Skip to main content

Discovery a lansat canalul pentru femei TLC

 

Un nou post pentru femei în România. TLC, canalul de divertisment pentru femei din portofoliul Discovery Networks, emite din această dimineaţă şi în România, prin operatorii de cablu UPC şi AKTA.

Publicitate

Planurile pe termen scurt? “Ne propunem să creştem awarness-ul, astfel încât până la sfârşitul anului telespectatorii din România să ştie de acest canal aproape în aceeaşi măsură în care ştiu, să spunem, despre Discovery Channel şi despre Animal Planet. Acesta este primul nostru scop, să ştie lumea că existăm, să ştie lumea că TLC este din aceeaşi familie cu Discovery”, spune Ada Roseti, şefa canalelor Discovery în România.

Câteva detalii:

În raport cu Discovery Channel, TLC reprezintă o completare din punct de vedere al brandului şi al conţinutului pe care Discovery Networks o oferă telespecatorilor din România, explică Ada Roseti.

"Nu ne încadrăm, pentru că avem o ofertă foarte diversă, nici în secţiunea de lifestyle, nici în secţiunea de ficţiune, nici în secţiunea de documentare", completează oficialul Discovery.

Lansarea acestui post a fost anunţată de reprezentanţii Discovery, încă de la începutul lunii noiembrie. Publicul ţintă al TLC este format din femei cu vârste între 24-49 de ani.

Grila de programe este adaptată pentru România, iar vânzările de publicitate coordonate de echipa locală. Postul are în plan şi producţii locale.

Ada Roseti:

“Avem în vedere producţii locale, cu siguranţă una o vom lansa până la sfârşitul acestui an. În prezent este în lucru, dar nu vă pot da mai multe detalii, dar asta nu înseamnă că nu ne-am hotărât”, a mai spus Ada Roseti.

Cu ce programe se lansează TLC?

Postul prezintă programe de non-ficţiune în care abordează subiecte foarte diverse, de la familie şi cresterea copiilor, până la modă şi sănătate.

Câteva programe din grila TLC:

  • Poliţistele din Broward County – povestea unor femei poliţist şi a realităţilor dure cu care se confruntă zi de zi.
  • Ghid pentru părinţi – Situaţii extreme – cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost.
  • PR şi modă la New York – povestea lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de moda pentru nume celebre din această industrie.

Grila de programe TLC include şi noi sezoane ale unora dintre cele mai populare seriale de pe Discovery Travel & Living, cum ar fi Regele cofetarilor, Poliţia vestimentară, Kate + 8 sau Rochia perfectă.

Despre TLC

TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria la 1 octombrie 2010 şi în Rusia pe 14 ianuarie 2011.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel şi Animal Planet.

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pe Dolce Interactiv va intra?
    In portofoliul Discovery care se da pe Dolce Interactive, in afara de cele doua enumerate mai sus mai sunt si Discovery World, Investigation Discovery, Discovery Science si Discovery Showcase HD. Toate sunt subtitrate si foarte bune!
  • Speram la emisiuni cel putin la fel de bune ca cele de pe discovery si animal planet. Mai ales ca ne paraseste in curand si Oprah
  • Posibil sa fie interesant si pentru barbati, pana la urma doar e Discovery. Nu stiti cumva daca exista vreo sansa sa ajunga si la RCS?

Trimite un comentariu

sus