Skip to main content

Un fost PR din Pro va conduce departamentul de comunicare al Antena Group

 

diana zamfirescu

Publicitate

Diana Zamfirescu, fost PR la Pro TV, va conduce departamentul de PR al Antena Group, care include posturile Antena 1, Euforia și Antena Stars. Ea s-a ocupat, în Pro, de zona de social media, precum și de comunicarea marilor show-uri ale postului, precum Românii au talent și Vocea României.

Din informațiile paginademedia.ro, la Antena Group vor mai veni și alte persoane care au lucrat în zona de PR a Pro TV, dar părțile sunt în faza de discuții.

Reamintim că întregul departament de PR al Pro TV, format din aproximativ 10 persoane, a fost restructurat abrupt, în urmă cu aproape trei săptămâni, după cum paginademedia.ro a anunțat AICI. Angajații departamentului au fost anunțați că trebuie să părăsească clădirea în 30 de minute, iar totul s-a întâmplat în prezența bodyguarzilor.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • pai echipa exista, este cea de la Intact de pana acum - chiar nu am auzit ca Antenele si-ar fi dat afara PR-istii
  • Sunt complet de acord cu "fost angajat protv". Diana e absolut praf din punct e vedere profesional si asta se va vedea acum la antena, cand nu o va mai sprijini nimeni si va trebui sa isi formeze o echipa.
  • Am lucrat pana anul trecut la ProTV si am avut "bucuria" de a o cunoaste pe Diana Zamfirescu profesional. Ca sa fac un mic sumar... Nu prea facea nimic, era protejata Mariei de la PR. Ajunsese sa aiba functia de Social Media Manager in ProTV, desi ea era PRAF si alti oameni ii faceau rapoartele and stuff. Ea practic nici nu stia ce sa ceara de la oamenii cu adevarat si cum sa zic, nu prea intelegea nimic din rapoartele respective. So, e un mare castig pentru ProTV ca s-a dus la Intact :)) Poate cu ocazia asta, oamenii cu adevarat buni vor iesi in evidenta, nu una ca Diana Zamfirescu :)
  • Minunata miscare... pentru Pro. Fata asta muncea de niste ani la relatia ei cu lionte, mana dreapta a monei segal, nu la facut campanii de pr. Intrebati pe oricine, e un fapt cunoscut. :))
  • Pana nu vor trece antenele in 16:9 si sa scape de promo-urile adresate batraneilor..tot asa va fi...eventual un nou logo...unu ala cu a in el e naspa!
  • Dar Antenele nu aveau pr? Ce se intampla cu respectivii? Era asa mult de lucru si nu se mai descurcau?
  • da, asta am zis si eu, ceva canale de sprijin tot au - in comparatie cu TVR - dar din pacate noii oameni veniti de la PRO au sefii "consacrati" din Antene (cu asteptari imense - ca doar de-aia au adus PRO-tevisti, sa rupa gura targului, nu?). In plus, Diana va conduce echipa de PR-isti din Intact - adica taman pe cei cu care pana recent concura pe piata - evident ca "de fatada" suballternii o vor primi cu oarecare entuziasm, dar in realitate...hmm...
  • Pai si aici au cateva canale tv, radio,presa scrisa ;) nu cred ca asta e problema in Antene( vezi audientele foarte mari ale ZuTV la concertul de la Cluj care a inceput pe Antena1 si apoi s-a mutat pe ZuTV ). Problema e organizatia si modul ei de lucru .Dar noii oameni poate schimba ceva si aici . Vom vedea
  • Daca nu ai ce produs sa promovezi, degeaba iti angajezi pe bani multi atitia PRisti. Sa intre si pe DTHurile RCS@RDS si UPCului si vor creste in audienta...ptr ca in momentul actual nu sunt in casele a circa 1,3 milioane de abonati.
  • S-ar putea ca PR-ii de la PRO sa regrete trecerea la Intact. Intai ca nu vor mai avea statutul privilegiat cu care s-au obisnuit in raport cu restul colegilor, apoi ca nu vor mai dispune de sprijinul, puterea financiara si facilitatile din PRO. Pana acum au "intrat ca-n branza" in presa cu articole, coperti si interviuri pentru ca au avut nu doar canalele propriului grup (agentie de stiri, ziare, reviste, ghid tv, posturi radio, cross promotion pe toate statiile si programele) dar si bugete importante cu care au cumparat "neafiliatii". Acum, la Intact, totul este la o scara muuuult mai mica, insa asteptarile si presiunile sefilor vor fi cu muuuult mai mari. Ma rog, mutarea la Antena tot e mai buna in comparatie cu TVR, de exemplu, care nu are nici bugete de promovare, nici ceva afiliat: site-uri, agentie de stiri, revista, ziar, ghid, post radio - nimic. Si se stie ca la TVR nu exista contracte care sa oblige vedetele sa treaca prin PRisti. Deci e de preferat sa faci PR la Intact decat la TVR sau altundeva... Dar chiar si asa, le urez sa aiba acomodare rapida la Intact, ca usoara nu va fi...
  • E clar ca isi vor lua bataie in continuare, e pur si simplu antena1, protv nu are motive sa se incordeze.

Trimite un comentariu