate

AUDIENȚE. Splash – Vedete la apă, show-ul de vară al postului Antena 1, a ajuns aseară la final. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele finalei de aseară, ce s-a întâmplat pe intersecția cu filmul Triple X (cu Vin Diesel), de pe Pro TV, dar și care au fost performanțele emisiunii în fiecare din cele șapte ediții ale sezonului.

Finala, lider la orașe, pe locul doi la nivel național

Splash, emisiune câștigată de Piticu’ de la Simplu, a fost cel mai urmărit program la nivel urban. La nivelul întregii țării și pe segmentul comercial, emisiunea a fost pe locul doi, după Pro TV.

NAȚIONAL. Finala Splash – Vedete la apă a fost urmărită, în fiecare minut, de aproape 1,1 milioane de români. Antena 1 a fost pe locul doi, după Pro TV, post la care se uitau cu 150.000 mai mulți români.

URBAN. Splash a fost pe primul loc la publicul urban: aproape 700.000 de orășeni erau cu ochii pe finala de pe Antena 1. Pro TV a fost pe locul secund, la 70.000 de telespectatori distanță.

SEGMENTUL COMERCIAL. Targetul comercial a fost al Pro-ului. Pe intervalul Splash, la Pro TV se uitau 398.000 de persoane între 18 și 49 de ani (7,1 rating). Finala Antena 1 a fost vizionată de 322.000 de telespectatori din targetul comercial (5,8 rating).

Audiența posturilor TV duminică, 18 august, pe intervalul finalei Splash – Vedete la apă:

  NATIONAL     URBAN  
Pro TV 1.239.000 telespectatori pe minut (6,5 rtg) Antena 1 692.000 (6,6)
Antena 1 1.086.000 (5,7) Pro TV 626.000 (6)
Acasa 625.000 (3,3) Antena 3 280.000 (2,7)
Antena 3 426.000 (2,2) Acasa 240.000 (2,3)
Prima TV 399.000 (2,1) National TV 180.000 (1,7)

Vin Diesel contra Splash. Cine a câștigat, Pro TV sau Antena 1?

Primele două locuri din clasamentul general al finalei s-au menținut și pe intersecția cu filmul Triple X, în care Vin Diesel a fost actor principal: Antena 1 a luat orașele, Pro TV a fost pe primul loc pe național și pe targetul comercial.

Audiența Pro TV și Antena 1 pe intersecția Splash – Triple X:

  NATIONAL   URBAN   18-49  
Splash (Antena 1) 1.070.000 telespectatori pe minut (5,6)) 674.000 (6,4) 307.000 (5,5)
Triple X (Pro TV) 1.291.000 (5,6) 649.000 (6,2) 412.000 (7,4)

Prima emisiune Splash, cea mai urmărită din sezon

Debutul Splash, la începutul lunii iulie, a adus și vârful de audiență al concursului de sărituri prezentat de Pepe. Pe 7 iulie, la debut, aproape 1,5 milioane de români se uitau în fiecare minut la emisiunea de pe Antena 1. Prima ediție a fost, de altfel, singura care a depășit un milion de telespectatori și în mediul urban.

Audiența concursului Splash – Vedete la apă, ediție cu ediție:

  NATIONAL   URBAN  
7 iulie 1.566.000 telespectatori pe minut (8,2 rtg) 1.102.000 (10,5)
14 iulie 1.228.000 (6,5) 844.000 (8)
21 iulie 1.088.000 (5,7) 712.000 (6,8)
28 iulie 993.000 (5,2) 640.000 (6,1)
4 august 1.105.000 (5,8) 629.000 (6)
11 august 1.019.000 (5,4) 628.000 (6)
18 august 1.086.000 (5,7) 692.000 (6,6)

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Iar au sarit postacii antenelor ca A1 e cea mai grozava, uitand sa precizeze faptul ca pe cei de la Pro taman segmentul comercial ii intereseaza, adica aia cu bani de cheltuit, nu mosii si babele care-si dramuiesc fiecare leut. D'aia iese mereu A1 invingatoare in noaptea de Revelion, pentru ca in mare parte cei care stau acasa sunt cei care nu au bani sa plece undeva in vacanta sau la restaurant sau pensionarii.
  • Ar fi interesant de vazut de rating a scos vara pe val de la tvr...o emisiune extrem de costisitoare...si e interesant cine va raspunde de esec...si cine va plati...a da, noi cu totii, prin taxa obligatorie radio-tv.
  • inca un kix marca jegantena1! telespectatorii au fost dezamagiti dupa prima editie, ca urmare audientele au fost pe o panta descendenta.
  • antenele sunt si pe digi , eu am digi si am toate canalele in afara de gsp , care oricum nu ii prea important
  • Nu inteleg cum Antena 1 poate fi lider in conditiile in care 1 din cei peste 6 milioane de abonati ai retelelor de cablu din Romania nu au acces la Antene...adica milionul cu antene DTH al RCS@RDS.

Trimite un comentariu