Skip to main content

Românii vor să ştie ce-i aşteaptă! Horoscopul lui Neti Sandu, cea mai urmărită rubrică matinală

 

neti sandu - pro tv

Publicitate

Cu noaptea-n cap la televizor. Românii vor să ştie ce-i aşteaptă! Horoscopul lui Neti Sandu, de pe Pro TV, este cea mai urmărită rubrică matinală, potrivit analizei Paginademedia.ro. Ca să fie pregătiţi, cei care se uită dimineaţa la televizor aleg, după Horoscop, rubrica de Meteo.

Paginademedia.ro vă prezintă la Analiza de joi, ce se întâmplă dimineaţa la telvizor, între orele 6.00 şi 8.00. La ce se uită cei mai matinali? Cine se trezeşte de dimineaţă şi deschide televizorul? Diferă consumul din timpul săptămânii de cel din weekend? Aflaţi răspunsurile în continuare.

Câţi români stau cu noaptea-n cap la televizor?

Dimineaţa, între orele 6.00 şi 8.00 se uită la televizor, în cursul săptămânii, aproape 2,3 milioane de români, jumătate de la ţară, jumătate de la oraşe.

Sâmbăta şi duminica, românii dorm mai mult, mai ales cei de la oraşe. Astfel, la sfârşitul săptămânii, deschid televizorul dimineaţa peste un milion de săteni şi 980.000 de orăşeni.

La ce se uită românii dimineaţă: Horoscopul lui Neti, Meteo şi Sport

ÎN CURSUL SĂPTĂMÂNII. La ţară sau la oraşe, românii vor să ştie ce le pregătesc astrele. Horoscopul lui Neti este pe primul loc dimineaţa, şi la oraşe, dar şi la ţară. În ultimele două luni, la rubrica lui Neti se uită dimineaţa, aproape 1,2 milioane de români: 592.000 de la oraşe, 596.000 de la ţară. În topul programelor cu peste un milion de români pe post dimineaţa mai sunt rubricile de vreme şi sport, de la Pro TV.

Rubrica de horoscop de la Antena 1 are şi ea o poziţie bună în clasament, cu 630.000 de români pe post, în mod egal de la ţară şi de la oraşe.

ÎN WEEKEND. La sfărşitul săptămânii, clasamentul nu este diferit: Horoscopul rămâne pe primul loc, doar că audienţa este mai mică. Orăşenii dorm mai mult, astfel că, la primele ore, audienţa la sate este ceva mai ridicată decât la oraşe.

Cele mai urmărite programe dimineaţa, între orele 6.00-8.00, în timpul săptămânii:

URBAN RURAL
Luni - Vineri Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
HOROSCOP - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 596 5.7 592 6.9
VREMEA - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 517 4.9 565 6.6
SPORT - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 487 4.6 551 6.5
STIRILE PRO TV 07/NEWS PRO TV 07 Pro TV 456 4.3 472 5.5
DIMINEATA MONDENA - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 342 3.3 351 4.1
LUMEA IN 60 DE SECUNDE - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 336 3.2 318 3.7
HOROSCOP - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 315 3 314 3.7
METEO - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 280 2.7 277 3.2
OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 273 2.6 272 3.2
SPORT - OBSERVATORUL DIMINETII Antena 1 261 2.5 251 2.9
NEATZA CU RAZVAN SI DANI Antena 1 200 1.9 105 1.2
ROMANIA, TE IUBESC (reluare) Pro TV 124 1.2 146 1.7
LA MARUTA Pro TV 98 0.9 126 1.5
MINIMAX/MOVIE FRIDAY MORNING 1 Minimax/A+ 70 0.7 132 1.5
STIRI 08.00 - ANTENA 3 Antena 3 115 1.1 58 0.7
SPORT - STIRI 07.00 - ANTENA 3 Antena 3 103 1 51 0.6
METEO - STIRI 07.00 - ANTENA 3 Antena 3 101 1 52 0.6
STIRI 07.00 - ANTENA 3 Antena 3 103 1 51 0.6
SPORT - STIRI 06.00 - ANTENA 3 Antena 3 96 0.9 56 0.7
METEO - STIRI 06.00 - ANTENA 3 Antena 3 98 0.9 52 0.6

Date pentru perioada 1 septembrie-22 octombrie

Sursa: ARMA, date prelucrate de agenţia de media BPN

Cele mai urmărite programe dimineaţa, între orele 6.00-8.00, în Weekend:

URBAN RURAL
Sambata - duminica Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
HOROSCOP - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 468 4.5 529 6.2
STIRILE PRO TV 07/NEWS PRO TV 07 Pro TV 434 4.1 447 5.2
VREMEA - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 401 3.8 477 5.6
SPORT - STIRILE PRO TV 07 Pro TV 364 3.5 446 5.2
LUMEA IN 60 DE SECUNDE - OBSERVATOR 06 Antena 1 240 2.3 239 2.8
HOROSCOP - OBSERVATOR 06 Antena 1 228 2.2 250 2.9
METEO - OBSERVATOR 06 Antena 1 216 2.1 231 2.7
SPORT - OBSERVATOR 06 Antena 1 206 2 225 2.6
OBSERVATOR 06 Antena 1 209 2 212 2.5

Date pentru perioada 1 septembrie-22 octombrie

Sursa: ARMA, date prelucrate de agenţia de media BPN

Cine se uită dimineaţa la televizor? Pensionarii şi casnicele, în top

ÎN CURSUL SĂPTĂMÂNII: Pensionarii stau la televizor de la primele ore ale dimineţii. La fel persoanele active, care se pregătesc de serviciu.

