Skip to main content

Audiența Românii au talent. Cum s-a descurcat Suleyman la bătaie cu show-ul de pe Pro TV

 

Romanii-au-talent-sez-2 AUDIENȚE. Show-ul Românii au talent și-a păstrat o distanță considerabilă față de următorul clasat și la cea de-a cincea ediție.

Publicitate

Emisiunea de pe Pro TV a avut cifre de aproape patru ori mai mari decât Kanal D, ocupantul locului doi în topul audiențelor de la nivel național.

Pentru a doua săptămână la rând, Suleyman a ținut postul turcesc pe a doua poziție. Atunci când serialul Suleyman Magnificul nu era difuzat vinerea, postul deținut de trustul Dogan ocupa o poziție mult mai slabă în clasament, iar Pro TV avea cifre de peste 15 ori mai mari decât Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele de aseară ale show-ului Românii au talent, dar și ce s-a întâmplat pe intervalul de intersecție cu Suleyman Magnificul.

Pentru început, audiențele emisiunii Românii au talent:

NAȚIONAL: Pro TV rămâne lider detașat și cu ediția din această săptămână la nivel național. Emisiunea de talent de pe Pro TV a fost urmărită aseară de 4,5 milioane de telespectatori de la nivelul întregii țări. Pe locul doi, cu peste 1,1 milioane, a fost Kanal D, televiziune care a ocupat această poziție datorită serialului Suleyman Magnificul, cu care s-a intersectat circa o oră și jumătate. De remarcat este poziția TVR 1, care a reușit performața de a ocupa locul trei cu emisiunea O dată-n viață, în care a fost invitată Mihaela Rădulescu. Postul public a devansat Antena 1, emisiunea Iulianei Tudor fiind urmărită de aproape 460.000 de telespectatori.

 

URBAN: La orașe, show-ul de pe Pro TV s-a apropiat de 2,4 milioane de telespectatori, în medie, pe minut. Kanal D a ocupat locul al doilea și în privința publicului din mediul urban, fiind urmărit de 707.000 de persoane. La nivel urban, al treilea cel mai urmărit post n-a mai fost TVR 1, ci Antena 1, care a difuzat filmul "Pirații din Caraibe: La capătul lumii", la care s-au uitat 247.000 de orășeni.

 

COMERCIAL: Pe publicul comercial, Românii au talent a avut peste 1,3 milioane de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Pe intervalul show-ului, Kanal D era urmărit de doar 256.000 de persoane din target-ul comercial.

Audiența posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr persoane   Rtg %   Share%  
Pro TV 4.542.000 24,6 44,3
Kanal D 1.155.000 6,2 11,3
TVR 1 458.000 2,5 4,5
Antena 1 425.000 2,3 4,1
National TV 361.000 2 3,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:

URBAN   NR PERSOANE   Rtg %   Share%  
Pro TV 2.379.000 23,6 43,6
Kanal D 707.000 7 13
Antena 1 247.000 2,4 4,5
Antena 3 238.000 2,4 4,4
National TV 172.000 1,7 3,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 21 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL   NR PERSOANE   Rtg %   Share%  
Pro TV 1.355.000 26,4 55,4
Kanal D 256.000 5 10,4
Antena 1 156.000 3 6,4

Ce s-a întâmplat pe intersecția Românii au talent - Suleyman Magnificul

Pe intervalul orar de intersecție al serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent, Kanal D a ocupat tot locul doi, la fel ca săptămâna trecută.

Televiziunea trustului Dogan a fost urmărită, pe durata serialului Suleyman Magnificul, de peste 1,4 milioane de telespectatori din întreaga țară.

Kanal D a ocupat poziția secundă pe toate cele trei segmente de public, situându-se înaintea postului Antena 1.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel NAȚIONAL  

  Nr persoane   Rtg%   Share  
Pro TV 4.474.000 24.2 42.0
Kanal D 1.418.000 7.7 13.3
Antena 1 466.000 2.5 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel URBAN

URBAN   Nr persoane   Rtg%   Share  
Pro TV 2.250.000 22.3 40.5
Kanal D 880.000 8.7 15.8
Antena 1 265.000 2.6 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența pe intersecția serialului Suleyman Magnificul cu Românii au talent (20.30 - 22.15), la nivel COMERCIAL

  Nr persoane   Rtg%   Share  
Pro TV 1.286.000 25.1 52.5
Kanal D 306.000 6.0 12.5
Antena 1 163.000 3.2 6.6

Vezi audiența emisiunii Românii au talent de săptămâna trecută, AICI.

Vezi audiența ediției a patra, AICI.

Vezi audiența ediției a treia, AICI.

Vezi audiența emisiunii la ediția a doua, AICI.

Vezi audiențele emisiunii primei ediții a sezonului, AICI.

Citiți care au fost audiențele tuturor sezoanele Românii au talent, ediție cu ediție, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Daca prin mizerii te referi la "Rromanii au ghiorlan", atunci ai un +1 din partea mea. If not, atunci nu stiu ce inseamna "calitate" pentru tine...
  • Adevarul e ca la tine in telecomanda stateau toate punctele de rating ale postului Kanal-D... Ciudat ca, in ciuda faptului ca tu nu te uiti la ei, ei au audiente, nu? O fi vreo conspiratie la mijloc, aliens maybe...
  • @jaja Poate esti tu mai competent... Pentru tine ce inseamna performanta? Tot ce nu e locul 1 inseamna fraieri? Cat despre serialele idioate, prosti mai mari ca "actorii" din mizeriile de productii MediaPro nu sunt decat aia care se si uita la ele.
    @pixel Asa-i ca ti-ai dori sa le interzici, comunist mic ce esti tu? N-ai telecomanda? Mai bine sa se uite lumea la "Bobo" cum mai da o flegma printre dinti, sau la Andra si labagiii aia cum ii chinuie pe ei talentul.
  • Și mulți cântau la prohodul Pro-ului, că moare pro-ul. S-a mai zis asta la plecarea lui Teo că moare pro-ul - a "murit" Teo. Cu Vacanta mare la fel. Acu că a plecat Sârbu - gata, moare Pro-ul. Dar Pro este un brand mult prea puternic și orice rahat dai pe post faci audiență, pentru că e Pro, că e făcut profi. Dacă Suleyman era pe Pro tot Pro-ul era pe primul loc, cu aceleasi audiențe.
  • vad ca acum nu mai e o batalie antena 1-pro tv pentru locul 1....ci mai mult o batalie intre antena 1 si kanal d pentru locul 2.
  • pentru ce bravo?
    locul 2 e un nou loc 1 sau ce?Si mai ales ca ei au ajuns acolo cu niste seriale idioate.

Trimite un comentariu