Skip to main content

Seara de joi: Ce au făcut Suleyman, Las Fierbinți și Next Star

 

Desktop3

Publicitate

Joia rămâne cea mai dinamică seară a săptămânii, cu Suleyman, Las fierbinți și Next Star la concurență directă.

În funcție de intervalele orare, Pro TV, Antena 1 și Kanal D și-au împărțit primele locuri, de multe ori la diferențe mici ca număr de telespectatori.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe fiecare interval în parte:

Intervalul lui Suleyman Magnificul (20.00-22.15):

Serialul Suleyman Magnificul, de pe Kanal D, a fost pe intervalul de difuzare pe prima poziție la orașe, dar pe locul doi la nivelul întregii țări și pe segmentul comercial (după Pro TV).

- La nivelul întregii țări, la Suleyman se uitau 1,67 milioane de români. Pe intervalul serialului, Kanal D a fost pe locul doi pe acest target, la diferență de câteva zeci de mii de persoane de Pro TV (post la care se uitau 1,72, milioane de români pe minut).

- La orașe, Suleyman a fost pe prima poziție, cu o medie de peste un milion de orășeni. Pe locul doi a fost a fost Pro TV cu 840.000 de persoane.

Intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30):

Pe intervalul său de difuzare, serialul Las Fierbinți a fost pe primul loc în topul audiențelor la nivelul întregii țări și pe segmentul comercial. La orașe a fost pe locul doi, după Suleyman, serial cu care s-a intersectat pe toată durata de difuzare.

- Pe toată țara, Las Fierbinți a fost văzut de peste două milioane de români pe minut. Pe locul doi pe interval a fost Suleyman, cu 1,7 milioane, urmat de Antena 1, cu Next Star.

- La orașe, Las Fierbinți a avut o medie de 960.000 de telespectatori, fiind pe locul doi, după Suleyman, care avea în plus aproape 80.000 de persoane.

- Las Fierbinți a atras un public comercial consistent: peste 600.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, aproape dublu față de Suleyman. De altfel, ca și săptămâna trecută, Pro TV își menține prima poziție pe segmentul comercial pe toată durata serii.

Intervalul Next Star (20.30-23.00):

Emisiunea prezentată de Dan Negru a acoperit toată seara de joi, intersectându-se cu o parte din Suleyman, dar și cu Las Fierbinți și o altă săptămână nebună).

-Pe tot intervalul de difuzare, după media celor două ore și jumătate de emisie, Antena 1 a fost pe primul loc la orașe, dar pe locul doi la la nivelul întregii țări și pe segmentul comercial.

- Pe toată țara, media emisiunii Next Star a fost de 1,57 milioane de telespectatori pe minut, la mică diferență de Pro TV (cu aproape 1,6 milioane de persoane).

- La orașe, Dan Negru a avut prima poziție după media pe toată emisiunea: 923.000 de telespectatori, urmat de Pro TV, la o diferență de 37.000 de persoane.

Audiențele posturilor TV joi, 10 aprilie, după media pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.15). Click pentru a mări:

Audiente Suleyman 10 aprilie 2014

Audiențele posturilor TV joi, 10 aprilie, după media pe intervalul serialului Las Fierbinți (20.30-21.30). Click pentru a mări:

Audiente Las Fierbinti 10 aprilie 2014

Audiențele posturilor TV joi, 10 aprilie, după media pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.00). Click pentru a mări:

Audiente Next Star 10 aprilie 2014

Vezi și audiențele de săptămâna trecută, aici

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • personal, next star mi se pare cea mai slaba emisiune existenat la tv, ori nu cunosc eu toate emisiunile jalnice existente. Juriu mai slab ca la next star nu am mai vazut la nici o emisiune( cu exceptia celor de la kanal d). Dan negru s-a facut aseara de ras cu prestatia lui.

Trimite un comentariu