Skip to main content

Vocea României versus X Factor, episodul trei: show-ul de pe Pro TV, cea mai mare audiență din acest sezon. Crește avansul în fața X Factor

 
Vocea României versus X Factor, episodul trei: show-ul de pe Pro TV, cea mai mare audiență din acest sezon. Crește avansul în fața X Factor
Vocea Romaniei logo

Vocea X Factor

Publicitate

AUDIENȚE. Vocea României a avut, aseară, cea mai mare audiență din acest sezon. A fost a treia confruntare directă cu X Factor, iar avansul emisiunii de pe Pro TV a crescut la nivel național și la orașe.

Vocea României a început la 20.30 și s-a terminat la 22.50. X Factor a fost puțin mai lung decât Vocea României (cu 25 de minute).

Tot aseară a început și noul sezon O dată-n viață, pe TVR 1.  Postul public a fost în top cinci doar la nivel național. La orașe a fost pe șase, iar pe publicul comercial a fost mult în urmă, pe locul 10.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV  de ieri, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Faxtor (20.30-22.50):

NAȚIONAL. Vocea României a avut aproape 2,1 milioane de telespectatori pe minut la nivel național, cel mai bun rating din acest sezon. Pe locul doi, după Pro TV, X Factor avea o medie de aproape 1,4 milioane de români, cu peste 700.000 de telespesctatori pe minut mai puțin.

Locul trei a fost al Kanal D, cu Suleyman pe mare parte din interval.

TVR 1 a fost cu O dată-n viață pe locul patru, cu 540.000 de români pe minut.

Săptămâna trecută, între Pro TV și Antena 1 era o diferență de aproape 700.000 de români: 2,03 milioane la Voce, 1,34 milioane la Antena 1.

Vârf național Vocea României: 2,66 milioane de români (14,4 rating) la ora 22.37.

Vârf național X Factor: 2,35 milioane de telespectatori (12,7), la ora 21.46.

 

URBAN. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit, la orașe, de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Antena avea pe intervalul de intersecție cu Vocea 820.000 de orășeni pe minut, cu 384.000 sub Pro TV.

Kanal D a fost pe locul trei. TVR 1, cu emisiunea Iulianei Tudor, a fost pe interval pe locul șase.

Săptămâna trecută, Vocea avea la orașe 1,18 milioane de telespectatori, iar X Factor - 817.000.

Vârf urban Vocea României: 1,63 milioane telespectatori (16,2 rating) la ora 22.37

Vârf urban X Factor: 1,39 milioane de telespectatori (13,8), la ora 21.47.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Vocea a atins un număr de 726.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Pe interval, la X Factor se uitau 463.000 de persoane din acest segment.

Pe categoria comercială, TVR 1 a fost mult în urmă: locul 10, cu doar 37.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani.

Pe publicul comercial, Pro TV avea săptămâna trecută 700.000 telespectatori, iar Antena 1 - 410.000.

Audiența posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22.50), la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.091.000 11,3 21,6
2 Antena 1 1.379.000 7,4 14,3
3 Kanal D 1.158.000 6,3 12
4 TVR 1 539.000 2,9 5,6
5 Prima TV 473.000 2,6 4,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22.50), în mediul URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.203.000 12 23,1
2 Antena 1 819.000 8,1 15,7
3 Kanal D 598.000 5,9 11,5
4 Antena 3 251.000 2,5 4,8
5 Prima TV 219.000 2,2 4,2
6 TVR 1 214.000 2,1 4,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 3 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22.50), pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 726.000 14,5 31,2
2 Antena 1 463.000 9,2 19,9
3 Kanal D 188.000 3,7 8,1
4 Prima TV 120.000 2,4 5,2
5 Acasa 98.000 1,9 4,2

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @Viorel
    In DEX amindoua sunt valabile.
    Iar daca tu crezi ca esti mai inteligent cind te uiti la pro tv si mai prost cind te uiti la antena 1 e doar o mare problema pe care o ai.Daca 23% e "apropae dublu" fata de 15 % atunci iar ai o problema,cu cifrele.Cum ziceam,eu ma uit la ambele si am si studii superioare terminate,la zi,nu la FR sau ID.Anyway o zi frumoasa si spor la vizionat,la orice vrei tu sa te uiti.
  • Sunt profund dezamagit....Toata lumea vorbeste intr-una de Pro TV si Antena 1, dar nimeni nu a obsevat TVR 1...O data-n viata a fost lansata vineri, in acelasi interval orar, sa se ia la tranta cu celelalte emisiuni si a fost facuta knock out......Cati bani o fi dat TVR ul falimentar pentru Vaya con Dios....Oare ce s-o fi intamplat??!!!...Incep sa fiu ingrijorat rau...
  • este mare postac.
    nu exista postare privind A1 sau Pro la care el sa nu pupe..la pro.
    Posteaza in principiu cu acest user insa are si momente in care mai schimba preudonimul, nu si modul de exprimare.

    Probabil e un copilas de 14-15 ani fara prea multe jucarii, cu un singur TV si 2 posturi :)
  • nu te lasi deloc de vorbarie in gol?
    la ficare postare repeti obsesiv lucruri similare.

    nu vrei un job acum pe campania electorala?
    faci si tu un ban.
    vorbesc serios, daca vrei lasa niste date de contact si te cuplez cu un candidat.
  • Te rog sa te informezi ce audienta fac Stirile PROTV de la 22.30 si apoi sa-ti dai cu parerea. Dupa 15 septembrie au fost si peste esca de la 19.00, cu 7,8 rtg pe comercial. Plus ca o parte din telespectatori raman pentru serial, care scoate undeva intre 3,5 -4,5 rtg, daca nu si mai mult tinand cont ca Stirile de la 22.30 au crescut foarte mult in audienta. Daca faci o medie, nu stiu cum sta antena pe acest interval. Dupa 12 noaptea nu stiu ce relevanta mai are, deoarece PROTV incepe cu reluarile.
  • După studii:
    Cosmin1
    Folosirea corecta a lui "ca si" :
    Ca și voleiul, baschetul e un sport de echipă.
    Ca și Michelangelo, Goethe a fost un creator longeviv. 

    "Vocea României a avut aproape 23% din public persoane cu studii superioare. Pe acest capitol, ponderea la X Factor a fost de 15,2%."
    Adica o mica diferenta - aproape la jumatate -
    In rest, numai de bine
  • Nu cred ca se pune problema care show e mai profesionist ... De departe Vocea , se poate observa cu ochiul liber ...

    P.S. : Nu stiu cum de nu observati , dar Florin Ristei , care e castigatorul de anul trecut al X-Factor , a primit ca premiu un post de clovn in echipa X-Factor , acum cara piane prin culise si se maimutareste impreuna cu ceialti doi clovni care prezinta emisiunea.

Trimite un comentariu