Skip to main content

Românii vor să știe ce-i așteaptă! Horoscopul lui Neti Sandu, cea mai urmărită rubrică matinală

 

neti sandu - pro tv

Publicitate

Cu noaptea-n cap la televizor. Românii vor să știe ce-i așteaptă! Horoscopul lui Neti Sandu, de pe Pro TV, este cea mai urmărită rubrică matinală, potrivit analizei Paginademedia.ro. Ca să fie pregătiți, cei care se uită dimineața la televizor aleg, după Horoscop, rubrica de Meteo.

Paginademedia.ro vă prezintă la Analiza de joi, ce se întâmplă dimineața la telvizor, între orele 6.00 și 8.00. La ce se uită cei mai matinali? Cine se trezește de dimineață și deschide televizorul? Diferă consumul din timpul săptămânii de cel din weekend? Aflați răspunsurile în continuare.

Câți români stau cu noaptea-n cap la televizor?

Dimineața, între orele 6.00 și 8.00 se uită la televizor, în cursul săptămânii, aproape 2,3 milioane de români, jumătate de la țară, jumătate de la orașe.

Sâmbăta și duminica, românii dorm mai mult, mai ales cei de la orașe. Astfel, la sfârșitul săptămânii, deschid televizorul dimineața peste un milion de săteni și 980.000 de orășeni.

La ce se uită românii dimineață: Horoscopul lui Neti, Meteo și Sport

ÎN CURSUL SĂPTĂMÂNII. La țară sau la orașe, românii vor să știe ce le pregătesc astrele. Horoscopul lui Neti este pe primul loc dimineața, și la orașe, dar și la țară. În ultimele două luni, la rubrica lui Neti se uită dimineața, aproape 1,2 milioane de români: 592.000 de la orașe, 596.000 de la țară. În topul programelor cu peste un milion de români pe post dimineața mai sunt rubricile de vreme și sport, de la Pro TV.

Rubrica de horoscop de la Antena 1 are și ea o poziție bună în clasament, cu 630.000 de români pe post, în mod egal de la țară și de la orașe.

ÎN WEEKEND. La sfărșitul săptămânii, clasamentul nu este diferit: Horoscopul rămâne pe primul loc, doar că audiența este mai mică. Orășenii dorm mai mult, astfel că, la primele ore, audiența la sate este ceva mai ridicată decât la orașe.

Cele mai urmărite programe dimineața, între orele 6.00-8.00, în timpul săptămânii:

    URBAN     RURAL    
Luni - Vineri Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
HOROSCOP - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 596 5.7 592 6.9
VREMEA - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 517 4.9 565 6.6
SPORT - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 487 4.6 551 6.5
STIRILE PRO TV 07/NEWS PRO TV 07 Pro TV 456 4.3 472 5.5
DIMINEATA MONDENA - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 342 3.3 351 4.1
LUMEA IN 60 DE SECUNDE - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 336 3.2 318 3.7
HOROSCOP - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 315 3 314 3.7
METEO - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 280 2.7 277 3.2
OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 273 2.6 272 3.2
SPORT - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 261 2.5 251 2.9
NEATZA CU RAZVAN SI DANI Antena 1 200 1.9 105 1.2
ROMANIA, TE IUBESC (reluare) Pro TV 124 1.2 146 1.7
LA MARUTA Pro TV 98 0.9 126 1.5
MINIMAX/MOVIE FRIDAY MORNING 1 Minimax/A+ 70 0.7 132 1.5
STIRI 08.00 - ANTENA 3 Antena 3 115 1.1 58 0.7
SPORT - STIRI 07.00 - ANTENA 3 Antena 3 103 1 51 0.6
METEO - STIRI 07.00 - ANTENA 3 Antena 3 101 1 52 0.6
STIRI 07.00 - ANTENA 3 Antena 3 103 1 51 0.6
SPORT - STIRI 06.00 - ANTENA 3 Antena 3 96 0.9 56 0.7
METEO - STIRI 06.00 - ANTENA 3 Antena 3 98 0.9 52 0.6

Date pentru perioada 1 septembrie-22 octombrie

Sursa: ARMA, date prelucrate de agenția de media BPN

Cele mai urmărite programe dimineața, între orele 6.00-8.00, în Weekend:

    URBAN     RURAL    
Sambata - duminica Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
HOROSCOP - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 468 4.5 529 6.2
STIRILE PRO TV 07/NEWS PRO TV 07 Pro TV 434 4.1 447 5.2
VREMEA - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 401 3.8 477 5.6
SPORT - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 364 3.5 446 5.2
LUMEA IN 60 DE SECUNDE - OBSERVATOR 06 Antena 1 240 2.3 239 2.8
HOROSCOP - OBSERVATOR 06 Antena 1 228 2.2 250 2.9
METEO - OBSERVATOR 06 Antena 1 216 2.1 231 2.7
SPORT - OBSERVATOR 06 Antena 1 206 2 225 2.6
OBSERVATOR 06 Antena 1 209 2 212 2.5

Date pentru perioada 1 septembrie-22 octombrie

Sursa: ARMA, date prelucrate de agenția de media BPN

Cine se uită dimineața la televizor? Pensionarii și casnicele, în top

ÎN CURSUL SĂPTĂMÂNII: Pensionarii stau la televizor de la primele ore ale dimineții. La fel persoanele active, care se pregătesc de serviciu.

  • Aproape 40% din publicul de dimineață are peste 55 de ani (aproximativ 900.000 de pesoane pe minut).
  • Aproape jumătate de milion de români între 35 și 44 de ani se uită dimineața la televizor (o cincime din public).
  • Public peste medie, dimineața și din zona 45-54 de ani.

O parte din publicul matinal este dat de copii între 4 și 11 ani, care se pregătesc pentru școală sau grădiniță (130.000).

  • Ca educație, cei mai mulți telespectatori matinali au studii medii (jumătate din public).
  • După ocupație, cei mai mulți sunt pensionarii, casnicele și muncitorii.
  • După venituri, cei mai mulți se încadrează la salarii între 500 și 2000 de lei lunar.
  • Numărul de femei și de bărbați este aproape egal, cu un mic plus la publicul feminin (1,1 milioane de femei, față de un million de bărbați).

ÎN WEEKEND: La sfârșitul săptămânii, bărbații sunt mai matinali la televizor: peste un milion, față de 950.000 de femei.

  • Tot pensionarii predomină dimineața, într-un procent mai mare decât în cursul săptămânii: aproape jumătate din public are peste 55 de ani.
  • Cine se uită mai mult dimineața, după profesii: pe lângă pensionari, casnicele, muncitorii, dar și șomerii.
  • În weekend, publicul bucureștean este mai puțin matinal: doar 140.000 de telespectatori dintr-un total două milioane sunt din Capitală.

Cine își face reclamă dimineața?

Primele ore nu sunt un magnet pentru publicitari. Doar cinci la sută din publicitate unei zile întregi este grupată în intervalul matinal 6.00-8.00. Astfel, din peste un milion de reclame difuzate de posturile TV în perioada 1 septembrie – 22 octombrie, puțin peste 50.000 au fost grupate dimineața.

Cele mai multe reclame de dimineață sunt la produse de larg consum, de la Procter&Gamble, Reckitt Benckiser și Unilever.

Cei mai importanți clienți de publicitate din intervalul orar 6.00-8.00, în perioada 1 septembrie - 22 octombrie.

  Numar reclame   GRP Urban  
PROCTER & GAMBLE 4,446 821
RECKITT BENCKISER 3,203 484
UNILEVER 2,140 371
KRAFT FOODS 2,033 450
BEIERSDORF AG 1,700 358
EUROPEAN DRINKS 1,446 38
GLAXOSMITHKLINE 1,320 409
BIOFARM 1,302 88
NESTLE 1,253 117
VODAFONE 1,183 686

GRP: numărul de puncte de audiență obținute la nivel urban de reclamele difuzate dimineața, între orele 6.00 și 8.00

Citește și:

La ce se uită copiii în afară de desene animate? La țară, puștii stau cu ochii pe telenovelele de pe Acasă. Copiii, în fața televizoarelor și la ore târzii

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dupa aproape 20 de ani Nety asta inca mai rezista...si nu s-a schimbat deloc...iar lumea e tare credula daca inca mai crede in predictii astrale...si eu care speram ca "Ce se intimpla doctore" e cea mai tare...
  • O admir pe Neti Sandu pot spune ca e cea mai buna si placuta prezenta la Protv la fel ca Andreea Esca. E o persoana sincera si dupa parerea mea e chiar singura care , chiar se pricepe la astre, ea isi concepe singura horoscopul, nu citeste de pe un prompter un horoscop luat de pe net( vezi hororscop antena). Tot respectul Neti:)
  • se numeste charisma... la care se adauga vocea minunata,vocabularul elevat si dictia perfecta; dovada ca nu trebuie sa fii nici vehementa, nici ironica si nici dezbracata ca sa ai audienta...

Trimite un comentariu