Skip to main content

The Money Channel, somată public pentru publicitate mascată

 

logo_the_money_channel

Publicitate

CNA a decis somarea publică a postului The Money Channel pentru publicitate mascată la hotelurile Phoenicia, dar şi a unui club şi a unui magazin de bijuterii.

Mura Frînculescu, director executiv Realitatea Media: „Aş vrea să fac precizarea că pe parcursul unei luni au fost prezentate mai multe locuri unde turiştii erau invitaţi să-şi petreacă vacanţa. Asta pentru a încuraja turismul şi a scoate în evidenţă tot ce-i mai frumos pe litoralul românesc. Ar trebui să se facă o monitorizare pe toate ediţiile emisiunii Turist în ţara mea.”

Christian Mititelu, membru CNA– Dacă faceţi o emisiune săptămânală, care se cheamă Săptămâna turistică, evident că nu aveţi cum să ocoliţi aceste locuri. În loc să o faceţi sub forma unui reportaj, care să nu arate exclusiv părţile bune, dumneavoastră puneţi un microfon în faţa unui director sau a unui avocat. El evident că o să spună particularităţi.

Mura Frînculescu – „Noi am vrut să arătăm partea frumoasă a litoralului, dar repet că dacă veţi face o monitorizare a tuturor ediţiilor veţi vedea că am arătat şi gunoiul, şi partea urâtă a litoralului.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus