Skip to main content

Revista presei media – 10 martie

 

TVR 1 anunţă o grilă de programe "reconfigurată integral" şi construită în jurul Jurnalului de seară, a cărui repoziţionare, la ora 20.00, a fost anunţată săptămâna trecută, notează HotNews. Noua grilă, ce va fi lansată la 29 martie, păstrează însă emisiuni precum Teleenciclopedia, Dănutz SRL (Dan Bittman) sau Ne vedem la TVR! (Marina Almăşan). TVR 1 îşi reface grila ţinând cont şi de competiţiile sportive pe care le va transmite anul acesta - Formula 1 şi, din toamnă, meciurile şi rezumatele din Champions League.

TVR 1 îşi reface "integral" grila de programe

Membrii Consiliului Naţional al Audioviziualului au dat cu 66% mai multe sancţiuni în primele două luni din 2009 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008, scrie Adevărul. Dacă în primele două luni din 2008 membrii CNA votaseră „da” pentru zece amenzi, dintre care şase numai postului OTV, în aceeaşi perioadă din 2009 numărul penalităţilor financiare a sărit la 25. OTV s-a mai cuminţit, iar Antena 1 şi Realitatea TV i-au luat locul la numărul şi valoarea amenzilor.
CNA muşcă tot mai tare din posturile TV

Criza financiară şi criza economică au fost două dintre cele mai folosite sintagme în presa autohtonă de la începutul anului şi până în prezent, constată Financiarul. Criza financiară a fost menţionată în 2.382 de articole, iar criza economică a adunat în dreptul său 2.375 de materiale.
Criza, cuvântul de ordine în presă

Valentin Oeru, directorul executiv al Boom (Netbridge), se desparte de regia de vânzări, potrivit unor surse AdPlayers apropiate companiei. Contactat de AdPlayers, Oeru a evitat să facă orice comentariu privind despărţirea sa de casa de vânzari online Boom de la Netbridge Investments, dar nici nu a infirmat-o.
Valentin Oeru pleacă de la şefia regiei de vânzări Boom

Ştirile Pro TV de la ora 19.00 şi Observatorul de la aceeaşi oră de la Antena 1 au cumulat, în primele două luni ale acestui an, o cotă de piaţă medie de 43% şi o audienţă de 18,6% pe publicul urban, potrivit GfK România, analizează Business Standard. Ştirile Pro TV au avut audienţele cele mai mari, de 11,6%, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a obţinut doar 7%.
Ştirile de la Pro TV şi Antena 1 adună 43% din piaţă

Piaţa românească de media, estimată anul trecut la circa 600 milioane euro, ar putea scădea în 2009 cu aproximativ 25%, până la 450-460 milioane euro, a declarat, pentru Wall-Street, Răzvan Varabiescu, managing director la Aegis Media Central Services.
Varabiescu: Piaţa de media ar putea scădea până la 450 mil. euro în 2009

Episodul 3 din cel de-al 14-lea sezon Amazing Race a trecut prin România, notează Cotidianul. Multipremiatul show produs de CBS a filmat un episod, în premieră, şi în ţara noastră, focalizându-şi atenţia în special pe Nadia şi faima lui Dracula. “Discuţiile cu reprezentanţii CBS-ului au început în luna iunie 2008 despre posibilitatea realizării şi în România a unei etape de concurs a renumitei emisiuni «Amazing Race»“, povesteşte pentru Cotidianul Eugen Dinca, director de producţie la Dove Production, agenţia care i-a ajutat pe cei de la CBS să filmeze în România.
“Amazing Race” în România: Nadia, Dracula şi o şatră

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus