ACTUALIZARE: Spotul Gusto a fost detronat în ultimele ore de pe primul loc. Reclama a căzut în clasamentul BestAdsOnTV.com pe locul 5.
Publicitate
Spotul pentru pufuleţii Gusto, reclama “fără cap” este pe primul loc pe site-ul BestAdsOnTV.com. Spotul “Headless” (fără cap, în traducere) a fost votat pe acest site de către unul dintre cei mai cunoscuţi publicitari, Ari Merkin, creativ care a realizat una din cele mai cunoscute reclame – Lampa, pentru Ikea. (reclamele Gusto, Ikea şi alte detalii, în continuare)
BestAdsOnTV.com este un site specializat, cunoscut în comunitatea de profil pentru aprecierea celor mai bune lucrări publicitare. Lucrările de pe BestAdsOnTV.com sunt judecate de către un invitat prestigios.
Înainte de alte detalii, iată reclama Gusto:
“Umor absurd”. Aşa explica reclama Răzvan Căpănescu, de la agenţia Publicis, pentru paginademedia.ro. Ce spunea Căpănescu:
„Este o dramatizare care să atragă atenţia. Am luat şi noi umorul absurd, pentru a dramatiza ideea creativă, pentru că mi se pare o execuţie cinematografică memorabilă. Doar l-am dat lumii pe Eugen Ionesco.”
“Totul a fost foarte gândit. Este o metaforă vizuală, te zguduie de pe canapea, dar îndeamnă la optimism în orice situaţie şi la nimic altceva. Este făcută pentru un anumit target – adolescenţii şi li se adresează într-un limbaj pe care îl gustă.”
Spotul „Headless” a fost premiat cu Argint la festivalul Golden Drum în 2008, Bronz la festivalul ADOR, editia 2009 şi o nominalizare la New York Festival, 2009.
Propuşi în top de creatorul Lămpii de la Ikea
Juratul săptămânii pe BestAdsOnTV.com a fost creativul Ari Merkin. Publicitarul lucrează la Toy New York şi a creat, printre altele cunoscutul spot Lampa, pentru Ikea.
Spotul Lampa
Merkin este cunoscut şi pentru campania de lansare a brandului Mini în Statele Unite.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Omul meu era taiat in profil. Principala lui problema devine deci batutul din palme la teatru/opera cand nu trebuie. :)) si asa am rezolvat o problema!