Skip to main content

Câți români s-au uitat la Petrolul-Steaua pe Look TV. Cifrele rămân mici, dar sunt în creștere pe urban și pe comercial

 

6.FOTBAL:PETROLUL PLOIESTI-STEAUA BUCURESTI, LIGA 1 (17.05.2014)
Foto: Digi Sport

Publicitate

Al doilea meci al Stelei difuzat de Look TV de când este în măsurătorile de audiență a înregistrat cifre modeste, dar ușor mai mari pe publicul de la orașe și pe targetul comercial (unde săptămâna trecută ratingul era zero).

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, meciul Petrolul-Steaua (2-3) a fost urmărit de 107.000 de telespectatori pe minut (față de 117.000 săptămâna trecută) și a fost pe locul 13.
URBAN. La orașe, diferența față de săptămâna trecută (când Steaua a jucat cu Gaz Metan) este mult mai mare: o medie de 27.000 de telespectatori pe minut pentru Petrolul – Steaua (față de 11.000 la meciul cu Gaz Metan).

COMERCIAL. Pe comercial, partida Stelei a reușit să treacă de 0.0% (o mie de oameni) cât a scos meciul cu Gaz Metan săptămâna trecută. Targetul comercial 18-49 de ani a arătat pentru Petrolul-Steaua un rating de 0,1. În cifre absolute: 3.000 de telespectatori pe minut.

Audiența posturilor TV duminică, 21 septembrie, pe intervalul meciului de fotbal Petrolul - Steaua (21.10-23.05), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.378.000 7.4 16.2
2 Kanal D 1.127.000 6.1 13.2
3 Antena 3 750.000 4 8.8
4 Antena 1 740.000 4 8.7
5 Prima TV 703.000 3.8 8.2
6 Romania TV 334.000 1.8 3.9
7 B1TV 329.000 1.8 3.9
8 TVR 1 297.000 1.6 3.5
9 National TV 207.000 1.1 2.4
10 Acasa 199.000 1.1 2.3
11 Realitatea TV 148.000 0.8 1.7
12 Antena Stars 122.000 0.7 1.4
13 Look TV 102.000 0.5 1.2
14 Disney 82.000 0.4 1
15 TVR 2 81.000 0.4 0.9
16 ETNO 68.000 0.4 0.8
17 Euforia 61.000 0.3 0.7
18 Sport.ro 61.000 0.3 0.7
19 Favorit TV 57.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 21 septembrie, pe intervalul meciului de fotbal Petrolul - Steaua (21.10-23.05), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 877.000 8.7 18.2
2 Antena 3 509.000 5.1 10.6
3 Antena 1 462.000 4.6 9.6
4 Kanal D 444.000 4.4 9.2
5 Prima TV 307.000 3.1 6.4
6 B1TV 245.000 2.4 5.1
7 Romania TV 196.000 1.9 4.1
8 National TV 126.000 1.3 2.6
9 TVR 1 117.000 1.2 2.4
10 Acasa 108.000 1.1 2.3
11 Realitatea TV 100.000 1 2.1
12 Antena Stars 53.000 0.5 1.1
13 TVR 2 45.000 0.4 0.9
14 Disney 41.000 0.4 0.9
15 ETNO 30.000 0.3 0.6
16 Euforia 28.000 0.3 0.6
17 Look TV 27.000 0.3 0.6
18 Sport.ro 21.000 0.2 0.4
19 Favorit TV 17.000 0.2 0.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 21 septembrie, pe intervalul meciului de fotbal Petrolul - Steaua (21.10-23.05), în mediul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 526.000 10.5 24.5
2 Antena 1 297.000 5.9 13.8
3 Kanal D 175.000 3.5 8.2
4 Prima TV 167.000 3.4 7.8
5 Antena 3 120.000 2.4 5.6
6 Romania TV 81.000 1.6 3.8
7 National TV 68.000 1.4 3.2
8 B1TV 56.000 1.1 2.6
9 Acasa 53.000 1.1 2.4
10 TVR 1 28.000 0.6 1.3
11 Realitatea TV 25.000 0.5 1.2
12 TVR 2 21.000 0.4 1
13 Euforia 19.000 0.4 0.9
14 Antena Stars 16.000 0.3 0.8
15 Disney 11.000 0.2 0.5
16 ETNO 10.000 0.2 0.5
17 Sport.ro 5.000 0.1 0.2
18 Look TV 3.000 0.1 0.1
19 Favorit TV 1.000 0 0

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Normal că au audiență 0... Dar pe internet s-au uitat undeva la 500000 persoane! Chiar eu am avut 120000 și mi s-a blocat site-ul pentru 30 minute!; asta înseamnă să ceri 10-15 lei, în loc să mai fii dispus să nehociezi ș.a. Iar referitor la audiențe... Nu-s deloc 0! 0 la tv, dar pe net sunt destul de mari!
  • Ceva de genul daca erau mai multi, nu erau putini :). Intr-adevar ar fi fost mai mari audientele dar rds nici nu vrea sa ne bage Liga1. Si eu sunt printre cei care suna saptamanal sa ceara Liga1
  • Eu m-am uitat la tv. Ba chiar m-am abonat la upc si platesc 10 lei pe luna pentru Liga1 si pentru Steaua. Dincolo de razboaiele intre cablisti si posturi TV, eu consider ca Liga1 merita si ma bucur sa contribui si eu MODEST la bugetul echipelor.
  • Daca era transmis si pe Rds poate erau mai mari cifrele. Dar nu te poti pune cu sistemul. Asa s-a decis. Liga 1 la Upc si Magenta :)
  • la mine s-a vazut chiar bine. rapid-steaua s-a vazut cel mai greu din tot ce am urmarit eu (meciurile rapidului, cfr-steaua si petrolul-cfr)
  • foto e mediafax, nu digi sport. ca digi sport fura si nu citeaza sursa ar trebui sa va ridice semne de intrebare
  • Look Plus transmite - de obicei - meciurile mai slabe...Ce transmite Look Plus transmite si DolceSport, deci cifrele Look Plus sunt irelevante...mai ales, de exemplu, la un meci dintre Astra Giurgiu si Pandurii Tg Jiu, unde segmentul "national" nu prea este interesat.
  • Audientele meciurilor transmise pe Look Plus se pot publica? Sint 3 meciuri transmise pe acest program, un program care este in pachetul de baza la UPC si Dolce, program receptionat de toti abonatii retelelor respective. Poate asa ne putem da seama de ce audienta face fotbalului romanesc pe un post necodat.

Trimite un comentariu