Skip to main content

13 Septembrie. Show-ul Distractis, respins la TVR din cauza lui Voiculescu. Emisiunea Andreei Marin costă 30.000 de euro pe ediție

 

distractis tvr

Publicitate

SHOW-UL DISTRACTIS, RESPINS DE TVR. Proiectul imaginat de umoriştii de la Distractis i-a dus pe şefii TVR cu gândul la Voiculescu, scrie Evenimentul zilei.
Un patron al unei televiziuni private, Băiculescu, le făcea mari probleme angajaţilor... Aşa începe povestea imaginată de grupul Distractis.
"Nouă ni s-a spus că proiectul este la reevaluare şi că a fost respins din motive tehnice", a dezvăluit Doru Antonesi, membru al grupului Distractis. "Am auzit şi noi zvonul că sitcomul ar fi fost respins din cauza unui nume din distribuţie, care părea să aducă cu numele lui Dan Voiculescu. Vom schimba numele personajului şi sperăm ca la următoarea evaluare să treacă", a adăugat Doru Antonesei.

EVZ mai scrie că un alt show, cel al Andreei Marin, care se va numi Prețuiește viața, costă zeci de mii de euro pe ediţie.
În ultima şedinţă CA au fost propuse spre aprobare proiectele show-urilor ce vor intra în grila de toamnă a TVR, printre care: Duminica în familie şi Preţuieşte viaţa. Duminica în familie va fi produs de Mondofilm. Locul Mihaelei Rădulescu va fi luat de Ramona Bădescu. Pentru formatul din 2008 Preţuieşte viaţa, echipa Andreei Marin va primi 30.000 de euro pentru fiecare ediţie, deşi, iniţial, ceruse suma de 50.000 de euro. Clauza de rating este de 3% pe naţional.
Show-ul "Distractis", respins la TVR din cauza lui Voiculescu


PONTA, DESPRE PROFESIONALISMUL TVR-ULUI. Premierul Victor Ponta a declarat, ieri, că are încredere în profesionalismul TVR de a informa corect şi util cetăţenii români şi moldoveni despre realitatea de la Chişinău şi a promis ca Guvernul va sprijini financiar şi legislativ această instituţie, scrie Mediafax.

Declaraţia primului-ministru a fost făcută după ce a asistat la semnarea Acordului de soluţionare amiabilă a cererii depuse de TVR împotriva Republicii Moldova la Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO), de către Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al SRTv, şi Lilian Apostol, agent guvernamental al Republicii Moldova.

"Am încredere în profesionalismul Televiziunii Române de a informa corect, de a informa într-un mod util pentru cetăţenii din Moldova şi pentru noi, cei de aici, despre realitatea de la Chişinău", a spus Ponta.

Ponta: Am încredere în profesionalismul TVR de a informa corect despre realitatea de la Chişinău. Aveţi tot sprjinul Guvernului


GABRIELA LUNGU, PROMOVATĂ ÎN CADRUL WEBWE SHANDWICK. Fostă șefă a agenției locale de relații publice The Practice, Gabriela Lungu, preia poziția de chief creative officer pentru regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa al rețelei internaționale de PR Weber Shandwick, scrie HotNews.ro.

Mutarea vine la doar șapte luni după ce Lungu a preluat poziția de vicepreședinte executiv și consumer practice leader pentru această regiune, în cadrul Weber Shandwick, potrivit Holmes Report.

Gabriela Lungu preia funcția nou înființată de chief creative officer pentru această regiune, locul sau de "consumer practice leader" urmând să fie preluat de Rachel Friend, directorul de brand marketing al Weber Shandwick UK.

Fosta șefă a agenției românești de PR The Practice, Gabriela Lungu, avansată în cadrul rețelei internaționale Weber Shandwick


TVR STINGE LITIGIUL CU R. MOLDOVA. Claudiu Săftoiu, preşedintele-director general al SRTv, şi Lilian Apostol, agent guvernamental al Republicii Moldova, semnează joi Acordul de soluţionare amiabilă a cererii depuse de TVR împotriva acestei ţări la Curtea Europeană a Drepturilor Omului, transmite televiziunea publică, scrie Mediafax. Programele Televiziunii Române vor putea fi urmărite din nou în Republica Moldova. Ieri, la sediul TVR, Claudiu Săftoiu şi Lilian Apostol semnează Acordul de soluţionare amiabilă a Cererii nr. 36398/08, depusă de TVR împotriva Republicii Moldova la Curtea Europeană a Drepturilor Omului, pe 1 august 2008.

Programele TVR, difuzate din nou în Republica Moldova, după stingerea litigiului cu acest stat


EMISIUNE NOUĂ LA B1 TV. Redacția Evenimentul zilei și postul B1 TV vor realiza o nouă emisiune, moderată de jurnaliștii Mircea Marian și Mălin Bot, scrie Evz.ro. Evenimentul zilei este o emisiune de actualitate, care va trata în special subiecte politice și va avea ca invitați pe cei mai importanți politicieni ai momentului. Prima ediție se va difuza luni, 16 septembrie 2013, pe intervalul 11.00 – 12.00.  ”EVENIMENTUL ZILEI”, o nouă emisiune a postului B1 TV


TENDINȚE ÎN PUBLICITATEA GLOBALĂ. Agenția de publicitate Lowe&Partners identifică trei tendințe majore care se fac simțite pe piața internațională de profil și pe care le sumarizează: "democratizarea marketingului", "advertising-ul la purtător", respectiv "povești, nu reclame", scrie HotNews.ro.
Democratizarea marketingului: "Web 2.0 a deschis un canal de conversație despre branduri și în vocea consumatorului, cu audiență globală.
Advertising-ul la purtător: "Accesul crescut al consumatorilor la tehnologie (broadband internet, device-uri mobile) mută practic advertising-ul din locații stabile (casă/birou) în locații mobile sau multiple.
Povești, nu reclame: "Noul format de comunicare numit generic brand content generation (sau native advertising, sau brand publishing) se impune în locul advertising-ului clasic
Trei tendințe majore în publicitatea globală, prezentate de agenția Lowe la aniversarea a 20 de ani pe piața românească


EMAG, CEL MAI MEDIATIZAT MAGAZIN ONLINE. Despre eMag.ro, liderul pieței de retail online din România, s-a scris cel mai mult în mass-media, acesta fiind menționat în prima jumătate a anului curent de 3825 de ori, în creștere cu 72% față de aceeași perioadă a anului precedent, scrie Wall-Street.ro.

Următoarea cea mai des menționată companie de retail online din România este F64.ro, cu 751 de apariții și, pe locul trei, Elefant.ro, cu 526 apariții.
Interesant este că din cele 11 magazine luate în calcul, doar 6 dintre ele, printre care și Carrefour-online.ro care nu există în 2012, au avut un număr mai mare de mențiuni în mass-media decât primele șase luni din 2012.
EXCLUSIV: Cum se vorbește despre magazinele online din .ro și care sunt cele mai vizibile în mass-media


TRANZACȚIE ÎN DIGITAL. Cooptarea lui Shuja Shaikh pe poziția de managing partner la agenția independentă de digital Infinit Solutions va implica și un pachet de acțiuni către acesta, a dezvăluit, pentru Wall-Street.ro, Alex Cernătescu, CEO al companiei.
Alex Cernătescu a subliniat că cei doi vor rămâne în continuare acționari majoritari. El nu a dorit să facă încă public ce pondere va primi Shuja Shaikh [foto] și dacă va fi vorba (și) de un aport de capital în cadrul firmei, din partea fostului co-proprietar și CEO Kubis.
Tranzacție în digital: Noul managing partner al Infinit Solutions va prelua acțiuni în cadrul companiei [EXCLUSIV]

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • cred ca Ramona Badescu va face treaba buna, mai ales ca da bine pe sticla, are carisma si scoala italiana in spate
    succes!
  • Am inteles bine la "Duminica in familie"? 10.000 de euro doar pentru drepturile pe format? Este imens! Cu mult peste unele formate internationale de prestigiu.
  • E o prostie sa spui ca Voiculescu le-a oprit lor emisiunea. Ce treaba are el cu show-ul Distractis nu inteleg.
  • Bai mana lui Voiculescu e si aici. Divertisii partea a doua faceau o audienta pana la cer si au fost respinsi ca faceau misto de Voiculescu. Nu spun ca n-or fi si destui nefericiti sa creada o chestie de genu' dar deja devine penibila treaba asta cu scosul lui Voiculescu de peste tot ... asta e noul Iliescu.
  • Un calcul simplu imi arata ca daca Voiculescu ar avea puterea sa inchida show-uri la televiziunea publica, inseamna ca ar avea puterea sa inchida si site-uri precum Excrementul zilei sau LABE1.TV. Cum vedem in continuare articole de toata jena in presa, inseamna ca nimic din toate acestea nu este adevarat. Practic, tot ce inseamna atacuri la persoana sunt niste mizerii.
  • Distractis nu o mai fi bun, nu contest asta, insa sunt sigur ca simbata seara ar fi scos un scor mai bun in audienta decit un Rapid - Gloria Buzau din Liga 1, care va fi surclasat de Steaua - Sageata Navodari difuzat cam de la aceeasi ora de Digisport 1.
  • nivelul de cultura de la noi atata permite: sa faci glume pe seama altora, sau glume care au legatura cu persoane publice (eventual si oameni seriosi si care chiar vor sa faca ceva bun in tara asta, asa cum este D.Voiculescu)
  • este aberant ce se intampla cu banii publici. nepriceputii astia adunati de prin gauri de sobolani isi bat joc de telespectatori. daca mai era cineva interesat de Duminica in Familie sau de Andreea Marin se gasea o televiziune comerciala sa le produca. Dar oamenii nu mai vor asa ceva. acum 10 ani in peisajul media era ceea ce trebuia. in ziua de azi sunt show-uri depasite. si cu toate astea TVR vrea sa dea enorm de multi bani pe ele. In loc sa produca un serial, un sitcom, si in general emisiuni cu care televiziunile private castiga bani si audienta, ei vin cu obositele astea. suntem singura tara din Europa unde telviziunea nationala e atat de in urma televiziunilor private. Bravo noua. Din banii poporului isi fac ei averi. Ce rating ar avea TVR daca ar face ca Pro? sa iasa din lista must carry? Hahaha
  • 3% pe national=30 000 de euro? Pai de banii astia cumpara un serial bun si scot mai mult....nu e nevoie de marea Zana! Acum stiu ca saraca e intr-un con de umbra, somera, fara Banica sau fara turc, dar sincer nu-mi convine ca eu sa platesc ptr incercarea de resuscitare a acestei "dive"! Sper doar sa nu o faca cu aceeasi echipa de productie de la Vara sub val....
  • Mi se pare o aberație nu cred ca show-ul a fost respins pentru ca unul din nume semăna cu cel al lui Dan Voiculescu.
  • Probabil ca membrii acestui format sunt frustrate ca glumele lor fumate nu mai sunt la Antena 1 si se razbuna cum ii duce capul. Ca sa fi la Antena 1 trebuie sa fi foarte tare frate, nu cu glume rasuflate ca ale celor de la “Distractis”.

Trimite un comentariu