Skip to main content

BILANŢ 2014. Antena 3, singura pe profit între televiziunile de ştiri. Pierderile Realitatea TV s-au adâncit la 18 milioane de euro

 
Televizoare-Mediafax_Foto-Petrica_Tanase
Televizoare-Mediafax_Foto-Petrica_Tanase

Posturile de ştiri, mai puţin Antena 3, au fost pe pierdere în 2014, potrivit celor mai recente date postate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Antena 3 SA, societatea care operează licenţa postului Antena 3, a avut în 2014 afaceri de 15,4 milioane de euro.

Publicitate

Cifra de afaceri a avut o scădere faţă de 2013, când postul a avut afaceri de 16,1 milioane de euro. Ca şi în 2013, postul de ştiri a înregistrat profit. Mai precis, compania a avut un plus de peste 200.000 de euro.

Realitatea TV, societate aflată în insolvenţă din 2011, a avut o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro, dar s-a adâncit şi mai mult în pierderi. Dacă în 2013 postul de televiziune a avut un minus de 5,8 milioane de euro, anul trecut pierderile au ajuns la 18,3 milioane de euro.

Şi B1 TV a trecut de la profit la pierdere. Postul de televiziune deţinut de Bobby Păunescu şi Sorin Oancea a avut o cifră de afaceri de 4,3 milioane de euro şi pierderi de 901.000 de euro. Asta în timp ce în 2013 înregistrase un profit de 30.500 de euro.

În cazul România TV, operaţiunile sunt împărţite. Televiziunea este operată de Ridzone Computers în timp ce oamenii sunt angajaţi pe RTV Satellite. Ridzone a avut o cifră de afaceri de 94.595, în timp ce RTV Satellite a înregistrat afaceri de 6,1 milioane de euro.

Bilanţul companiilor care operează posturi de televiziune, în 2014:

Post TV Compania care detine licenta Cifra de afaceri (euro) 2014 Cifra de afaceri (euro) 2013 Profit/ Pierdere Euro 2014 Profit/ Pierdere Euro 2013
Antena 3 Antena 3 SA 15.430.982 16.117.290 206.621 166.971
B1 TV B1 TV Channel 4.347.705 5.461.944 -901.312 30.532
Realitatea TV Realitatea Media 4.576.842 3.828.501 -18.388.600 - 5.895.986
Romania TV Ridzone Computers 94.595 180.528 -2.408.714 - 2.408.228
Romania TV* RTV Satellite* 6.159.568 5.844.334 -1.290.457 -2.364.566

NOTĂ. De menţionat că postul de ştiri Digi24 este operat de compania RCS&RDS care are mai multe activităţi, printre care telefonie şi cablu.

* RTV Satellite, deşi nu operează propriu-zis licenţa România TV, este compania pe care sunt angajaţi cea mai mare parte a celor care lucrează la televiziunea lui Sebastian Ghiţă

Citeşte şi:

BILANŢ 2014. Pro TV a intrat pe profit, Antena Group, pe pierdere. Ce cifre de afaceri au avut anul trecut principalele televiziuni de la noi

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Îmi puteți da vă rog un link de pe site-ul Ministerului de Finanțe unde se găsesc aceste informații?
  • Oare e intimplatoare sustinerea desantata si hilara(daca n-ar fi ridicola) a presedinteui si portocaliberalilor,de catre aceste posturi falimentare sau insolvente perpetuu,in acelasi timp cu critica jegoasa si viscerala a guvernului si parlamentului.Cum pot fi protejati de justitie si tinuti in starea de insolventa din 2011,in timp ce statul pierde banii datorati an de an.Cum si de unde vin banii cu care se finanteaza ,pupincuristii ce lucreaza la aceste posturi falimentare.Ca doar nu lucreaza din simt ideologic,cind se vede ca ei se orienteaza dupa vint.
  • La cifra de afaceri e ca si la rating: Antena 3 si restul lumii.
  • N-au nicio legatura datoriile cu profitul sau cif de afaceri. Doar dobanda imprumuturilor afecteaza profitul. Principalul nu e cheltuiala... basic accounting my friend...
  • Unii spun ca toti au datorii, inclusiv antenele, voi spuneti altfel.
    Pe cine sa mai credem?
  • Asa cum am spus si in text, principalele operatiuni ale Romania TV se desfasoara pe RTV Satellite. Pe firma Ridzone este licena TV.
  • Adica RomaniaTV a vandut publicitate de doar 90.000 de euro??? Ori sunt prosti,ori sunt hoti, ori e o greseala.

Trimite un comentariu

sus