Skip to main content

Revista presei media - 16 octombrie

 

După numai patru zile, spotul tv pentru caşcavalul Delaco a fost interzis pentru că îi îndeamnă pe copii să fie „şmecheri”, scrie Adevărul. CNA consideră că reclama este o instigare la adresa copiilor. Agenţia CAP, autoarea clipului, respinge acuzaţiile, propunând o alimentaţie sănătoasă.

Publicitate

Cascavalul Delaco îi stă în gât CNA-ului

Adevarul detaliaza ultimele proiecte radio ale grupului Realitatea Catavencu: relansarea Realitatea FM si transformarea Radio Total in Gold FM.
Două radiouri noi în trustul Realitatea

CFR Calatori a inregistrat in 2007 venituri din publicitate de 600.000 de euro, dintre care 150.000 de euro a reprezentat publicitatea pe versoul tichetelor de calatorie, noteaza Financiarul.
Veniturile CFR si Metrorex

Proprietarii site-urilor si blogurilor care inregistreaza orice fel de venituri - directe sau indirecte (prin parteneriate, bartere) ar putea plati pentru postarea videoclipurilor muzicale cel putin 1.000 de lei pe luna, drepturi de autor, puncteaza Business Standard.
Site-urile romanesti, amenintate de remuneratii exagerate

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • OK, L!! sa-mi spui unde sa te votez...

    despre impozitarea blogurilor ce zicem azi? :)
  • @ncai:
    ban-aniera DA unde "ban" e frana de pus mitocanilor si Costelilor creativi din RMR
  • Relansarea Realitatea FM? hai deti mai ce naibii. cand a mai fost lansata prima data. faptul ca transmitea realitatea tv era lansare? asta denota profesionalism?
  • @ncai: bine grait... de n-ar fi democratie, eu as bana si agentia...
  • Reclama cu cașcavalul e doar sinceră. Reprezentativă pentru Republica Manelistă România...
    Excelentă ”revista...”:)

Trimite un comentariu

sus