Societatea Română de Radiodifuziune încearecă din nou să îşi găsească un vânzător pentru spaţiile publicitare ale canalelor pe care le deţine. După ce, la 9 februarie, nu s-a prezentat nicio companie, Radioul public a ajustat venitul minim garantat pe care îl cere în următorii trei ani: 600.000 de euro în primul an, 2,4 milioane de euro în total.
În februarie, SRR a cerut cel puţin 1,25 milioane de euro pe an de la viitorul vânzător. Într-un an ce criză, de ofertă nu s-a arătat interesat nici vânzătorul actual – Clir Media, al cărui mandat expiră la 15 martie.
Venitul minim garanta cerut pentru noua licitaţie, fără TVA:
- An 1 (16 martie-31 decembrie 2009) - 600.000 euro
- An 2 (1 ianuarie-31 decembrie 2010) – 800.000 euro
- An 3 (1 ianuarie-31 decembrie 2011) – 1.000.000 euro
Radio România nu a fixat încă data următoarei licitaţii, în noile condiţii.
Pe aceeaşi temă:
- Radioul public a anulat licitaţia din lipsă de participanţi
- LICITAŢIE: Radio România, neinteresantă pentru regiile de publicitate
- Radio România, 3,4 milioane de euro din publicitate
- LICITAŢIE: Radioul public vrea 1,25 milioane de euro pe an din publicitate
Trimite un comentariu