  • Aproape 40% din publicul de dimineaţă are peste 55 de ani (aproximativ 900.000 de pesoane pe minut).
  • Aproape jumătate de milion de români între 35 şi 44 de ani se uită dimineaţa la televizor (o cincime din public).
  • Public peste medie, dimineaţa şi din zona 45-54 de ani.

O parte din publicul matinal este dat de copii între 4 şi 11 ani, care se pregătesc pentru şcoală sau grădiniţă (130.000).

  • Ca educaţie, cei mai mulţi telespectatori matinali au studii medii (jumătate din public).
  • După ocupaţie, cei mai mulţi sunt pensionarii, casnicele şi muncitorii.
  • După venituri, cei mai mulţi se încadrează la salarii între 500 şi 2000 de lei lunar.
  • Numărul de femei şi de bărbaţi este aproape egal, cu un mic plus la publicul feminin (1,1 milioane de femei, faţă de un million de bărbaţi).

ÎN WEEKEND: La sfârşitul săptămânii, bărbaţii sunt mai matinali la televizor: peste un milion, faţă de 950.000 de femei.

  • Tot pensionarii predomină dimineaţa, într-un procent mai mare decât în cursul săptămânii: aproape jumătate din public are peste 55 de ani.
  • Cine se uită mai mult dimineaţa, după profesii: pe lângă pensionari, casnicele, muncitorii, dar şi şomerii.
  • În weekend, publicul bucureştean este mai puţin matinal: doar 140.000 de telespectatori dintr-un total două milioane sunt din Capitală.

Cine îşi face reclamă dimineaţa?

Primele ore nu sunt un magnet pentru publicitari. Doar cinci la sută din publicitate unei zile întregi este grupată în intervalul matinal 6.00-8.00. Astfel, din peste un milion de reclame difuzate de posturile TV în perioada 1 septembrie – 22 octombrie, puţin peste 50.000 au fost grupate dimineaţa.

Cele mai multe reclame de dimineaţă sunt la produse de larg consum, de la Procter&Gamble, Reckitt Benckiser şi Unilever.

Cei mai importanţi clienţi de publicitate din intervalul orar 6.00-8.00, în perioada 1 septembrie - 22 octombrie.

Numar reclame GRP Urban
PROCTER & GAMBLE 4,446 821
RECKITT BENCKISER 3,203 484
UNILEVER 2,140 371
KRAFT FOODS 2,033 450
BEIERSDORF AG 1,700 358
EUROPEAN DRINKS 1,446 38
GLAXOSMITHKLINE 1,320 409
BIOFARM 1,302 88
NESTLE 1,253 117
VODAFONE 1,183 686

GRP: numărul de puncte de audienţă obţinute la nivel urban de reclamele difuzate dimineaţa, între orele 6.00 şi 8.00

Citeşte şi:

La ce se uită copiii în afară de desene animate? La ţară, puştii stau cu ochii pe telenovelele de pe Acasă. Copiii, în faţa televizoarelor şi la ore târzii

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • nny nny
    de bleck friday se schimba culoarea la pret redus.
  • Vasile Vasile
    Preocuparea numarul unu la romani: horoscopu` si pupatu` moastelor. Mi-e sila.
  • frca frca
    cum o fi sa castigi atatia ani bani din asa ceva. adica din nimic, nimic.
  • geo geo
    Dupa aproape 20 de ani Nety asta inca mai rezista...si nu s-a schimbat deloc...iar lumea e tare credula daca inca mai crede in predictii astrale...si eu care speram ca "Ce se intimpla doctore" e cea mai tare...
  • Alex Alex
    O admir pe Neti Sandu pot spune ca e cea mai buna si placuta prezenta la Protv la fel ca Andreea Esca. E o persoana sincera si dupa parerea mea e chiar singura care , chiar se pricepe la astre, ea isi concepe singura horoscopul, nu citeste de pe un prompter un horoscop luat de pe net( vezi hororscop antena). Tot respectul Neti:)
  • daniel daniel
    se numeste charisma... la care se adauga vocea minunata,vocabularul elevat si dictia perfecta; dovada ca nu trebuie sa fii nici vehementa, nici ironica si nici dezbracata ca sa ai audienta...

Trimite un comentariu

sus