Skip to main content

Golin a lansat Media Recap, cu trenduri din social media și sinteza evenimentelor media din 2015

 
Golin a lansat Media Recap, cu trenduri din social media și sinteza evenimentelor media din 2015
Golin anunță lansarea ediției de anul acesta a Media Recap – o analiză care prezintă trendurile din social media pentru 2016, precum și cele mai importante campanii și evenimente din social media din 2015. Raportul este realizat în cadrul unui parteneriat între The Bridge™, hubul de expertiză digitală Golin, și bloggerul Alex Ciucă (hoinaru.ro).

„Cu Media Recap ne propunem să identificăm trenduri, canale și tehnologii digitale care vor influența semnificativ activările de social media în 2016. Setăm astfel contextul pentru campaniile din acest an, mai ales că activitatea din social media a devenit și mai relevantă, cu 8 milioane de români care utilizează cel puțin o platformă socială.”, spune Raluca Duță, Chief of The Bridge™, Golin.

2015 a fost marcat de strânsa legătură dintre storytelling vizual și storytelling emoțional, iar brandurile au trecut de la auzul selectiv la cel activ, pentru că tot mai mulți utilizatori au o conexiune mobilă continuă.

Publicitate

TRENDURI. Un trend din 2015 care se va menține și în 2016 este conținutul video integrat, mai ales că în 2015 Facebook aproape că și-a dublat view-urile zilnice pe video-uri la 8 miliarde, depășind YouTube.

De asemenea, Twitter a lansat video-urile native, iar Snapchat raportează zilnic 6 miliarde de vizionări ale video-urilor pe platformă (și acest număr va continua să crească, având în vedere că Snapchat nu a vrut să se afilieze la Facebook).  

E-book-ul Media Recap, disponibil AICI.

Câteva dintre evenimentele anului 2015: 

  • Ianuarie: Skin Media preia Bucataras.ro. Orlando Nicoară și Liviu Dumitrașcu anunță WeLoveDigital, un nou hub digital în București. 
  • Februarie: Naspers, compania care deține OLX, a cumpărat Tocmai.ro. Skin Media cumpără Restrograf.ro
  • Martie: Kubis Interactive deschide un birou în Cehia, al treilea după cele din România și SUA. Tocmai.ro se închide. 
  • Aprilie: eMag anunță preluarea Fashion Days. Money Channel a încetat să mai emită. Orlando Nicoară anunță lansarea 1616.ro
  • Mai: 121.ro s-a închis la doi ani după ce a absorbit Hotcity. Carrefour a chemat 84 de agenții la un pitch de creație
  • Iunie: Facebook permite introducerea GIF-urilor în postări și mesaje. S-a lansat ghidul de pitch.
  • Iulie: Disocvery preia în totalitate Eurosport. TVR News și-a oprit emisia. 
  • August: Facebook a avut într-o singură zi 1 miliard de utilizatori activi. Andreea Esca părăsește conducerea The One. 
  • Septembrie: Se lansează Profit.ro. Google își schimbă logo-ul. 
  • Octombrie: Axel Springer cumpără 88% din Business Insider. Bobby Păunescu cumpără Studiourile MediaPro. 
  • Noiembrie: Se lansează Digi FM. Radio Guerrilla și-a primit licențele. 
  • Decembrie: Senior Hyperactive devine Lowe Profero. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu