Skip to main content

Revista presei media - 18 decembrie

 

Publicitate

vlad-tudosieNoul departament de vânzări din Intact îl va avea ca head of sales pe Vlad Tudosie, fostul director de vânzări al Discovery Channel, informează Business Standard şi HotNews. Grupul media Intact, care operează, printre altele, televiziunea Antena 1, a decis în urmă cu câteva luni internalizarea vânzărilor, în urma întreruperii relaţiilor cu regia Clir Media, care a vândut până acum produsele TV din trustul familiei Voiculescu. (Sursa foto: AdPlayers)
Vlad Tudosie, de la Discovery la Antena 1
Vlad Tudosie conduce noua echipă de vânzări a televiziunilor din grupul Intact

După ce la începutul anului renunţa la revista  Quattroruote, Burda România a vândut bilunarul Autoshow companiei Presworks România, editorul publicaţiilor Star, Zău, Şoc şi Venue, scrie Business Standard.
Bilunarul Autoshow, vândut de Burda

laura-badeaPe o piaţa media în scădere cu până la 40%, atitudinea celor mai mulţi jucători (deopotrivă clienţi sau agenţii) s-a rezumat la adoptarea “variantei sigure” şi a proiectelor de respiraţie scurtă. Acest prim an de criză financiară a reprezentat o perioadă de conservare în piaţa de media şi publicitate din România, semne de revenire fiind aşteptate spre finalul anului viitor. Acesta este doar un scenariu optimist, în opinia Laurei Badea, strategy director în cadrul grupului de comunicare Omnicom Media Group România, care a acordat un interviu pentru Wall-Street.
Laura Badea, Omnicom Media Group România: Semn de sărăcie a populaţiei - revenirea emisiunilor TV din “era bingo”

Intact Interactive (In-In), divizia new media a grupului Intact, trebuie să-şi concentreze atenţia, în 2010, pe dezvoltarea site-urilor din grup, pentru că acestea "sunt într-o situaţie delicată, cu mici excepţii. Sunt hostate prin tot felul de cotloane, sunt dezvoltate pe genunchi", spune pentru HotNews Augustin Roman, recent numit director general al In-In.
Gusti Roman, Intact Interactive: Ne vom concentra pe siteurile grupului pentru că sunt într-o situaţie delicată, sunt dezvoltate pe genunchi

Tot mai multe metode inovative de cercetare îşi fac apariţia atât pe piaţa internaţională, cât şi pe cea din România. Se prevede un viitor sumbru pentru metodele clasice de cercetare sau direcţia spre care ne îndreptăm o reprezintă un hibrid între inovaţie şi tradiţie? Se întreabă Anca Muraru, într-o analiză realizată pentru site-ul IAA.

IAA World Service Center iniţiază o campanie globală de comunicare proprie destinată pe de o parte membrilor săi, companii sau persoane care activează în companiile membre, dar şi întregii industrii de marketing şi comunicare. Motivul: climatul economic în continuă schimbare şi presiunea constrângerilor din ultimii ani. Pentru dezvoltarea acestei campanii, asociaţia a lansat o licitaţie internaţională, primul pitch fiind organizat de IAA România, informează HotNews.
IAA World Service Center începe o campanie globală de comunicare a propriilor valori

visa-savanciucStructura integrată de comunicare digitală care va fi formată în urma intrării agenţiei HyperActive în grupul Lowe-Initiative va putea asigura "in house" toate etapele comunicării pentru clienţi, de la planificare şi creaţie la planning&buying, spune Veronica Savanciuc, preşedinte-CEO Lowe&Partners.
La rândul său, Alex Visa, managing partner HyperActive, spune că aderarea agenţiei la acest grup este un demers "natural, în condiţiile în care piaţa de advertising dă semne clare" că "viitorul este digital!” Cei doi au raspuns mai multor întrebări webPR.ro-HotNews.ro pe tema aderarii Hyperactive la grupul Lowe-Initiative. Pe aceaşi temă a scris un material şi Wall-Street.
Hotnews: Savanciuc/Visa: Parteneriatul dintre Lowe-Initiative şi HyperActive este justificat şi natural: viitorul este digital
În timp ce revistele de adolescenţi au înregistrat scăderi în privinţa tirajului şi a vânzărilor brute, o parte dintre publisherii revistelor pentru copii au renunţat sa mai ofere datele de difuzare, doar două reviste din 15 oferind informaţii despre tiraje şi vânzarile pe care le-au avut in trimestrul al treilea din acest an, reiese din cea mai recentă analiză realizata de Wall-Street, care a folosit datele oferite de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT).
Scăderi de tiraje la revistele pentru adolescenţi, lipsa de date la cele pentru copii

Ziarul american Miami Herald, care în acest an a disponibilizat 200 de angajaţi, a început să ofere cititorilor opţiunea de a face contribuţii online, scrie Wall-Street, care citează The Telegraph.
Ziarele au început să ceară cititorilor donaţii online

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus