Skip to main content

TLC își schimbă logo-ul și adoptă un stil glossy. Cum arată noua grilă a canalului din portofoliul Discovery

 

TLC - schimbare de LogoSCHIMBARE DE IMAGINE. TLC, canalul internaţional de divertisment și lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery Networks, vine cu o nouă imagine on-air, adoptând un stil glossy.

Publicitate

Începând din 1 martie, postul de divertisment pentru femei din portofoliul Discovery Networks are un nou logo, "mai îndrăzneț".

"Noua gamă de culori reflectă valorile de bază ale brandului - de încredere, îndrăzneț, întotdeauna remarcabil. Această reîmprospătare a imaginii poziționează canalul mai aproape de programele pe care le oferă, despre viața așa cum este ea cu adevărat", se arată într-un comunicat de presă al Discovery Networks.

Schimbarea de imagine vine și în contextul lansării grilei de programe de primăvară.

Grila TLC include episoade noi ale unor emisiuni deja cunoscute, cum ar fi Honey Boo Boo, Regele cofetarilor și 24 de ore la Urgență, dar și noi serii în premieră: "90 de zile până la nuntă" și "Măritate cu Mafia".

Ada Roseti, Director de programe Europa de Sud-Est, despre noua imagine TLC:

"Noua imagine a TLC este rezultatul unor cercetări derulate în regiune (...) Astfel, ne-am dat seama că TLC este un canal mult mai tânăr și mult mai captivant decât credeam până acum. În cele mai multe țări unde este distribuit, publicul TLC este format din femei tinere, active și cu studii, iar noul look li se potrivește ca o mănușă.

Logo-ul roșu aprins este mai îndrăzneț și toată comunicarea va urma această direcție. TLC este o combinație între informații interesante și povești de viață sau, așa cum spunem noi, este “Life Worth Watching", a declarat Ada Roseti, Director de programe Europa de Sud-Est, Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA).

NOUA GRILĂ. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, câteva dintre programele difuzat de TLC începând din luna martie:

Honey Boo Boo (Sezonul 2) – în fiecare luni, de la 21.00

Copila de 7 ani cu cea mai puternică influență asupra culturii pop revine în noi episoade din seria Honey Boo Boo. De la ieșiri spontane ale întregului clan și până la distracții de modă veche în Georgia rurală, programul o urmărește pe Alana “Honey Boo Boo” alături de June, mama ei casnică, tatăl miner, Mike “Sugar Bear”, surorile Lauryn “Pumpkin”, Jessica “Chubbs”, Anna “Chickadee” și nepoțica ei Kaitlyn, încă un bebeluș.

90 de zile până la nuntă - începând din 18 martie, de la 22.00

În noua serie TLC 90 de zile până la nuntă, telespectatorii urmăresc cinci cupluri care explorează lumea complicată a poveștilor de dragoste internaționale.

Surorile – începând din 29 martie, de la 21.00

Să ai grijă de familie, să gătești, să faci curat și să fii o nevastă de rom așa cum se cuvine – iată care sunt prioritățile, dar mama clanului, Nettie Stanley, copila dezlănțuită Mellie și verișoare Kayla sunt departe de a-și duce viața ca niște simple nomade, călătorind de colo, colo, și ghicind viitorul în globuri de cristal.

Măritate cu Mafia – începând din 4 aprilie, de la 21.00

Programul urmărește patru femei din Staten Island, care învață să se descurce în timp ce soții sau tații lor sunt închiși pentru activități ce au legătură cu mafia. Doamnele arată exact așa cum te-ai aștepta de la niște neveste de mafioți, dar viața lor este departe de a fi prea strălucită. Ele încearcă să se descurce pe cont propriu, luptându-se cu prietenii, familia și chiar între ele, în încercarea de a face tot ce e mai bine pentru ele și pentru copiii lor.

Aceeași soție, altă pălărie (Sezonul 2) - începând din 28 aprilie, de la 21.00

Simți că ai intrat într-o rutină vestimentară? Te-ai plictisit de tot ce ai în dulap și asta îți afectează chiar și relația cu partenerul tău de viață? Ce-ai spune de o refacere completă a garderobei, cu 5000 de lire sterline? Există însă și o condiție: stilistul personal care va face toate cumpărăturile este partenerul de viață. Echipa de experți a TLC, condusă de modelul Lisa Snowdon, o mare iubitoare de modă, va fi alături de el ca să-i dea o mână de ajutor. Specialiștii îi vor îndruma pe fiecare dintre soții dezorientați, astfel încât să aleagă croielile și culorile, fardurile și tunsorile care li s-ar potrivi cel mai bine soțiilor lor.

24 de ore la Urgență (Sezonul 4) – Începând din 1 Mai, de la 23:00

Cu 91 de camere care filmează non-stop, acest program oferă acces fără precedent la una dintre cele mai aglomerate secții de Urgență din Marea Britanie, aflată la Spitalul King's College. Astfel, telespectatorii au ocazia să urmărească provocări unice, plus toate momentele bune și mai puțin bune cu care personalul de Urgență de la King's se confruntă, tratându-i pe cei aproximativ 350 de pacienți care intră pe ușa lor în fiecare zi.

Dependențe stranii – Începând din 25 mai, de la 22:00

Un program cu povești fascinante ale unor persoane care se luptă cu comportamente obsesive neobișnuite. Îi urmărim pe acești oameni dependenți de diverse lucruri stranii, care își mărturisesc în sfârșit problemele în fața prietenilor și familiei, apoi se întâlnesc cu psihologi de specialitate, care îi ajută să înțeleagă cauzele ascunse ale acestor comportamente neobișnuite.

Despre TLC

În prezent, TLC este disponibil în aproape 170 de pieţe. TLC prezintă poveşti din viaţa reală despre subiecte diverse care rezonează cu publicul din întreaga lume.
TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks a lansat postul TLC în luna ianuarie 2011, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu