Skip to main content

Revista presei media – 29 aprilie

 

Publicitate

elena-udrea-cotidianulMinisterul Turismului a încheiat un parteneriat cu BRD pentru promovarea României în străinătate, notează Cotidianul. Sloganul campaniei: Romania, land of choice . BRD va finanţa partea de producţie a clipurilor şi materialelor publicitare, în vreme ce Ministerul Turismului se va ocupa de partea de promovare. Imaginea României o vor reprezenta Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Elena Udrea, ministrul Turismului, spune că promovarea va costa câteva milioane de euro, din care două milioane de euro vor fi destinaţi difuzării unui spot pe două televiziuni internaţionale de mare audienţă. Despre subiect scrie şi Adplayers.
Cotidianul: Egreta, ursul şi râsul, angajaţi pentru România


Adplayers: Licitaţie de media de 2 Mil. de EUR la Ministerul Turismului

bogdan-naumovici1Proiectul Roşia Montana, obiectul unora dintre cele mai aprinse controverse ale ultimului deceniu, revine în forţă pe scena publică, scrie HotNews. Campanie publicitară-mamut, sondaje, întâlniri cu presa, strângeri de semnături, alimentat de poziţia aparent mai prietenoasă a noului guvern faţă de proiect. Campania publicitară va fi semnată de Bogdan Naumovici, după cum a anunţat săptămânalul Money Express aici.
Roşia Montana Gold Corporation începe ofensiva mediatică pentru câştigarea publicului

Agenţia de Stat pentru Turism din Bulgaria va investi anul acesta 8 mil. leva (4 mil. euro) pentru promovarea turismului la nivel intern şi extern, România fiind una dintre ţările targetate, scrie Daily Business.
Bulgaria: 4 mil. euro pentru promovarea turismului. România, printre targeturi

Consiliul Naţional al Audioviziualului a acordat, ieri, licenţă pentru postul Digi Sport, deţinut de RCS. Subiectul, detaliat, ieri, de paginademedia.ro, este prezentat de Adevărul, Evenimentul zilei, Cotidianul, HotNews, Business Standard, Wall-Street şi Daily Business.

Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) va investi 40 de milioane de euro pentru dezvoltarea Ost Holding, divizia est-europeană a grupului german WAZ, prezent la nivel local prin România liberă şi Hiparion Magazines, notează, pe scurt, Business Standard.
BERD investeşte în România liberă

Producătorii de bere nu au mai plusat la capitolul publicitate în sezonul rece la fel ca în anii precedenţi şi au subţiat bugetele de publicitate cu până la 20%, analizează Financiarul. Dacă în primele trei luni şi jumătate din 2008 berarii cheltuiau pe publicitatea TV 5,5 milioane de euro net, anul acesta investiţiile în reclamele TV au scăzut la 4,5 milioane de euro.
Reclamele TV la bere au scăzut cu 25%

catalin-radu-tanaseJurnalistul Cătălin Radu Tănase crede că transmisiunile de pe teren şi ştirile prezentate din studio sunt, în esenţă, acelaşi lucru. „Tot ştiri sunt, dar altfel“, precizează el, într-un articol publicat de Adevărul. După ani de zile în care a fost în mijlocul evenimentelor, Cătălin Radu Tănase a trecut la pupitrul ştirilor. Următorul pas în televiziune e o surpriză, chiar şi pentru el.
Cătălin Radu Tănase:„Am avut emoţii, un pic, aşa, ca la început“

Publicitatea online are cele mai mari şanse de a fi observată după ora 18.00, potrivit unui studiu realizat de Interactive Advertising Bureau Marea Britanie, împreuna cu Lightspeed Research, citat de Business Standard. Astfel, 51,6% dintre respondenţi au declarat că acordă o mai mare atenţie reclamelor online după ora 18.00, în timp ce, în intervalul orar 12.00-14.00, doar 11% dintre intervievaţi îşi îndreaptă atenţia către acestea.
Reclamele pe net se văd bine după ora 18.00

Pentru prima dată de când a fost instaurat preşedinte, Obama a fost refuzat de o mare reţea de televiziune, Fox, pentru spaţiu de emisie în prime time, scrie Cotidianul. După ce televiziuni americane au comentat, în mai multe rânduri, faptul că intervenţiile din prime time ale noului preşedinte le costă zeci de milioane de dolari venituri din publicitate, Barrack Obama a fost refuzat, pentru prima dată, de una dintre marile reţele.
Televiziunile din SUA pierd bani din cauza intervenţiilor lui Obama din prime time

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cap limpede cap limpede
    Am, da' sint zgircit! ;-)) Voi reveni.
  • Petrişor Petrişor
    Mulţumesc pentru observaţie! Ai cumva observaţii şi despre conţinutul propriu-zis al revistei presei?
  • cap limpede cap limpede
    Dle. Obae, esti sigur ca "MINISETRUL Turismului" exista in Romania?

Trimite un comentariu

sus