Skip to main content

AUDIENŢE. Sus-jos. Vocea României, cifre peste săptămâna trecută. X-Factor, cifre mai mici. TVR intră în top cinci cu O dată-n viaţă şi la oraşe. Surpriza Scooby Doo

 
Tonina Tarnosche
Tonina Tarnosche

AUDIENŢE. Evoluţie diferită pentru show-urile Vocea României (Pro TV) şi X-Factor (Antena 1). În timp ce emisiunea de pe Pro TV are audienţe mai mari decât săptămâna trecută pe toate targeturile (cu o creştere mai mare pe publicul comercial), talent-show-ul de pe Antena 1 are audienţe mai mici pe toate aceste segmente.

Publicitate

O evoluţie consistentă la TVR 1, cu emisiunea O dată-n viaţă: creştere de câteva sute de mii de telespectatori faţă de săptămâna trecută. Programul intră în top cinci posturi TV şi la oraşe (săptpămâna trecută era doar în topul naţional).

Postul de desene animate Boomerang a fost surpriza serii: locul cinci pe targetul comercial, cu Scooby Doo în program.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul de intersecţie Vocea României - X-Factor (20.30-23.00):

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV jurizat de Marius MogaSmileyLoredana şi Tudor Chirilă a fost urmărit, la nivelul întregii ţări, de peste 1,8 milioane de telespectatori pe minut (o creştere de 50.000 de mii de persoane faţă de săptămâna trecută). Antena 1, locul doi, a avut cu X-Factor 1,15 milioane de români (câteva zeci de mii de persoane în jos).

Se remarcă la nivel naţional TVR 1, pe locul patru. Emisiunea Iulianei Tudor are o medie de 680.000 de români, cu aproape 200.000 peste săptămâna trecută.

Vârf naţional Vocea României: 2.313.000 de telespectatori, la 21.00 (rating 12,5 şi 27,9% cotă de piaţă).

URBAN. La oraşe, emisiunea de pe Pro TV are 1,11 milioane, un plus de 100.000 de telespectatori faţă de ediţia trecută. Pe Antena 1, emisiunea jurizată de Ştefan Bănică, Delia şi Horia Brenciu a numărat 680.000 de telespectatori, cu 80.000 sub săptămâna trecută.

TVR 1 a intrat în această săptămână în topul urban, pe locul patru, după Kanal D. Emisiunea de folclor a avut o medie de peste 200.000 de telespectatori pe minut.

Vârf urban Vocea României: 1.413.000 de telespectatori, la 20.54 (rating 14 şi 27,9% cotă de piaţă).

COMERCIAL. Creşterea cea mai mare la Vocea României a fost pe segmentul comercial: 680.000 de persoane, un plus de 120.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, comparativ cu săptămâna trecută. În termeni de cotă de piaţă, o treime din publicul comercial care se uita la televizor era pe Vocea României (32% share).

Locul doi, Antena 1 cu X-Factor, a avut o scădere de aproximativ 40.000 de telespectatori pe acest segment (390.000 total).

Surpriza a fost canalul de desene animate Boomerang. Postul, cu Scooby Doo în program, a fost pe locul cinci în topul posturilor după targetul comercial 18-49 de ani.

Vârf comercial Vocea României: 838.000 telespectatori, la 21.27 (rating 16,5 şi 38,2% cotă de piaţă).

Audienţa posturilor TV de vineri, 23 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 23.00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.809.000 9.8 20.8
2 Antena 1 1.157.000 6.3 13.3
3 Kanal D 944.000 5.1 10.9
4 TVR 1 683.000 3.7 7.9
5 Romania TV 384.000 2.1 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV de vineri, 23 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 23.00), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.118.000 11.1 23.0
2 Antena 1 683.000 6.8 14.1
3 Kanal D 537.000 5.3 11.1
4 TVR 1 208.000 2.1 4.3
5 Romania TV 191.000 1.9 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 23 octombrie, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României - X Factor (20.30 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 685.000 13.5 32.0
2 Antena 1 392.000 7.7 18.3
3 Kanal D 155.000 3.1 7.2
4 Prima TV 83.000 1.6 3.9
5 Boomerang 56.000 1.1 2.6

GALERIE FOTO. Vocea României, ediţia a şasea

  • Adrian Tanase
  • Delia Pitu
  • Ibitoye Tobi
  • Iulian Selea
  • Luciana Stefan
  • Nora Denes
  • Paula Rotar
  • Tonina Tarnosche

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • voi nu ati fost copii? nu va uitati la scooby doo? eu si acum tin minte ca ma uitam la scooby doo la 19:40 sau 20:40 si cel putin o persoana matura era pe langa mine. era ultimul serial inainte sa se opreasca transmisia cartoon network. lucrurile s-au mai schimbat intre timp. posturile de copii sunt 24 din 24. iar audientele uriase ale posturile pentru copii nu sunt ceva autohton. chiar si peste ocean, Disney channel are uneori audiente uriase in prime time.
  • Asta cu Boomerang e cea mai buna dovada ca audientele nu au nicio legatura cu realitatea!!
  • Nimeni nu ma va convinge niciodata ca vineri seara, intre orele 20.30 si 23.00 peste 50.000 de români maturi - pe publicul comercial - au privit un anumit post care difuzează desene animate.
  • cifrele X Factor pe comercial sunt satisfacatoare pentru Antena 1, daca nu le compari cu Vocea. pe national si urban, treaba e diferita. distanta fata de Kanal D e cam mica, iar daca mai luam in considerare diferenta de costuri, e uriasa.

Trimite un comentariu

sus