Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la ultimele dueluri de la Vocea României, cea mai lungă ediție de până acum

 

Publicitate

Vocea României a avut, aseară, ultimele dueluri, în cea mai lună ediție din acest sezon. Emisiunea de pe Pro TV a fost pe prima poziție pe toate targeturile, pe cele aproape patru ore de difuzare. Săptămâna viitoare încep semifinalele, care vor fi difuzate în direct.

Pe intervalul Vocii, în fiecare minut, distanța dintre Pro TV și Antena 1 a fost de aproape 300.000 de telespectatori la nivel național și de 235.000 de persoane la orașe. Pe cea mai mare parte a emisiunii, Vocea s-a intersectat cu X-Factor. Emisiunea de pe Pro TV a fost cu aproximativ o oră mai lungă decât show-ul de pe Antena 1. Postul public TVR 1 și-a găsit locul în clasament doar la nivelul întregii țări.

De notat poziția a treia pentru Prima TV pe segmentul comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele pe intervalul ultimelor dueluri de la Vocea României (20.30-00.20):

NAȚIONAL. Vocea României a fost urmărită, la nivel național, de 1,3 milioane de români în fiecare minut din cele aproape patru ore de difuzare. Pe intervalul emisiunii (20.30-00.20), locul al doilea a fost al Antenei 1, cu o medie de peste un milion de români pe post.

Topul a fost completat de TVR 1, urmat de Kanal D și de postul de știri Antena 3.

Vârf național Vocea României: 2.002.000 de telespectatori, la 20.50 (rating 10,9 și 20,7% cotă de piață).

URBAN. Aproape 830.000 de telespectatori la orașe pentru show-ul de pe Pro TV jurizat de Marius MogaSmileyLoredana și Tudor Chirilă. Locul al doilea pentru Antena 1, cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori la orașe. Pe locul al treile în mediul urban a fost Kanal D.

Poziția a patra pentru postul de știri Antena 3, urmată de Prima TV.

Vârf urban Vocea României: 1.147.000 de telespectatori, la 20.50 (rating 11,4 și 22,4% cotă de piață).

COMERCIAL. Aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 și 49 de ani la Vocea României. Pe segmentul comercial, Antena 1 a numărat 315.000 de telespectatori.

Locul al treilea pentru Prima TV pe tot intervalul Vocea României, cu peste 120.000 de telespectatori din segmentul comercial.

Vârf comercial Vocea României: 625.000 telespectatori, la 21.28 (rating 12,4 și 29,4% cotă de piață).

Audiența posturilor TV de vineri, 20 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 00.20), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.297.000 7.0 17.3
2 Antena 1 1.013.000 5.5 13.5
3 TVR 1 574.000 3.1 7.7
4 Kanal D 449.000 2.4 6.0
5 Antena 3 363.000 2.0 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV de vineri, 20 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 00.20), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 828.000 8.2 19.7
2 Antena 1 593.000 5.9 14.1
3 Kanal D 279.000 2.8 6.6
4 Antena 3 207.000 2.0 4.9
5 Prima TV 203.000 2.0 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de vineri, 20 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 00.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 492.000 9.7 26.2
2 Antena 1 315.000 6.2 16.8
3 Prima TV 123.000 2.4 6.5
4 Kanal D 86.000 1.7 4.6
5 Antena 3 42.000 0.8 2.3

Intersecția directă Vocea României - X-Factor. Emisiunea de pe Pro TV, câteva sute de mii de români în fața showului de pe Antena 1

Pe intervalul în care s-a intersectat direct cu X-Factor, Vocea României a avut o audiență de aproape 1,5 milioane de români pe minut, cu peste 400.000 mai mulți decât emisiunea jurizată pe Antena 1 de Horia Brenciu, Delia și Ștefan Bănică.

La orașe, Vocea a avut un plus de 350.000 de telespectatori în fața X-Factor. Pe segmentul comercial, Vocea a numărat peste jumătate de milion de persoane între 18 și 49 de ani pe minut, cu 200.000 peste emisiunea concurentă de pe Antena 1.

Audiența Pro TV și Antena 1 pe intervalul de intersecție al emisiunilor Vocea României și X-Factor

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.453.000 7.9 17.2
Antena 1 1.128.000 6.1 13.4

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 903.000 8.9 19.4
Antena 1 648.000 6.4 13.9

COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 536.000 10.6 26.6
Antena 1 335.000 6.6 16.6

GALERIE FOTO. Vocea României, ediția a zecea

 

GALERIE FOTO. X-Factor, la ediția de aseară

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu