Skip to main content

Eurovision, pe locul patru. Categoria care include și meciul Steaua – Dinamo, pe primul loc în audiențe.

 

Screen Shot 2014-03-02 at 11.26.51 AM
Paula Seling și Ovi vor reprezenta România la Eurovision

Publicitate

Selecția națională Eurovision a plasat TVR 1 pe poziția a patra în intervalul de difuzare. Pe primul loc pe intervalul Eurovision a fost categoria Alții, care include și Digi Sport, post pe care era derby-ul Steaua-Dinamo.

Sâmbătă seara, cu derby-ul Steaua – Dinamo, categoria Alții (unde sunt incluse toate posturile din afara monitorizărilor) a avut o audiență dublă față de o sâmbătă obișnuită.

Eurovision s-a “luptat” cu meciul, dar și cu Te cunosc de undeva, emisiunea de forță a Antenei 1 sâmbătă seara.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 830.000 de români pe minut se uitau la selecția Eurovision. TVR 1 a fost pe intervalul selecției pe locul patru.

Pe prima poziție a fost categoria Alții, cu 2,4 milioane de români pe post. Categoria a avut o audiență aproape dublă față de o săptămână normală.

Cum include toate posturile nemonitorizate, nu se poate spune exact câți români s-au uitat la Steaua – Dinamo, dar este cert că derby-ul a atras o audiență consistentă.

URBAN. Și la orașe, categoria Alții a fost pe primul loc: aproape 1,5 milioane de persoane, dublu față de o sâmbătă normală. Eurovision a fost tot pe locul patru, cu o medie de sub jumătate de milion de orășeni.

COMERCIAL. Publicul comercial a fost slab reprezentat pe TVR 1 pe intervalul Eurovision: puțin peste 150.000 de persoane între 18 și 49 de ani. În comparație, categoria Alții aduna peste 700.000 de telespectatori din targetul comercial, iar Pro TV, peste 400.000.

Audiența posturilor TV sămbătă, 1 martie, pe intervalul selecției Eurovision, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share  
Altii 2.396.000 13 23.5
Pro TV 1.366.000 7.4 13.4
Antena 1 1.089.000 5.9 10.7
TVR 1 834.000 4.5 8.2
National TV 558.000 3 5.5
Kanal D 529.000 2.9 5.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sămbătă, 1 martie, pe intervalul selecției Eurovision, în mediul URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share  
Altii 1.460.000 14.5 26.5
Antena 1 726.000 7.2 13.2
Pro TV 700.000 6.9 12.7
TVR 1 442.000 4.4 8
Antena 3 241.000 2.4 4.4
National TV 224.000 2.2 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sămbătă, 1 martie, pe intervalul selecției Eurovision, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share  
Others 706.000 13.7 29.5
Pro TV 413.000 8 17.2
Antena 1 257.000 5 10.8
TVR 1 154.000 3 6.4
Kanal D 93.000 1.8 3.9
Prima TV 92.000 1.8 3.8

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Iti estimez eu la Romania -Argentina
    Pe national cel mult 4,5 milioane , pe urban cam 2,6 milioane , iar comercialul 18-49 cam intre 1,2 si 1,3 milioane
  • Daca citeai ca si Petrisor Obae estimeaza ca meciul a avut o audienta de 2 milioane, nu mai intrebai aiurea...Apropo, daca nu stiai, tot estimativ, acoperirea Digi cablu si satelit este de vreo 40 % din totalul abonatilor...UPCul are vreo 30 % din piata, Dolce 20 si ceva iar Orange si independentii acopera restul...
  • Petrisoare, daca sunt atat de multi specialisti in audiente pe site-ul asta al tau, fa un concurs: cine ghiceste audienta meciului Romania-Argentina!
    Cine este cel mai aproape primeste de la Pagina de media un sejur in Tara de Foc. Sau la Sulina. Dar oricum intr-un oras de pe urmele audinetelor lui Anton Lupan.
    (P.S. Atentie internauti si piariste! Anton Lupan nu e blogger! E unul dintr-o carte de hartie, scrisa de fratele lu' unu, Geo Bogza, care era fratele lu' unu', Radu Tudoran. Dati tweet, ca e cool! )
  • Hei,domnu Geo,ia nu mai ma aburi cu 2 milioane,;de unde le scoti ,,din burta?;suntem o gramada care nu ne-am uitat nici pe Digi,nici la Eurovision,nici Antene1,2,3....;asa ca ,nu te mai da grozav,;ce vrei sa spui,ca ala a fost meci,sau Eurovisionul,concursul,ca am auzit ca romanul,tot ca prostul, a votat;halal melodie,nu apuca sa intre ,nici macar in semifinala;a mers odata;a doua oara,.....nu prea!
  • Diferentele de audienta sunt foarte mici:
    Pe intervalul meciului, categoria Alții a avut o medie de 2,55 milioane pe național, față de 2,39 pe durata Eurovision.
    Pe urban, pe durata partidei, erau 1,4 milioane la Alții, față de 1,36 pe durata Eurovision.

    Nu știm ce audiență a avut Digit Sport, dar, în teorie,două milioane medie pentru un meci dat pe o stație care nu are o acoperire națională e un rating bun.
  • Ce audienta si cota de piata din ce in ce mai mica scoate emisiunea aia hantenista !!!! Iar pe publicul comercial emisiunea aia practic nu exista !!!!!! Mangusta ce faci ?? Tu cu maimutele alea doua de prezentatori si cu juriul de doi bani !!!
  • App...
    Editia de pe 2 martie a emisiunii ROMANIA TE IUBESC a fost lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de public, iar in minutul de aur, 18:59, aproape 3.000.000 de telespectatori de la nivelul intregii tari erau cu ochii pe ProTV.
  • Petrisor,
    Ar fi interesant sa vedem audienta pe intervalul meciului, din moment ce eurovisionul a durat cu cca. 50% mai mult.
    Nu pentru ca as suspecta schimbari in clasamentul audientelor, dar sa vedem despre ce diferenta vorbim. Mie personal 2 milioane (presupunand ca nu toti au fost pe digi) mi se pare o audienta mica pentru acest meci, fie el si transmis doar pe Digi.
  • Cu alte cuvinte, peste 2 milioane de români au fost, sâmbătă seara, pe Digisport...TVRul modest, ca de obicei, surprinde putin Kanal D - pe locul 6 doar, sub National TV dar peste Prima TV si Antena 3 care nu prea exista in week-end. Turcii s-au scos, insa, cit de cit pe comercial.

Trimite un comentariu