“Publicul român este extrem de activ, de vivace în materie de televiziune. E de ajuns şi o fracţiune de secundă să nu îi placă ceva că apelează la puterea telecomenzii”, spune Pavel Stancev, noul CEO al Kanal D, într-un interviu acordat ziarului Cotidianul. După ce a condus Nova TV în Bulgaria şi HBO în România, Pavel Stancev a început anul în funcţia de CEO la Kanal D, din care va încerca să facă un post orientat către publicul feminin.
Publicitate Noul şef de la Kanal D: în România e mai greu să împuşti punctul de rating
Business Standard face bilanţul regiei de publicitate Splendid Media. Regia, care include companiile Splendid Media, Splendid Thematics şi Splendid Media Interactive, a avut, în 2008, o cifră de afaceri cumulată de 98 milioane de lei, adică 26,6 milioane de euro, potrivit declaraţiilor lui Radu Budeş, managing partner al grupului.
Euro 2008 şi Olimpiada au dus Splendid Media la peste 26 de milioane de euro
“Sunt foarte nemulţumit de felul cum SATI livrează cifrele”, declară într-un interviu acordat HotNews, Augustin Roman, directorul executiv al Gazetei Online. Gazeta Online a rupt contractul cu agenţia Boom şi a încheiat o înţelegere pe doi ani cu Intact Interactive, agenţia care face parte din acelaşi trust cu gsp.ro.
Augustin Roman: Vrem o creştere cu 50% a vizitatorilor în 2009
Test de fidelitate şi Trădaţi în dragoste sunt acuzate de CNA că prezintă prea multă agresivitate la o oră nepotrivită. Romantica difuzează originalul emisiunii cu trădătorii în dragoste (Cheaters), iar Prima TV şi Antena 1 vin cu varianta românească. O scurtă analiză a emisiunilor în Adevărul.
Programele cu înşelaţii în amor, între original şi falsuri
Site-ul adevarul.ro a avut în ultimele cinci luni cea mai mare creştere dintre ziarele de referinţă, scrie chiar Adevărul. În timp ce platformele online ale cotidienelor de calitate au avut creşteri de cititori de până la 60%, traficul adevarul.ro s-a majorat cu 105,7%.
Cotidianul „Adevărul” vine tare pe online
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roNews Corp. a raportat o pierdere de 6,42 miliarde de dolari, în ultimul trimestru din 2008. Conglomeratul media a fost nevoit să reducă valoarea activelor TV şi print cu 8,4 miliarde de dolari, potrivit publicaţiei AdWeek, citată de Business Standard.
News Corp., pierderi de 6,42 miliarde de dolari
oare nu ar trebui sa dea un semnal si sa "trezeasca" cei doi mamuti pt ca sunt platiti din banii nostri? ca nu mai vedem nimic acolo, decat marina almasan si sorin burtea si toti prafuitii de acolo?