Skip to main content

Antena Group explică pierderea financiară din 2014: marile formate și transferul masiv de oameni de la Pro TV la Antena 1 s-au văzut în bilanțul contabil

 
Antena Group explică pierderea financiară din 2014: marile formate și transferul masiv de oameni de la Pro TV la Antena 1 s-au văzut în bilanțul contabil
sediul Intact

Antena Group explică într-un comunicat evoluția cifrelor financiare din 2014. De ce ieșit pe pierdere Antena 1? Marile formate ca Hell's Kitchen și Dansează printre stele și achiziția masivă de vedete de la Pro TV și-au spus cuvântul în bilanțul contabil.

„Antena Group a ales să investească în conţinut, prin achiziţia unor formate internaţionale de anvergură, precum şi în echipe de producţie şi nume de referinţă în televiziune”, a anunțat Antena Group într-un comunicat al Intact Media Group după publicarea rezultatelor financiare.

Publicitate

Compania de media a avut anul trecut o cifră de afaceri de 61 de milioane de euro, în creștere cu 8% față de 2013. Pe de altă parte, dacă în 2013 grupul care operează televiziunile Antena 1, Antena Stars, Euforia și ZU TV a fost pe profit, anul trecut acesta a trecut pe pierdere. O pierdere de 13 milioane de euro pe care aceștia o explică prin investițiile masive din anul trecut, în vedete, dar și în producții. 

Reamintim că în 2014 Antena Group a atras o serie de vedete dinspre Pro TV, printre care Horia Brenciu și Ștefan Bănică (la X Factor), Mihai Petre și cei trei Masterchefi (Florin Dumitrescu, Cătălin Scărlătescu și Sorin Bontea). La aceștia se adaugă și producătoarea Mona Segall și echipa ei.

BILANȚUL principalelor televiziuni din România, AICI

La capitolul producții noi, Antena Group a avut Hell's Kitchen, Dansează printre stele și Poftiți pe la noi. Pe lângă acestea, au mai avut și emisiunile lor „tradiționale”, X Factor, Te cunosc de undeva, Burlăcița, Te pui cu blondele?, NextStar și Mireasă pentru fiul meu.

„Obiectivul principal al anului 2015 rămâne atragerea unui număr cât mai mare de telespectatori din rândul publicului comercial, obiectiv ce presupune, în continuare, investiţii importante în conţinut. Antena 1 pregăteşte pentru această toamna şase show-uri spectaculoase de prime time, dintre care trei în premieră absolută.”, mai anunță grupul de televiziune.

În același comunicat, Camelia Voiculescu, acționar Intact Media Group reamintește că grupul a plătit la stat 20 milioane de euro în ultimul an. 

În afara Antena Group, cifrele celorlalte companii media din grupul Intact sunt pe plus. Datele financiare, în continuare:

Grupul Media Camina, entitatea care deţine licenţele Radio ZU şi Romantic FM, a avut un profit net de 647.000 euro, în creştere comparativ cu 2013.
Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat, în 2014, la 6.750.000 de euro.

Convergent Media, firma care editează Gazeta Sporturilor, a înregistrat profit (199.000 de euro), cifra de afaceri ridicându-se la 6.402.000 euro, în contextul unei pieţe de print cu venituri din ce în ce mai reduse.

Intact Media Academy, şcoala de televiziune a Grupului, a înregistrat o cifră de afaceri a atins 567.000 euro.

Antena 3, operată de societatea Antena 3 SA, a avut în 2014 profit, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu