Skip to main content

REACȚIE INEDITĂ. Pătraru oferă Lactate Brădet publicitate de 50.000 de euro. “Am promis în emisiune, mă țin de cuvânt”

 

VIDEO. Promisiune făcută pe post, în emisiune, onorată tot pe post, în emisiune. Dragoș Pătraru l-a invitat aseară la Starea Nației pe proprietarul Lactate Brădet și a anunțat că îi oferă spațiu publicitar de 50.000 de euro. Un spot timp de un sezon? Pentru ce?

În timpul scandalului legat de prezența bacteriei e.coli în brânza produsă de Lactate Brădet, Pătraru a promis în emisiune că, dacă se dovedește că nu Lactate Brădet este de vină, oferă publicitate de 50.000 de euro în emisiune.

Aseară, cu proprietarul Brădet în studio, Pătraru a anunțat că se va ține de cuvânt, după ce s-a dovedit că nu această fabrică a fost de vină pentru îmbolnăvirile copiilor din județul Argeș.

Publicitate

Poate oferi Pătraru spațiu unui client?

Contactat de Paginademedia.ro, Dragoș Pătraru a explicat că, în înțelegerea cu TVR, are dreptul la câteva minute de reclamă, dar nu în emisiunea de o oră, ci în fillerul scurt care precede emisiunea. Acolo va fi și reclama Brădet.

“Când am negociat contractul cu TVR, anul trecut, mi s-a dat și dreptul de a avea un scurt spațiu de publicitate în fillere, nu în emisiune, unde pot aduce eu două-trei reclame. Din acest spațiu ofer acum reclama. Am promis în emisiune, mă țin de cuvânt”, a declarat Pătraru pentru Paginademedia.ro.

“Acum producția lor e oprită. Când o vor reporni, aștept un spot de la ei. Dacă nu vor avea un spot, o să apar eu cu iaurtul, fac eu momentul publicitar”, a continuat el.

Pătraru a explicat situația și pe blogul personal, alături de câteva calcule:

“Așadar, pentru a da reclamă la Lactate Brădet, așa cum a promis, pentru a-l sprijini pe acest producător după ce l-a tăvălit toată țara, deși nu brânza lui i-a îmbolnăvit pe copiii din Argeș, tembelul de Pătraru va mânca un iaurt de la firma asta în câteva dintre secundele lui.

Asta valorează, fără a pune la socoteală prezența dobitocului de Pătraru, ca endorser, peste 50.000 de euro pe sezon (calcul: 50.000 : 10 = 5000 euro buget lunar. 5000 euro : 22 apariții = 227 euro/apriție. La două puncte de rating pe targetul urbat 18 plus, asta înseamnă 227 : 2 = 113,5 euro per punct de rating. Adică, sub prețul pieței).

Bani pe care fraierul de Pătraru nu-i va mai lua de la o altă firmă care ar vrea ca urangutanul de Pătraru să-i mănânce iaurtul la tv, pentru că prostul de Pătraru a promis că îi dă acestui om reclamă gratuit.”

Publicitatea în cadrul emisiunii costă foarte mult. Se numește plasare de produs, se marchează ca atare (PP vizibil, pe ecran) și avem voie să facem un minut pe oră, cu tot cu inserții grafice. Așa spune legea. Dacă te-ai uita la TVR, ai vedea că se mai face treaba asta la emisiuni precum O dată în viață și altele. La Starea nației, nu s-a întâmplat pentru că, deși au fost cereri venite din partea departamentului de marketing al TVR, nesimțitul de Pătraru a cerut bani foarte mulți ca să promoveze un produs. Mult peste 50.000 de euro pe sezon. Deci, când ai audiență, publicitatea are un preț mai mare.

Când faci 0.3, cât făcea segmentul ăsta când ipochimenul de Pătraru a venit la TVR, încasezi pe măsură.

În cazul Brădet, reclama nu va fi efectiv în emisiune, pentru că banii ăștia îi încasează TVR, ci în secundele de reclamă aferente filler-ului Starea zilei.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • http://corrierefiorentino.corriere.it/firenze/notizie/cronaca/16_marzo_15/bimbo-ricoverato-meyer-ha-mangiato-formaggio-contaminato-276277ac-ea9e-11e5-b94d-4b2284cc8e19_print.html
  • liviu, banii sunt din buzunarul lui Patraru si a emisiunii, avand in vedere ca timpul de publicitate era specificat in contract pentru el, in loc sa faca publicitate unei alte firme care ar fi platit a ales sa se tina de cuvant. Keep up the good work STAREA NATIEI!

Trimite un comentariu