Skip to main content

Las Fierbinți de Crăciun, cea mai mare audiență din 2015 și unul din cele mai vizionate din istoria serialului. De trei ori peste X-Factor

 
Las Fierbinți de Crăciun, cea mai mare audiență din 2015 și unul din cele mai vizionate din istoria serialului. De trei ori peste X-Factor

AUDIENȚE. Specialul Las Fierbinți de Crăciun a fost cel mai urmărit episod din acest an al serialului de pe Pro TV și unul dintre cele mai vizionate din istoria serialului. În minutele de vârf, audiența s-a ridicat la 3,3 milioane de români.

Performanțele de aseară plasează episodul în topul celor mai urmărite din istoria de opt sezoane de Las Fierbinți. La nivel național, doar două episoade din istoria serialului au fost peste specialul de Crăciun. La orașe, doar un episod din toate cele opt sezoane a avut mai mulți telespectatori decât difuzarea din seara de Crăciun.

Publicitate

Cifrele serialului de pe Pro TV, în care au apărut Răzvan Vasilescu și, în travesti, Florin Călinescu, au fost de trei ori mai mari decât următorul post, Antena 1, care difuza în direct una din etapele finale ale talent-show-ului X-Factor.

Pe publicul comercial, peste o treime dintre românii între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau la episodul de Crăciun.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV pe intervalul episodului special Las Fierbinți, difuzat de Pro TV în prima zi de Crăciun, pe 25 decembrie (20.30-22.30):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 2,7 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinți, cea mai marea audiență din acest an. Peste un sfert din românii care aveau televizoarele deschise în seara de Crăciun s-au uitat la Pro TV (peste 26%cotă de piață).

Poziția a doua la nivel național în prima seară de Crăciun a fost a postului Kanal D: 880.000 de români pe post.

Aproape de Kanal D a fost Antena 1. Pe intervalul episodului special, cu X-Factor în direct, Antena 1 a avut cifre de peste trei ori mai mici decât Pro TV: 830.000 de telespectatori și 8,1 cotă de piață. Show-ul de pe Antena 1 a fost pe locul trei pe interval.

În istoria serialului Las Fierbinți, doar două episoade din anii trecuți au avut cifre puțin peste specialul de Crăciun: Mafiotul (13 februarie 2014, cu aproape trei milioane de români medie) și episodul special de Crăciun difuzat anul trecut, pe 26 decembrie (2,87 milioane media națională).

Vârf național Las Fierbinți: 3.300.000 de telespectatori, la 21.13 (rating 17,9 și 31,6% cotă de piață).

URBAN. La orașe, Las Fierbinți a ținut în fiecare minut pe post peste 1,3 milioane de telespectatori. În același timp, la X-Factor se uitau 520.000 de telespectatori din mediul urban, Antena 1 fiind pe locul doi pe interval.

Pe segmentul urban, doar un singur episod din istoria Las Fierbinți a avut o audiență mai mare decât cel de Crăciun: Mafiotul, din 13 februarie 2014, cu o medie de 1,54 milioane de telespectatori (14,7 rating).

Vârf urban Las Fierbinți: 1.606.000 de telespectatori, la 21.10 (rating 15,9 și 31,3% cotă de piață).

COMERCIAL. Las Fierbinți s-a detașat și pe targetul comercial 18-49 de ani. O medie de aproape 800.000 de telespectatori din acest segment pentru serialul de pe Pro TV, de peste trei ori mai mult decât X-Factor, locul următor pe interval.

Vârf comercial Las Fierbinți: 948.000 telespectatori, la 21.10 (rating 18,9 și 41,6% cotă de piață).

Audiența posturilor TV vineri, 25 decembrie, pe intervalul episodului special Las Fierbinți (20.30 - 22.30), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.695.000 14.6 26.5
2 Kanal D 878.000 4.8 8.6
3 Antena 1 829.000 4.5 8.1
4 TVR 1 595.000 3.2 5.8
5 Prima TV 543.000 2.9 5.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV de vineri, 25 decembrie, pe intervalul episodului special Las Fierbinți (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.308.000 13 25.8
2 Antena 1 522.000 5.2 10.3
3 Kanal D 438.000 4.3 8.7
4 Antena 3 294.000 2.9 5.8
5 TVR 1 237.000 2.4 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș. 

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de vineri, 25 decembrie, pe intervalul episodului special Las Fierbinți (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 784.000 15.6 34.8
2 Antena 1 251.000 5.0 11.1
3 Kanal D 110.000 2.2 4.9
4 Prima TV 95.000 1.9 4.2
5 Antena Stars 67.000 1.3 3.0

GALERIE FOTO. Las Fierbinți, episod special de Crăciun

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • SEARA DE REVELION O SA FIE SIGUR A LA ,,,,,INEI CU ACELEASI MIZERI DE CANTECE CU ACELEASI BANCURI RASUFLATE SI TOT TACAMUL I MI PARE BINE CA PRO TV DA DOUA FILME ROMANESTI IAR DUPA IN FIECARE SEARA SUNTE FILME FOARTE BUNE
  • Las Fierbinti a macelarit kix factor inca o data! Las Fierbinti e cel mai tare serial din istoria televiziunii din Romania! Stiti alta productie care sa obtina audiente uriase chiar si cu redifuzari?
  • TVR isi mentine audienta medie in fiecare seara de vineri, cred ca Iuliana Tudor este singura din TVR care reuseste sa intre in top 5 la nivel national...uneori si urban...
    Mie chiar imi place programul Iulianei,chiar daca uneori ma uit la reluare :D

Trimite un comentariu