Skip to main content

AUDIENȚE. Vocea României la primele live-uri: vârf de peste două milioane. Intersecția cu X-Factor

 
AUDIENȚE. Vocea României la primele live-uri: vârf de peste două milioane. Intersecția cu X-Factor

Prima ediție în direct a emisiunii Vocea României din acest sezon s-a întins până la ora 1 noaptea. Pro TV a fost pe prima poziție pe interval, cu vârfuri care au sărit de două milioane de români pe minut.

Publicitate

Vocea României s-a intersectat cu X-Factor peste trei ore. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de 1,3 milioane de români pe minut pe intervalul de bătaie, iar X-Factor a atras 1,1 milioane de telespectatori pe post. Diferențele dintre Vocea României și X-Factor au fost mai mici decât săptămâna trecută.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele atât pe intervalul Vocea României, cât și pe intersecția cu X-Factor.

Intervalul Vocea României: peste 1,1 milioane de români pe minut până după 1 noaptea

NAȚIONAL. Pe toată durata emisiunii (20.30-1.15), Vocea României a avut în fiecare minut o audiență de peste 1,1 milioane de români. Pe intervalul primului live din acest sezon al Vocii, Antena 1 a numărat 855.000 de telespectatori. În top au urmat TVR 1, Kanal D și România TV.

Vârf național Vocea României: 2.132.000 de telespectatori, la 20.58 (rating 11,6 și 21,4% cotă de piață).

URBAN. Show-ul de pe Pro TV jurizat de Marius MogaSmileyLoredana și Tudor Chirilă a fost văzut, la orașe, de 770.000 de telespectatori. În același timp, pe Antena 1 erau peste jumătate de milion de telespectatori pe minut. Kanal D, Antena 3 și TVR 1 au completat clasamentul de la orașe.

Vârf urban Vocea României: 1.287.000 de telespectatori, la 20.57 (rating 12,8 și 24,5% cotă de piață).

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Vocea a numărat 450.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. La Antena 1 erau 255.000.

Vârf comercial Vocea României: 662.000 telespectatori, la 21.21 (rating 13 și 30,2% cotă de piață).

Audiența posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.135.000 6.2 16.5
2 Antena 1 855.000 4.6 12.4
3 TVR 1 563.000 3.1 8.2
4 Kanal D 361.000 2.0 5.2
5 Romania TV 332.000 1.8 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 766.000 7.6 19.5
2 Antena 1 510.000 5.1 13.0
3 Kanal D 224.000 2.2 5.7
4 Antena 3 186.000 1.8 4.7
5 TVR 1 185.000 1.8 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de vineri, 27 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 1.15), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 451.000 8.9 25.9
2 Antena 1 255.000 5.0 14.6
3 Kanal D 77.000 1.5 4.4
4 Prima TV 75.000 1.5 4.3
5 AXN 40.000 0.8 2.3

Intersecția directă Vocea României - X-Factor: diferențe mai mici decât ediția trecută

Diferențele dintre Vocea României și X-Factor au fost mai mici decât săptămâna trecută pe intervalul de intersecție. Vocea României a avut la nivel național, aseară, 1,3 milioane de români pe post, cu 200.000 în fața emisiunii jurizate de Horia Brenciu, Delia și Ștefan Bănică (săptămâna trecută, Pro TV avea în față 400.000 de români).

Și la orașe, diferanța a fost mai mică: un plus de 200.000 de telespectatori pentru Pro TV, față de 350.000 vinerea trecută.

De remarcat pe targetul comercial diferența mare dintre cele două talent-show-uri și restul plutonului. După Pro TV (cu peste jumătate de milion de telespectatori între 18 și 49 de ani) și Antena 1, următoarele posturi au fost mult în urmă pe acest target.

Audiența Pro TV și Antena 1 pe intervalul de intersecție al emisiunilor Vocea României și X-Factor:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.341.000 7.3 15.9
2 Antena 1 1.129.000 6.1 13.4
3 TVR 1 724.000 3.9 8.6
4 Kanal D 474.000 2.6 5.6
5 Romania TV 404.000 2.2 4.8

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 875.000 8.7 18.8
2 Antena 1 677.000 6.7 14.5
3 Kanal D 288.000 2.9 6.2
4 TVR 1 228.000 2.3 4.9
5 Antena 3 220.000 2.2 4.7

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 515.000 10.1 25.8
2 Antena 1 334.000 6.6 16.7
3 Kanal D 91.000 1.8 4.5
4 Prima TV 86.000 1.7 4.3
5 TVR 1 45 0.9 2.3

GALERIE FOTO. Vocea României, primele live-uri

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu