Skip to main content

Mutarea anului în publicitate. Leo Burnett, iLeo şi Practice PR, absorbite de Lion Communication. Câte acţiuni vor avea Teddy Dumitrescu şi Ştefan Iordache

 
publicis
publicis

publicis

Publicitate

Agenţiile Publicis se consolidează sub aceeaşi umbrelă. Fuzionarea prin absorbţie a mai multor firme din grupul Leo Burnett este oficială. Conform datelor publicate la Monitorul Oficial, compania Lion Communication va absorbi agenţiile grupului Leo Burnett - Practice PR, Leo Burnett & Target şi iLeo Marketing.

„Ca urmare a fuziunii, Lion Communication va prelua activele şi pasivele fiecăreia dintre Practice PR, iLeo Marketing, şi Leo Burnett, care vor fi dizolvate şi radiate de la Registrul Comerţului”, se arată în documentul publicat astăzi în Monitorul Oficial.

NOUL ACŢIONARIAT. După absorbţie, structura Lion Communication va fi următoarea: Publicis Groupe – 39,5649%, Ştefan Iordache – 30,4555%, iar Teddy Dumitrescu – 29,9796%.

Fundamentarea economică a fuziunii: „Publicis Groupe împreună cu dl Theodor Liviu Dumitrescu şi Ştefan Iordache doresc să îşi consolideze participaţiile în Lion Communication şi Practice PR, iLeo Marketing şi Leo Burnett şi să implementeze un proiect prin care acestea să fuzioneze într-o singură entitate”.

„Fuziunea se fundamentează în principal pe intenţia comună a Publicis Groupe, a lui Tehodor Liviu Dumitrescu şi a lui Ştefan Iordache de a concentra activitatea de publicitate desfăşurată de fiecare dintre cele patru societăţi de creaţie şi de a crea o singură societate de creaţie mult mai puternică şi eficientă din punct de vedere comercial, având o putere de negociere mai mare şi o ofertă semnificativ mai variată şi atractivă în relaţia cu clienţii şi partenerii contractuali”, se mai arată în document.

Cele trei societăţi care vor fi absorbite de Lion Communication vor fi dizolvate fără a intra în lichidare, transferându-şi întregul patrimoniu către Lion Communication, urmând ca asociatul unic al Practice PR, asociaţii iLeo Marketing şi cei ai Leo Burnett să primească acţiuni la Lion Communication.

Nu sunt cuprinse în noua structră alte trei agenţii deţinute de Publicis la nivel internaţional Starcom, Optimedia şi Zenith Media, care vor rămâne companii de sine stătătoare.

Starcom şi Optmedia vor fi administrate de Ştefan Iordache şi Teddy Dumitrescu, iar Zenith Media va rămâne la fraţii Florescu.

Evaluarea companiilor de publicitate: 

- Potrivit raportului postat în Monitorul Oficial, valoarea de piaţă a Grupul Publicis Communication Services Bucuresti (actuala Lion Communication) este de 20,5 milioane de lei (4,6 milioane de euro), potrivit evaluării societăţii CMF Consulting.

- Practice PR a fost evaluat la două milioane de lei (aproximativ 450.000 de euro), iLeo, la 2,7 milioane de lei (600.000 de euro), în timp ce Leo Burnett&Target la 8,3 milioane de lei (1,8 milioane de euro).

Cum arată acţionariatul celor trei societăţi care vor fuziona cu Lion Communication: 

- Practice PR: Ştefan Iordache – 100%

- iLeo Marketing Interactiv:
Ştefan Iordache - 99,5%
Ioana Iordache – 0,5%

- Leo Burnett:
Publicis Groupe Holdings BV – 33,95%
Ştefan Iordache – 66,05%

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doar o zecimala si exista. Alealalte se numesc sutimi si miimi. Scrie in carti, nu se gaseste pe facebook.
  • Da, am pus doar o zecimala, in loc de patru cate erau. Acum iese 100%

Trimite un comentariu

sus