AUDIENȚE. Fără Horia Brenciu, dar cu Tudor Chirilă, cu un decor schimbat, cu fotolii noi pentru juriu și în altă zi decâte cea obișnuită - marțea, Vocea României a avut aseară startul noului sezon.
Publicitate La bătaie cu Next Star, de pe Antena 1 (și el mutat de joia, pentru a contraataca emisiunea de pe Pro TV), Vocea României a fost pe prima poziție în clasamentul audiențelor, pe toate cele trei targeturi: național, urban și comercial.
La nivelul întregii țări, Vocea României a avut 650.000 de telespectatori pe minut în plus față de locul doi, Next Star. La orașe, Vocea a fost aproape dublă, în comparație cu Antena 1, iar pe targetul comercial, ratingul a fost aproape triplu. De altfel, pe targetul comercial a fost cel mai bun debut dintre toate edițiile de până acum.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele primei ediții Vocea României din acest sezon.
Înainte de cifrele de aseară, ce s-a întâmplat sezonul trecut:
SEZONUL TRECUT. Anul trecut, Vocea României a început pe 28 septembrie, într-o sâmbătă. A concurat cu serialul turcesc Iffet (Kanal D) și cu două meciuri: Steaua – Poli Timișoara (Antena 1) și ASA Târgu Mureş - CSU Craiova (pe TVR 1).
Audiența la startul de anul trecut: 2,2 milioane de români pe minut (național), dintre care 1,3 milioane din orașe. Audiențele de atunci, aici.
Audiențele ediției Vocea României de marți, 16 septembrie:
NAȚIONAL. Vocea României a fost urmărită, la nivelul întregii țări, de 1,91 milioane de români, plasând Pro TV pe prima poziție, la 650.000 de telespectatori în fața Next Star, de pe Antena 1.
URBAN. Noul sezon al Vocii a avut, la orașe, o medie de 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pe locul doi, după Pro TV, a fost Antena 1, cu o audiență aproape la jumătate: 673.000 de telespectatori pe minut
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a avut o audiență aproape triplă față de locul secund. Astfel, la Vocea României se uitau, în fiecare minut, 740.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Cota de piață: aproape 35%.
Antena 1 avea, pe intervalul Next Star, 273.000 de telespectatori pe minut pe segmentul comercial.
A fost cel mai bun start pe acest segment dintre toate sezoanele. Anul acesta, ratingul pe comercial a fost 14,7, față de 13,7 anul trecut, 12,7 în 2012 și 9,9 în 2011, când s-a lansat emisiunea.
Audiența posturilor TV marți, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.915.000 | 10,3 | 20,8 |
2 | Antena 1 | 1.276.000 | 6,9 | 13,8 |
3 | Kanal D | 955.000 | 5,2 | 10,4 |
4 | Antena 3 | 665.000 | 3,6 | 7,2 |
5 | TVR 1 | 331.000 | 1,8 | 3,6 |
6 | Prima TV | 294.000 | 1,6 | 3,2 |
7 | Romania TV | 260.000 | 1,4 | 2,8 |
8 | Acasa | 238.000 | 1,3 | 2,6 |
9 | TVR 2 | 237.000 | 1,3 | 2,6 |
10 | National TV | 222.000 | 1,2 | 2,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV marți, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.128.000 | 11,2 | 22,1 |
2 | Antena 1 | 673.000 | 6,7 | 13,2 |
3 | Kanal D | 532.000 | 5,3 | 10,4 |
4 | Antena 3 | 448.000 | 4,5 | 8,8 |
5 | TVR 1 | 151.000 | 1,5 | 3 |
6 | Prima TV | 147.000 | 1,5 | 2,9 |
7 | Acasa | 140.000 | 1,4 | 2,8 |
8 | Romania TV | 127.000 | 1,3 | 2,5 |
9 | National TV | 121.000 | 1,2 | 2,4 |
10 | B1 TV | 102.000 | 1 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV marți, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 736.000 | 14,7 | 34,6 |
2 | Antena 1 | 273.000 | 5,4 | 12,8 |
3 | Kanal D | 137.000 | 2,7 | 6,4 |
4 | Antena 3 | 103.000 | 2,1 | 4,9 |
5 | Prima TV | 90.000 | 1,8 | 4,2 |
Cota de piață și ratingul Vocea României la emisiunile de debut, pe targetul comercial:
Citește și:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
http://www.youtube.com/watch?v=MWSV1HUV7NA
Bunch of retardati.