Cea mai bună lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerată campania Lipton Raspberry, creată de GMP PR pentru Pepsi Lipton International. Premiul a fost acordat în cadrul galei European Excellence Awards, la Viena.
Campania a concurat în categoria “Lansare” cu agenţii din Marea Britanie, Austria, Germania şi Grecia. De asemenea, “Susţin Zmeura” a intrat în top 10 cele mai bune campanii de PR ale anului, fiind nominalizată şi la categoria “Best Campaign of the Year 2009”. La ediţia de anul acesta a European Excellence Awards au fost înscrise peste 1200 de campanii din toată Europa.
Ideea campaniei:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roIntitulată "Susţin Zmeura!”, campania de lansare şi-a propus să ridice zmeura la rang de fruct-vedetă al anului 2009.
Pentru a atrage atenţia asupra beneficiilor zmeurei, agenţia a creat o serie de acţiuni inedite sub patronajul Asociaţiei Producătorilor Independenţi de Zmeură, culminând cu o strângere masivă de semnături pentru schimbarea trofeului „Zmeura de Aur” în „Cactusul de Aur”.
Trimite un comentariu