Skip to main content

Reclamele TV au fost scoase aproape complet de pe posturile de știri și din programele informative ale posturilor generaliste Pro TV, Antena 1 și Kanal D. TVR 1 și Discovery au renunțat complet la publicitate

 
Reclamele TV au fost scoase aproape complet de pe posturile de știri și din programele informative ale posturilor generaliste Pro TV, Antena 1 și Kanal D. TVR 1 și Discovery au renunțat complet la publicitate
TLC

UPDATE. Televiziunile reprezentate de Cable Direct (AXN, AXN White, AXN Black, History, UTV, Cartoon Network, Boomerang si TNT) au renunțat complet la publicitate începând cu sâmbătă după amiază și până la încheierea celor trei zile de doliu.

Publicitate

Măsura anunțată de agențiile de publicitate ieri este vizibilă pe posturile de televiziune. Canalele de știri - Antena 3, România TV, Realitatea TV, B1 - au renunțat aproape complet la reclame în cele trei zile de doliu național, la cererea clienților și agențiilor de publicitate. La Realitatea TV, măsura a fost anunțată pe post încă de la ora 11.30.

Romania TV, Realitatea TV și B1 difuzează doar câteva materiale publicitare, la produse vândute prin teleshopping.

Reclamele au fost scoase și din cadrul emisiunilor informative ale posturilor mari generaliste. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, agențiile de publicitate au solicitat încă de ieri ca reclamele să nu fie difuzate în programele de știri ale unor posturi precum Pro TV, Antena 1 și Kanal D.

În cele mai multe cazuri, potrivit informațiilor Paginademedia.ro, clienții de publicitate și-au retras complet reclamele de pe post. În alte situații, reclamele au fost scoase doar din emisiunile de știri, dar rulează în cadrul altor programe.

Procentul reclamelor care au rămas încă pe posturile generaliste, în alte emisiuni decât cele informative, este foarte redus: sub un sfert din spoturile care ar fi fost programate într-o zi normală.

Alte canale TV au renunțat complet la publicitate. Postul public TVR 1 nu mai difuzează reclame deloc de ieri, de la ora 14.00.

Canalele Discovery au anunțat că, dat fiind doliul național, nu vor difuza deloc publicitate. Este vorba de Discovery Channel, Animal Planet, TLC și Eurosport.

Reamintim că ieri, ca urmare a tragediei din Clubul Colectiv, Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) le-a cerut membrilor să renunțe “la orice fel de comunicare comercială”, respectiv la difuzarea reclamelor în aceste zile, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Măsura se aplică și online.

"Este nefiresc ca într-un moment de doliu național, într-o perioadă cu știri dramatice, să fie întrerupt programul cu mesaje comerciale", a justificat demersul pentru Paginademedia.ro Ștefan Iordache, președintele UAPR.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Pro TV a difuzat show-uri de "doliu" si filme de "doliu" - Master Chef, Parker, toate in goana dupa audienta. Asta inseamna un patron strain care nu empatizeaza cu tragedia poporului roman.
  • Si posturile Music Channel si H!T Music au scos publicitatea, au schimbat logo-urile si au adaptat programele
  • Şi posturile TNT, AXN, DIVA, History, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Boomerang, Nickelodeon, Paramount Channel, Comedy Central Extra, Nat Geo Wild şi National Geographic Channel au renunţat la publicitate.
  • Este vorba si de canalele Turner (TNT, Cartoon Network, Boomerang), Viacom (Comedy Central Extra, Nickelodeon, Paramount Channel) si Sony (AXN, AXN White, AXN Black). Puteti completa asta.
  • Curios, am trecut în grabă peste canalel. Am găsit reclame pe Antena Stars, Acastă TV, Antena 3 și B1 TV, Nașul TV, Național TV. Deci, nu știu câți și cum au renunțat la reclame.

Trimite un comentariu