Skip to main content

Teddy Dumitrescu și Ștefan Iordache despre absorbția mai multor agenții de către o singură entitate: „Acest mod de organizare a fost decizia lui Publicis Groupe”

 

stefan iordache_teddy dumitrescu
Ștefan Iordache (dreapta) și Teddy Dumitrescu (stânga - sursa: HotNews)

Publicitate

Decizia Publicis Groupe de a achiziționa pachetul majoritar la Leo Burnett, iLeo, The Practice, Starcom Media Vest Groupe și Optimedia (decizie anunțată anul trecut în Octombrie) este în curs de implementare și are mai multe etape, se precizează într-un punct de vedere trimis paginademedia.ro de Teddy Dumitrescu și Ștefan Iordache. 

Declarațiile vin după ce paginademedia.ro a anunțat că societățile Leo Burnett, iLeo Marketing și Practice PR vor fi absorbite de Lion Communication, urmând ca cele trei firme să fie radiate.

„La finalul procesului, Publicis Groupe va deține 51%, Teddy Dumitrescu 24.5% și Ștefan Iordache 24.5%”, au mai spus reprezentanții grupului.

Aceștia mai spun că agențiile vor funcționa separat: obiective, management, echipe, spațiu, culturi organizaționale diferite.

În plus, în afara celor trei, și agențiile Publicis, Arc, Publicis Dialog, Publicis Modem si Publicis Events vor fuziona sub o singura entitate juridica, Lion Communication.

Declarația integrală a reprezentanților Publicis și Leo Burnett, în continuare:

Decizia Publicis Groupe de a achizitiona pachetul majoritar la Leo Burnett, iLeo, The Practice, Starcom Media Vest Groupe si Optimedia (decizie anuntata anul trecut in Octombrie) este in curs de implemenatre si are mai multe etape. Pana la inceputul anului viitor, demersul va fi dus la bun sfarsit. In acest proces suntem asistati de casa de avocatura DLA Piper.

La finalul procesului, Publicis Groupe va detine 51%, Teddy 24.5% si Stefan 24.5%.

In aceasta etapa, Agentiile Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, MSLGroup The Practice, iLeo, Arc, Publicis Dialog, Publicis Modem si Publicis Events incep sa functioneze sub o singura entitate juridica, Lion Communication.

Din punct de vedere operational, Agentiile vor functiona separat. Obiective, management, echipe, spatiu, culturi organizationale diferite.

Acest mod de organizare a fost decizia lui Publicis Groupe, si este deja implementat in cel putin 30 de piete. Mai putine entitati juridice, consolidarea resurselor administrative (adica
Financiar, IT, HR, Admin) si simplificarea raportarii catre Publicis Groupe.

In ceea ce priveste Agentiile de Media, Starcom Media Vest Group si Optimedia vor forma in viitorul apropiat o singura entitate juridica, aliniata cu Lion Communication si functionand
dupa aceleasi principii, iar Zenith Media va continua sa functioneze separat, cu managementul local al Mariei Tudor si al lui Radu Florescu.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu