Skip to main content

LUPTA DE JOI SEARA. Audiențele lui Suleyman, Las Fierbinți și Next Star

 

Desktop3

Publicitate

Suleyman Magnificul (Kanal D), Las Fierbinți (Pro TV) și Next Star (Antena 1) își dispută seara de joi. În nicio zi a săptămânii clasamentul audiențelor nu se schimbă atât de des ca în seara de joi.

Ca și săptămânile trecute, Pro TV, Antena 1 și Kanal D și-au împărțit primele locuri, în funcție de targeturi (național, urban sau comercial) și de intervalele orare.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe fiecare interval în parte:

Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):

Suleyman Magnificul a fost pe prima poziție în clasament pe intervalul lui de difuzare, la nivel național și la orașe. Rămâne pe locul doi la publicul comercial.

- La nivelul întregii țări, la Suleyman se uitau 1,67 milioane de români. Pe intervalul serialului, Kanal D a fost pe prima poziție, urmat, la mică diferență, de Pro TV.

- La orașe, Suleyman a avut fix un milion de telespectatori. Locul doi pe interval a fost Pro TV cu aproape 800.000 de persoane.

- Sultanul rămâne pe doi pe targetul comercial: 400.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, cu peste 100.000 în urma Pro TV

Intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30):

Serialul Las Fierbinți a fost pe primul loc la nivelul întregii țări și pe segmentul comercial. La orașe a fost pe locul doi, după Suleyman.

- Pe toată țara, Las Fierbinți a fost văzut de 1,9 milioane de români pe minut. Pe locul doi pe interval a fost Suleyman, cu 1,7 milioane, urmat de Antena 1, cu Next Star.

- În mediul urban, Las Fierbinți a avut 910.000 de telespectatori. A fost după Kanal D cu 1,03 milioane..

- Las Fierbinți a ținut primul loc pe publicul comercial: peste 580.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, față de 430.000 la Suleyman.

Intervalul Next Star (20.30-23.00):

Pe tot intervalul de difuzare, în care emisiunea lui Dan Negru s-a intersectat cu o parte din Suleyman, dar și cu Las Fierbinți și O altă săptămână nebună, Next Star a fost pe primul loc pe toată țara și la orașe, dar după Pro TV  pe publicul comercial.

- pe național, Next Star a înregistrat peste 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Locul doi pe cele două ore și jumătate de emisie a fost al Kanal D, cu aproape 1,5 milioane, urmat, la mică diferență, de Pro TV.

- La orașe s-a menținut același top 3: Dan Negru, Kanal D, Pro TV.

- pe intervalul Next Star, publicul comercial a fost al Pro TV.

Intervalul O altă săptămână nebună (21.30-22.00):

Dacă cele trei producții s-au luptat pentru primul loc (și au câștigat, pe diferite targeturi) filmul O altă săptămână nebună, de pe Pro TV, a lăsat loc pentru bătălie posturilor Antena 1 și Kanal D. Producția a fost pe locul trei la orașe și în toată țara și pe locul doi la comercial.

- media serialului de pe Pro TV a fost, de 1,2 milioane de români la nivel național. Pe intervalul O altă săptămână nebună, primul loc a fost al Antenei, care avea un plus de jumătate de milion de oameni, urmată de Kanal D și, pe trei, de Pro TV.

- tot pe locul trei a fost serialul cu Paul Ipate și la orașe, în timp ce pe targetul comercial a fost pe poziția a doua.

Audiențele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:

Audiente Suleyman 24 aprilie 2014

Audiențele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului Las Fierbinți (20.30-21.30). Click pentru a mări:

Audiente Las Fierbinti 24 aprilie 2014

Audiențele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente Next Star 24 aprilie 2014

Audiențele posturilor TV joi, 24 aprilie, după media pe intervalul serialului O altă săptămână nebună (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente O alta saptamana nebuna 24 aprilie 2014

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dar daca se uita la Next Star pe a1 sau la Suleyman magnificul il face mai important pe targetat? Esti ridicol in exprimare si ma ingrijoreaza pentru intelectul tau faptul ca in 5 minute nu ai reusit sa diseci, cu adevarat, modul ironic in care sunt prezentate anumite evenimente din viata satului, in particular, si a romanului, in general. pe care tocmai tu o / le critici.
  • da de acord,publicul tinar si inactiv se uita la un serial prost Las fierbinti.Asta nu ar trebui sa bucure pe nimeni,doar ne arata ce nivel de cultura au tinerii de astazi(am 32 de ani,si stau la oras,deci fac parte din target,si m-am uitat 5 minute la serial si am crezut ca vad Leana si Costel de pe vremuri,si am mutat ca sa nu mi se faca rau)
  • Comercialul 18- 49 de unde vin banii din reclame E mereu la Protv. Se pare ca e un post preferat de public tanar , activ

Trimite un comentariu