Skip to main content

Câți români s-au uitat la finala câștigată de concurenta lui Chirilă. Finala Vocea României, cifre de două ori mai mari decât X-Factor la orașe și pe comercial.

 
Câți români s-au uitat la finala câștigată de concurenta lui Chirilă. Finala Vocea României, cifre de două ori mai mari decât X-Factor la orașe și pe comercial.

Finala emisiunii Vocea României, de pe Pro TV, câștigată de Cristina Bălan, a avut cifre de două ori mai mari decât X-Factor la nivel urban și pe targetul comercial, iar diferența a fost consistentă și la nivelul întregii țări. Vocea era la finală, în timp de X-Factor difuza prima ediție live din acest sezon.

Publicitate

Câți români s-au uitat la finala Vocea României, câștigată a doua ediție la rând de o concurentă din echipa lui Tudor Chirilă?

Audiența Vocii e a fost peste ediția trecută. Și diferențele în fața programului concurent de pe Antena 1 au fost mai mari. Vocea României s-a intersectat aseară pe tot intervalul cu X-Factor, iar emisiunea de pe Antena 1 a continuat până aproape de 1.30 noaptea.

De remarcat procentul mare de public de la orașe: două treimi din publicul finalei Vocea României, de pe Pro TV, a fost din mediul urban.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul finalei de la Vocea României, la bătaie directă cu X-Factor (20.30-00.35).

NAŢIONAL. La nivelul întregii țări, peste un milion și jumătate de români s-au uitat la finala emisiunii de pe Pro TV. Vocea României a avut în fața X-Factor un plus de 600.000 de telespectatori în fiecare minut. Top cinci a fost completat de Kanal D, TVR 1 și Antena 3.

Vârf naţional finala Vocea României: 2.100.000 de telespectatori, la 20.59 (rating 11.4 şi 20,6% cotă de piaţă). 

URBAN. La orașe, finala câștigată de Cristina Bălan a avut audiențe duble în comparație cu X-Factor. O medie de peste un milion de telespectatori petru finala câștigată de concurenta lui Tudor Chirilă. Pe interval, la emisiunea jurizată de Delia, Ștefan Bănică și Horia Brenciu pe Antena 1 se uitau jumătate de milion de telespectatori. Kanal D, Antena 3 și România TV au urmat în clasament.

Vârf urban finala Vocea României: 1.296.000 de telespectatori, la ora 22.29 (rating 12,8 şi 26,8% cotă de piaţă).

COMERCIAL. Vocea României a avut 580.000 de telespectatori pe segmentul comercial 18-49 de ani. Pe acest target, finala de pe Pro TV a avut audiențe de peste două ori mai mari decât primul live al emisiunii X-Factor, de pe Antena 1. 

Vârf comercial finala Vocea României: 722.000 de telespectatori, la ora 22.29 (rating 14,3% și 33,4% cotă de piaţă)

Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.539.000 8.3 19.5
2 Antena 1 936.000 5.1 11.9
3 Kanal D 635.000 3.4 8.1
4 TVR 1 537.000 2.9 6.8
5 Antena 3 325.000 1.8 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.013.000 10.0 23.4
2 Antena 1 515.000 5.1 11.9
3 Kanal D 310.000 3.1 7.1
4 Antena 3 215.000 2.1 4.9
5 Romania TV 189.000 1.9 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 18 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20.30 - 00.35), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 581.000 11.5 30.0
2 Antena 1 257.000 5.1 13.3
3 Kanal D 98.000 1.9 5.0
4 Prima TV 83.000 1.6 4.3
5 National TV 61.000 1.2 3.2

GALERIE FOTO. Cristina Bălan, votată Vocea României

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dane, in ciuda campanbiei publicitare f scumpe, acoperirea Dolce e slaba, in continuare...ei acopera un segment de populatie imbatrinita si o buna parte din mediul rural. Da, ai dreptate, Dolce transmite la greu tot felul de competitii...ai uitat ca Digi Sport a transmis cupa mondiala la rugby, unde Romania a avut o prezenta onorabila. Nu te ascunde dupa vorbe...eu ma asteptam ca TVRul sa dea CM handbal feminin.
  • @Geo: nu e nici o dezamagire, am pierdut din vedere ca Dolce ar fi masurat. In ultima perioada mi-a ramas in minte faptul ca Digi Sport (si Digi 24) au intrat in masuratori.
    Da, Dolce Sport nu are audienta mare, pentru ca nici acoperirea nu e foarte mare.
    Din pacate pentru noi si din fericire pentru ei, transmit evenimente gen CM de handbal feminin, unde Romania a luat locul 3 sau CE fotbal din 2016..
    Mai exact, problema nu e ca ei le transmit, ci faptul ca altii (mult) mai mari (cu acoperire) nu le transmit..
  • Antena a vrut sa faca raing cand era tocmai finala de la Voce?! Eu as fi tras de par X Factorul cu 1000 de bootcamp-uri si alte prostii incat sa incep galele live fix dupa Voce - toata lumea de pe pro s-ar fi uitat atunci uimiti cand cautau in program Vocea si dadeau pe antena de un nou show (pt ca XFactor la auditii e mult mai slab ca in gale, asa cum si Vocea e super tare in auditiile pe nevazute, fata de gale care nu prea sunt de senzatie)
  • Dan, regret ca te dezamagesc dar te informez, daca nu stiai, ca Dolce Sport este masurat de multa vreme…Ca sa te convingi poti lectura acest articol http://www.paginademedia.ro/2015/12/audiente-meciul-viitorul---steaua-urmarit-de-peste-doua-milioane-de-persoane-la-trei-posturi-tv
    referitor la un meci de fotbal difuzat de Pro TV, Digi Sport si Dolce. Pe national, Digi a avut 381.000 telespectatori iar Dolce 175.000 telespectatori. Pe comercial, adica pe segmental care aduce publicitate, diferenta a fost si mai mare. Digi a avut 87.000 telespectatori iar Dolce doar 3.000 telespectatori. Comentariile sunt de prisos. Audientele Dolce sunt mici orice competitive sportive ar transmite.
  • Toate schimbarile de grafica sint in "mai rau", cred eu.
    Precizarea HD veche arata mai bine, sigla dinainte era mai "3D style", ca sa zic asa (asta noua e aproape identica cu cea de la inceputurile Pro TV)..
    Si TVR HD a schimbat pozitionarea siglei..tot mai rau..mai au un pic si o duc in centrul cadrului..foarte urit!
  • Buna observatie, Geo! Sint convins ca ultimele 3 meciuri de pina acum au avut rating bun. Dar Dolce Sport nu e masurat, desi putem intui cit au avut in categoria "altii".
    Si inca ceva (poate redactia Pagina de media ne lamureste)..audientele pentru Pro TV sint doar pentru varianta SD sau o includ si pe cea HD? Cam toti operatorii, fie ei de cablu sau satelit, au in grila ambele variante.
    Multumesc!
  • DolceSport are audiențe foarte slabe deși are un conținut destul de OK.
    Acoperirea este destul de slabă, cam 25 %.
    Nici măcar pe Național nu au intrat în primii 5.

Trimite un comentariu