Skip to main content

AUDIENȚE. Vocea României, cifre mai bune decât în ediția trecută. A crescut diferența în fața X-Factor

 
AUDIENȚE. Vocea României, cifre mai bune decât în ediția trecută. A crescut diferența în fața X-Factor
Vocea X Factor

Vocea României a fost de departe cel mai urmărit show-al serii de vineri, cu cifre peste ediția trecută. Emisiunea muzicală de pe Pro TV a fost lider de audienţă pe toate targeturile de audienţă, atât pe întreaga durată a show-ului, cât şi pe intervalul de audienţă.

Publicitate

Dacă săptămâna trecută s-a înregistrat cea mai mică diferență între Voce și X-Factor (aproximativ 100.000 de telespectatori în plus avea show-ul de pe Pro TV) la ediția de aseară distanța s-a mărit. X Factor s-a situat la o distanţă de peste 250.000 de telespectatori în urma emisiunii jurizate de Marius Moga, Loredana, Smiley și Tudor Chirilă. 

Vocea României şi X Factor s-au intersectat timp de aproape trei ore, de la 20.30 şi până la 23.20. Show-ul de pe Pro TV, ajuns la a treia gală live și ultima emisiune înaintea finalei, s-a terminat aproape de miezul nopţii, la 23.52.

Pe intervalul de intersecţie cu principalul competitor, X Factor de pe Antena 1, show-ul de pe Pro TV a câştigat aproape 100.000 de telespectatori faţă de emisiunea de vinerea trecută.

Şi pe întregul show ediţia de ieri a Vocii României a fost mai bună în audienţă faţă de cea de-a treia ediţie live. Faţă de ediţia din 4 decembrie, show-ul de aseară a câştigat peste 200.000 de telespectatori.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele pe intersecţia Vocea României - X Factor, dar şi pe intervalul Vocii. 

Lupta directă Vocea României - X Factor: peste 250.000 de români diferență

Pe toate cele trei targeturi de audienţă, Vocea României a fost peste emisiunea de la Antena 1

La nivel naţional, între Vocea şi X Factor au fost 258.000 de telespectatori în favoarea show-ului de la Pro TV. Emisiunea jurizată de Loredana, Marius Moga, Tudor Chirilă şi Smiley a fost urmărit de circa 1,229 milioane de români, în timp ce show-ul de pe Antena 1 a adunat o audienţă de puţin peste un milion de telespectatori din întreaga ţară. 

La oraşe, emisiunea de pe Pro TV a avut 866.000 de telepectatori, cu peste 300.000 în faţa concursului muzical jurizat de Delia, Ştefan Bănică şi Horia Brenciu. 

La nivel comercial, show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de 487.000 de telespectatori, cu 246.000 de persoane mai mult faţă de emisiunea difuzată de Antena 1.  

 Audienţa Pro TV și Antena 1 vineri, 11 decembrie, pe intervalul de intersecţie al emisiunilor Vocea României şi X-Factor:

NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.288.000 7.0 14.7
Antena 1 1.030.000 5.6 11.8

URBAN   Nr persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 866.000 8.6 18.4
Antena 1 552.000 5.5 11.7

COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 487.000 9.7 25.2
Antena 1 241.000 4.8 12.5

Intervalul integral Vocea României: peste 1,2 milioane de români pe minut până aproape de miezul nopţii

NAŢIONAL. Vocea României a avut pe întregul interval de difuzare (20.30 - 23.50) o medie în fiecare minut de peste 1,2 milioane de telespectatori, cifră cu 236.000 de privitori mai mare decât ediţia precedentă, când erau puţin peste un milion de telespectatori. Pe tot intervalul show-ului, media Antenei 1 a fost de 960.000 de persoane. Locul trei a fost ocupat de TVR 1. 

Vârf naţional Vocea României: 1.778.000 de telespectatori, la 21.28 (rating 9.6 şi 18,5% cotă de piaţă). 

URBAN. O medie la oraşe de 866.000 de telespectatori la Vocea României. Au urmat în top Antena 1 (520.000 de telespectatori) şi Kanal D (349.000). 

Vârf urban Vocea României: 1.113.000 de telespectatori, la ora 21.28 (rating 11 şi 22,3% cotă de piaţă).

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, aproape 500.000 de telespectatori s-au uitat la Vocea României, cu 260.000 mai mulţi privitori decât următorul loc, ocupat de Antena 1. 

Vârf comercial Vocea României:612.000 de telespectatori, la ora 21.28 (rating 12,2% ;i 30,5% cotă de piaţă)

Audienţa posturilor TV de vineri, 11 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.29 - 23.52), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.258.000 6.8 15.2
2 Antena 1 960.000 5.2 11.6
3 TVR 1 721.000 3.9 8.7
4 Kanal D 631.000 3.4 7.6
5 Romania TV 415.000 2.3 5.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 11 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.29 - 23.51), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 866.000 8.6 19.1
2 Antena 1 520.000 5.2 11.5
3 Kanal D 349.000 3.5 7.7
4 Antena 3 235.000 2.3 5.2
5 Romania TV 229.000 2.3 5.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 11 decembrie, pe intervalul Vocea României (20.29 - 23.51), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 491.000 9.8 26.0
2 Antena 1 230.000 4.6 12.2
3 Kanal D 122.000 2.4 6.5
4 Prima TV 78.000 1.6 4.1
5 Acasa 56.000 1.1 3.0

GALERIE FOTO

 

  • Vocea X Factor

 

Citește și:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • prost management poate avea antena 1, prost! vezi audientele, vezi cota de piata, iar tu continui an de an sa difuzezi emisiunea in acelasi interval cu vocea... cat de prost sa fii, sau cat de mult sa iti doresti sa vrei sa bati vocea in audiente din moment ce mergi pe acelasi sector de interva orar l an de an.... Si doi:
    - schimba naiba rolul juratilor!

    E penibil Banica, e arogant, e peste tot si oricine... nimeni nu il vrea, toti i-au urat aroganta si modul de lucru, iar tu il lasi in acelasi rol...

    Pacat de orange ca platesc o gramada de bani


    Nu exista naturalete in emisiunea " aia" defel
  • Nu inteleg de ce oamenii se uita la asa ceva.Citeam mai devreme un mesaj al unui user''Andrei'', care spunea ca de revelion manelistii tristi si pensionarii se vor uita la Antena 1.
    In restul zilelor,cei care se uita la Pro tv,cum sunt?!
    Am impresia ca telespectatorii Pro tv isi aroga intelectul superior.
    Ce mi-s unii ce mi-s altii.
    Sunt oameni care tin televizorul doar de decor in casa,oameni buni,stimati postaci.
    Hai,sictir!

Trimite un comentariu