Skip to main content

EXCLUSIV. Bogdan Prăjișteanu pleacă de la Antene după numai două luni. Interviu în exclusivitate cu fostul publicitar

 
EXCLUSIV. Bogdan Prăjișteanu pleacă de la Antene după numai două luni. Interviu în exclusivitate cu fostul publicitar
bogdan-prajisteanu2

UPDATE. Intact confirmă într-un comunicat plecarea lui Prăjișteanu și invocă o "diferență de viziune". "Modelul propus de Bogdan Prajisteanu ar fi necesitat o perioada importanta de research, training si implementare, ceea ce intr-o piata tv alerta ar fi putut provoca ruperi de ritm", spun oficialii Antenelor, adăugând că "Bogdan Prajisteanu este un om charismatic, cu experienta in publicitate, dar in televiziune exista reguli care nu pot fi ignorate".

Publicitate

INTERVIU. Fostul publicitar Bogdan Prăjișteanu pleacă de la conducerea vânzărilor din Antena Group, după doar două luni în această poziție.

Contactat de Paginademedia.ro, Prăjișteanu a confirmat că a luat decizia de a pleca în următoarele zile.

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, plecarea lui Prăjișteanu a intervenit în urma unor discuții avute marți seara cu conducerea Intact, mai exact cu directorul Sorin Alexandrescu.

Prăjișteanu a precizat pentru Paginademedia.ro că a fost "o plecare cu acordul părților".

De la ce au pornit discuțiile cu conducerea Intact?

"Este vorba despre viziunea și strategia de vânzări multimedia - TV și online", a precizat Bogdan Prăjișteanu. "A fost o diferență de viziune semnificativă: strategia multimedia pe care am propus-o necesita o perioadă importantă de timp, resurse, era o strategie pe termen mediu și lung", a continuat el.

A contat volumul de publicitate atras de Antene în ultimele luni?

"Nu are legătură cu strategia pe care am propus-o eu. Am venit la Intact pentru altceva, respectiv pentru strategia de care vorbeam și pentru implementarea ei. Discuțiile legate de încărcare sunt normale, sunt discuții de fiecare zi."

Ce va face în continuare?

"Deocamdată, îmi voi lua un scurt răgaz, ca să reflectez la această colaborare care s-a încheiat. După aceea, aș fi interesat să mă concentrez pe zona de dezvoltare de site-uri de conținut și de comerț online", a mai spus Prăjișteanu.

De ce doar două luni a rezistat un publicitar în cealaltă "barcă"?

"Eu am venit să fac pe termen mediu și lung, dar în televiziune există presiuni pe rezultate imediate."

Din punct de vedere a relațiilor cu agențiile, de pe această poziție?

"A fost o interacțiune foarte plăcută cu colegii din piață, din această postură. Mi-a plăcut, să fiu sincer."

Nu era dificil pentru ei, că știai cum se pune problema din partea unei agenții?

Să zicem că era de la egal la egal. Când te duci să vinzi castraveți grădinarului, este ceva mai dificil.

Ai avut și discuții cu agenția de la care ai plecat - MEC? Știai toate "secretele".

Da, dar a fost foarte ok. Trecuse un an de când am plecat, eu știam trecutul. Și, oricum nu se cade să te folosești de astfel de lucruri. Când ești profesioniști, nu poți face așa ceva, a spus Prăjișteanu.

Antena Group - "Bogdan Prăjișteanu este un om charismatic, cu experiență în publicitate, dar în televiziune există reguli care nu pot fi ignorate"

"Bogdan Prajisteanu este un om charismatic, cu experienta in publicitate, dar in televiziune exista reguli care nu pot fi ignorate", spun oficialii Intact într-un comunicat.

Comunicatul Antena Group:

Antena Group anunta incetarea contractului de colaborare cu Bogdan Prajisteanu. Acesta a fost numit director comercial al companiei in urma cu cateva luni, in vederea stabilirii unei strategii de vanzari multimedia, avand in centru platforma vasta de comunicare din grup.

Modelul propus de Bogdan Prajisteanu ar fi necesitat o perioada importanta de research, training si implementare, ceea ce intr-o piata tv alerta ar fi putut provoca ruperi de ritm. Avand in vedere discrepanta dintre viziunea sa de management, pe de o parte, si obiectivele si termenele asumate de catre companie, pe de alta parte, conducerea Antena Group si Bogdan Prajisteanu au hotarat, de comun acord, incheierea acestei colaborari.

“Bogdan Prajisteanu este un om charismatic, cu experienta in publicitate, dar in televiziune exista reguli care nu pot fi ignorate. Ii multumim pentru schimbul de idei si ii uram succes in proiectele sale viitoare”, a declarat Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group.

Traseul lui Bogdan Prăjișteanu:

Bogdan Prăjișteanu, fost director al agenției de media MEC - Mediaedge a fost numit director comercial al tuturor stațiilor TV deținute de Antena Group la sfârșitul lunii ianuarie.

Potrivit unui anunț al Intact dat în urmă cu două luni, Prăjișteanu "va identifica strategia de vânzări şi va coordona implementarea ei în vederea integrării conţinutului TV, online şi mobile şi monetizarea lui în consecinţă"

Prăjișteanu a fost șapte ani director al agenției Mediaedge:CIA (MEC). A părăsit compania în octombrie 2013, după cum Paginademedia.ro a scris aici. La momentul respectiv, Prăjișteanu le explica angajaților companiei că a decis să plece pentru că "are alte planuri".

Anunțul Intact:

"Antena Group anunţă că Bogdan Prăjişteanu va ocupa, începând de astăzi, funcţia de Director Comercial al staţiilor TV din portofoliu precum şi al platformelor online şi mobile asociate acestora.

Din această poziţie, va identifica strategia de vânzări şi va coordona implementarea ei în vederea integrării conţinutului TV, online şi mobile şi monetizarea lui în consecinţă.

“După mulţi ani petrecuţi în companii multinaţionale de media şi în şcoli de business internaţionale, am dat curs propunerii Antena Group de a aduce toată această experienţă într-un business de media de anvergură mare, 100% românesc.
Inovaţia în producerea de conţinut relevant, dar şi posibilitatea luării deciziilor majore rapid sunt două elemente cheie care m-au făcut să răspund afirmativ acestei provocări profesionale care îmi întregeşte experienţa în domeniul marketing-ului şi al vânzărilor”, a declarat Bogdan Prăjişteanu.

Unul dintre obiectivele lui Bogdan Prăjişteanu este acela de a dezvolta politica de vânzări Antena Group într-o experienţă centrată pe nevoile reale ale clienţilor.

“Bogdan este un profesionist valoros şi un nume respectat în industria publicităţii, ca atare mă bucur că face parte din echipa Antenelor. Având în vedere experienţa sa în media şi advertising, Bogdan va putea identifica noi oportunităţi şi valorifica audienţă integrată a grupului. Dacă în ultimii ani ne-am concentrat foarte mult pe conţinut, a sosit momentul să acordăm atenţia cuvenită valorificării acestuia”, spune Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group.

Bogdan Prăjişteanu are o experienţă vastă, de 20 de ani, în media şi strategie de comunicare, dintre care 15 ani în poziţii de leadership. A condus echipele de media şi business development ale agenţiilor Grey/Mediacom, respectiv MindShare, pentru ca, şase ani mai târziu, să fondeze agenţia Media Insight.

Ulterior, după preluarea Media Insight de către reţeaua Mediaedge:cia (parte a GroupM), a fost CEO al MEC România (una dintre cele mai importante agenţii de media) timp de aproape şapte ani. Bogdan acordă o mare importanţă pregătirii profesionale, având un MBA la Academia de Studii Economice, absolvind cursurile de management ale Open University şi fiind, de asemenea, Alumni al Harvard Business School - Programul de Leadership Development."

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Usor cu pianu pe scari. Inteleg ca ai ceva personal cu antenele dintr-o viziune de cancan si propaganda, dar aici se vorbeste profesionist. Daca tu nu vezi decat politica, ai atatea site-uri de profil: hotnews, evz, ziare, aici de obicei se discuta la un alt nivel :)
  • Cofetarul si cu toti incompetentii aia de la sefie merita premiati...merita un bonus pentru performanta...
  • Dintre oamenii vechi si buni care lucreaza in publicitate, cati dintre voi, daca ati fi numiti director comercial intr-o televiziune mare, ati raspunde la intrebarea: "A contat volumul de publicitate atras de Antene în ultimele luni?" cu: "Am venit la Intact pentru altceva, respectiv pentru strategia de care vorbeam și pentru implementarea ei". Despre ce vorbim? Acest om nu a inteles ce presupunea functia cu care a fost investit. Adica volumul de publicitate, in viziunea lui, era o rutina care nu-i merita atentia? eu cred ca asta e chintesenta interviului si motivul pentru care a stat ceva mai mult de-o luna in Antene. iar acest raspuns il desfiinteaza profesional.
  • Comercialul de media este cu totul alt animal decat munca de agentie media. Cum, iarasi, vanzarea inseamna altceva decat cumpararea. Mai ales ca relatia media - agentii e un razboi catifelat care trebuie gestionat intr-un anume fel. Mucichescu, Praji, selectati cu argumente gresite de la "inamic", vin din zona unde cumparau, lucru care creaza altfel de reflexe; mai mult, fara sa aiba cele mai prietenoase relatii in piata. Dl. Nanulescu a fost si mai departe de fenomen. De ani de zile, niciun om din zona corecta, ciudat...
  • Auzi bre, nea Torok se vede cat de bine pregatit esti si cum le stii tu pe toate - daca tu crezi ca oferta pentru Prajisteanu a venit de la HR....!
  • a plecat din trustul intact pentru ca, a vazut ce mizerie si ce minciuni se fabrica acolo, acolo trebuie sa maninci tot ce varsa gidea, badea, chireac, grecu, adica mizerie imputita in haznaua securistului felix.
  • Marele vizionar , adus, aruncat, adus iar,ciocolatierul de serviciu Alexandrescu Sorin, si-a dat el seama ca televiziunea are nevoi imediate. Reserchearii de la H.R. nu stiau asta, in momentul in care i-au facut oferta. Incurcate mai sunt caile astora mofturosi. Ideea care se desprinde este ca Antena are o conducere mai mult decat disperata, care credea ca acest om va face vraji peste noapte, ca va aduce milioane de euro din publicitate si de fapt nu s-a intamplat asa, ba mai mult ofticatii de la etajul 9(10 nu se pune ca este executiv, atunci cand Sorin sare in sus), au mai pus si presiuni neortodoxe pe acest diafan om de vanzari.Se mai intelege ca un om bine pregatit cu background si posibilitati multiple, are demnitate si atunci cand un inferior cu putere deciziva ii cere ceva, acesta ii intoarce spatele. Acesti oameni nu-i gasesti in Antene, acestia vin si pleaca, restul raman cu kandy man.

Trimite un comentariu