Skip to main content

EXCLUSIV. George Orbean și-a dat demisia în semn de protest față de cazul opririi interviului cu Traian Băsescu pe TVR 3

 

George Orbean despre modelul de business

Publicitate

DEMISIE DE ONOARE. George Orbean, consilierul președintelui TVR Stelian Tănase, și-a dat demisia din Televiziunea Publică.

Demisia lui Orbean vine la scurt timp după incindentul de la TVR Timișoara. Mai exact este vorba de interviul cu președintele Traian Băsescu realizat de Brîndușa Armanca la TVR Timișoara, care urma să intre și pe TVR 3, dar a fost oprit de coordonatorul postului, Răzvan Bucuroiu.

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, demisia lui George Orbean a făcută în semn de protest față de situația de la Timișoara.

Contactat de Paginademedia.ro, George Orbean a confirmat demisia, dar nu a comentat în legătură cu motivele acesteia. Orbean era consilier al președintelui TVR pe management.

Reamintim că jurnalista Brîndușa Armanca a anunțat, pe pagina sa de Facebook, în urmă cu două zile, că interviul pe care-l realizase cu Traian Băsescu la TVR Timișoara nu a mai intrat pe TVR 3 așa cum fusese anunțat. „Cu 40 de minute înainte de difuzarea interviului cu Traian Băsescu, am fost sunată pentru a mi se aduce la cunoștință că TVR 3 nu îl va transmite. De la un anume Bucuroiu citire. Făra explicații”, a scris Brîndușa Armanca, realizatoarea interviului.

Persoana menționată de Brîndușa Armanca este Răzvan Bucuroiu, coordonator cu atribuții de director la TVR 3.

Contactat de paginademedia.ro, Răzvan Bucuroiu a negat acuzațiile. „Acel interviu a fost prezentat integral la TVR Timișoara. Este o televiziune cu frecvență proprie, aparține TVR și interviul a fost difuzat integral, fără să existe vreo convenție sau vreo discuție că trebuie dat și pe TVR 3, pe TVR 1 sau TVR 2. Nu știu care este problema, de unde s-a iscat acest lucru” , a spus Bucuroiu pentru paginademedia.ro.

Brîndușa Armanca a spus că inițial interviul trebuia să fie difuzat și pe TVR 3. De altfel, într-un pormo al interviului se menționa că acesta va fi difuzat și pe TVR 3.

George Orbean a fost manager de proiect la Digi 24 timp de doi ani, până în luna octombrie a anului trecut, când a fost demis printr-o decizie fulger luată de directorul general al RCS, Alexandru Oprea, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Orbean a fost înlocuit la postul de știri al RCS de Cosmin Prelipceanu.

La începutul acestui an, a venit la TVR.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu asta e motivul pentru care a plecat Orbean de la TVR. Il crede careva asa de curajos? E un las si un pervers. In fata îți spune una, in spate te sapa!!! Se apuca de o producție proprie si vrea sa rupă gura târgului. Sa dea Dumnezeu sa reuseasca, dar cred k nu isi poate depăși condiția de reporteras. Nu are viziune omul asta deloc!!!!!!
  • Cenzura ?interviul s-a difuzat pe regional. Cenzura ar fi fost daca era programat pe TVR 1 si nu se difuza . Dumneavoastra ati urmarit vreodata emisiunile TVR 3 ? Stiati de acest interviu si ati asteptat sa fie difuzat sau ati aflat despre el dupa ce un angajat TVR Timisoara a creat o situatie conflictuala ?
  • In conditiile in care TVR are oricum inchiriat un intreg TP (frecventa) pe satelit, indiferent de cate canale sau feed-uri are, practic nici costurile cu satelitul nu sunt o problema. Daca scoti un canal nu faci economie. Mai mult, prin trecerea de la codarea MPEG-2 la MPEG-4 TVR-ul a renuntat la un TP si si-a injumatatit astfel costurile de emisie pe satelit. Astfel insa canalele transmise liber, cum ar fi regionalele nu mai pot fi receptionate direct decat cu echipamente mai noi.
  • nu-mi vine sa cred ca mai exista oameni care renunta la avantaje financiare pentru principii! o sa tin minte numele de orbean si-l trec la rubrica "asa DA!" si nu-mi vine sa cred ca exista INCA oameni care considera cenzura o nimica toata! :(
  • nici o pierdere, ca si pana acum probabil ca urma ceva natural pt el si de aceea a ales aceasta varianta "barbateasca" :))))
  • Da, citisem pe undeva ca TVR3 are cheltuieli de productie 0, costuri exista doar pe partea de transport (uplink catre satelit).
    Productiile sunt toate luate de la studiourile locale.
  • Canalele regionale TVR nu sunt rele, mult peste televiziuni nationale mai modeste. TVR 3 este insa singura cale prin care programele produse de aceste studiouri ajung pe platformele satelitFocussat si Dolce preccum si pe cablu digital in UPC si RDS-RCS. Singurii care transmit regionalele digital sunt cei de la Next-Gen. Pentru ca doar retransmite programele regionale cheltuielile operationale ale TVR 3 sunt minime.
  • Simtea probabil ca nu o sa mai faca multi pureci acolo si ca il vor da afara. Cel mai probabil a procedata in felul asta sa o ipmresioneze pe marea lui iubire de la Digi 24, celebra Cristina Popescu si sa arate el tuturor cat e de barbat. Personal cred ca nu e nicio pierdere pentru TVR si nici pentru RCS plecarea lui.
  • @Livia

    Ar fi cazul s-o ia si pe Timea.
    Oricum ea constituie o umplutura, fara aport, in emisiunea lui Liviu Mihaiu.
  • Unde dai si unde crapa :) Mult zgomot pentru nimic ! Sa fim seriosi :daca aparea sau nu Basescu la TVR 3 nici nu conteaza pt ca la ora aia audienta este ZERO . Si presupun ca daca vroia sa transmita ceva folosea TVR 1 asa cum a mai facut-o in ultima perioada .Poate canalele regionale isi justifica activitatea desi au in continuare angajati multi ,dar TVR3 este inutil . Stie cineva care sint costurile de operare pt acest canal public ? Cred ca sint suficiente 2 canale publice plus cele regionale care sa furnizeze continut . E campanie , doamna respectiva de regula apare la rampa periodic cu situatii conflictuale ,cred ca a spune ca a fost cenzura nu face decat sa adanceasca influenta politicului in TVR .

Trimite un comentariu