Skip to main content

X-Factor n-a fost "mai mult decât Voce": Show-ul de pe Pro TV, audiențe mai mari la a doua luptă cu emisiunea de pe Antena 1

 
X-Factor n-a fost "mai mult decât Voce": Show-ul de pe Pro TV, audiențe mai mari la a doua luptă cu emisiunea de pe Antena 1
Vocea Romaniei logo

Vocea X Factor

Publicitate

X-Factor, emisiunea de pe Antena 1 a fost depășită la o distanță mai mare la a doua confruntare directă cu Vocea României de pe Pro TV.

Față de săptămâna trecută, când audiențele au fost apropiate (mai ales la orașe), Vocea României a avut un avans mult mai mare pe intervalul de intersecție directă cu X Factor (20.30-22.30). Emisiunea de pe Antena 1 se promovează cu sloganul "Mai mult decât Voce".

Spre deosebire de săptămâna trecută, X Factor a fost mai lung cu aproape o oră decât Vocea României. În ora în plus, emisiunea de pe Antena 1 a fost peste Pro TV (care difuza un film) pe toate targeturile. A recuperat din diferență dar, la nivel general, ratingul X Factor a rămas sub Vocea României.

Pe tot intervalul emisiunii (20.30-23.20), media X Factor a fost de 1,48 milioane de români pe național (8 rating), 942.000 pe urban (9,4 rating) și 488.000 pe comercial (9,7 rating).

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV  de ieri, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Faxtor (20.30-22.30):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Vocea României a sărit de două milioane de telespectatori pe minut. Emisiunea de pe Pro TV a avut un avans de 700.000 de telespectatori în fața Antenei 1, dublu față de săptămâna trecută.

Săptămâna trecută, între Pro TV și Antena 1 era o diferență de 300.000 de telespectatori: 1,7 milioane la Voce, 1,4 milioane la Antena 1.

Locul trei a fost al Kanal D (cu Suleyman), cu aproape 1,1 milioane de români pe post.

Vârf național Vocea României: 2,73 milioane de români (14,8 rating) la ora 22.18.

Vârf național X Factor: 2,34 milioane de telespectatori (12,6), la ora 22.47.

 

URBAN. La orașe, show-ul de pe Pro TV a avut o medie de 1,18 milioane de telespectatori pe minut. Pe intervalul de intersecție, X Factor avea cu 360.000 mai puțini, adică 817.000.

Săptămâna trecută, show-urile au fost foarte apropiate la orașe: puțin peste un milion de persoane la Pro TV și 905.000 la Antena 1 (doar un punct de rating în plus pentru Voce).

Kanal D a fost ieri pe poziția a treia, cu 630.000 de orășeni pe minut pe intervalul de bătaie Vocea-X Factor.

Vârf urban Vocea României: 1,72 milioane telespectatori (17,1 rating) la ora 22.18

Vârf urban X Factor: 1,52 milioane de telespectatori (15,1), la ora 22.47.

COMERCIAL. Din publicul Vocii, 700.000 de telespectatori pe minut au fost între 18 și 49 de ani. Pe același interval, la Antena 1 se uitau 410.000 de telespectatori din acest target.

Pe publicul comercial, Pro TV avea săptămâna trecută 605.000 telespectatori, iar Antena 1 - 467.000.

Audiența posturilor TV, vineri, 26 septembrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22.30), la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.034.000 11 21
2 Antena 1 1.340.000 7,2 13,9
3 Kanal D 1.084.000 5,9 11,2
4 Romania TV 472.000 2,5 4,9
5 Antena 3 468.000 2,5 4,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 26 septembrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22.30), în mediul URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.181.000 11,7 22,5
2 Antena 1 817.000 8,1 15,6
3 Kanal D 632.000 6,3 12,1
4 Antena 3 280.000 2,8 5,4
5 Romania TV 209.000 2,1 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 26 septembrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22.30), pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 688.000 13,6 30,9
2 Antena 1 409.000 8,1 18,4
3 Kanal D 184.000 3,7 8,3
4 Acasa TV 101.000 2 4,5
5 Antena 3 66.000 1,3 3

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • "Telespectatorii au fost alături de “X Factor” aseară, în minutul de aur de la 23.15, Antena 1 înregistrând 16 puncte de rating şi o uluitoare cotă de piață de 42,5 procente la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 urban, mai mult decât dublu față de Pro Tv care înregistra doar 6,3 puncte de rating și 16,7% cotă de piață. " Minutul de aur la ei era la 23:15 cand Vocea nu mai era pe Pro ca sa terminase la 22:30.
  • De acord cu Florin.Toate sunt important.Pe mine ma uimeste ca pro tv ul are 1 mil pe orase din care aproape 700 000 din "targetul" 18-49.Restul de la orase,de pina in 18 sau peste 50 nu se uita la televizor?
  • Tocmai asta-i. Ei nu se lauda cu locul 2 si nu m-ar deranja lucrul asta. Ei o tin pe a lor cum ca au iesit pe primul loc in audiente...
  • In schimb avem aici comentariile unor postaci ai antenelor. Dana Rusu, Gabitza Barbu ...isi fac treaba. Oare cum cat de bine e platita meseria de postac ?
  • lol am intrat pe pagina x factor de pe linkul lasat de alex mai sus .ceea ce au scris acolo mi se pare ca ne cred tare prosti adik cei care se uita la antene.cum sa scrii ca ai fost pe primul loc cand diferenta e atat de mare .am incercat sa las un comentariu dar nu se poate jajajja au scos si comentariile .
  • Ar fi interesanta o comparatie cu sezoanele trecute, aceleasi prime doua editii. Pana la urma Vocea a scazut? A crescut? Se vede un trend bun la X Factor de la un an la altul sau nu?
  • Cei de la antena 1, in ambitia lor prosteasca, au vrut acum, cu un nou juriu sa faca ce nu le-a iesit ani la rand: sa fie pe primul loc in audienta. In loc sa lase xfactor cum a fost pana acum, ca sa se poata uita mai multa lume la emisiune, au vrut sa se bata cu vocea. Chiar anul trecut au avut audiente destul de bune cand era difuzat sambata. Mi se pare o prostie din punct de vedere al audientei sa incerci asa tampenie.
  • Ce dracului o tot zguduim atat cu Antena si vedetele si producatorii ei? Antena o sa ia bataie pe tot frontul indiferent ce vedete ia de pe mai unde. Problema Antenei este conducerea: Camelia Voiculescu, pe care n-o duce capul si fatalaul de Sorin Alexandrescu care e CEO pentru ca e amantul ei. Simplu, nu?
  • CINEVA MINTE....
    http://xfactor.a1.ro/stiri/voci-si-povesti-extraordinare-in-cel-deal-doilea-episod-x-factor-difuzat-aseara-la-antena-1-id2165.html
  • Sezonul asta ia bataie Antena pe toata linia, iar dupa alegeri finantarea o sa se mai taie.. deci banui ca in primavara o sa fie si mai rau pentru ei.
  • Uauu,43 de comentarii.Voi chiar va uitati la tampeniile astea sa va forteaza nevestele?Ne mai miram de ce tara avem.
  • Pe logica ta ar trebui si protv-ul sa primeasca aceleasi drepturi de imagine.Stii,Stefan Stan castigator Vocea Romaniei,facea emisiune la prima.Parca Killer Karaoke se numea.

Trimite un comentariu