Skip to main content

Murdoch loveşte în adversari cu preţuri minime pentru publicitate

 

Magnatul de presă Rupert Murdoch ieftineşte publicitatea în Wall Street Journal şi în New York Post pentru a-şi doborî adversarul, cotidianul New York Times, potrivit Financial Times.

Publicitate

Această mişcare face parte dintr-o întreagă campanie agresivă pornită de Murdoch împotriva New York Times şi este programată să demareze pe 26 aprilie, chiar înainte de lansarea ediţiei speciale de New York a ziarului Wall Street Journal.

În ce constă campania agresivă?

Cele două ziare ale lui Murdoch, WSJ şi New York Post,  vor oferi reduceri de preţ pentru spaţiul destinat publicităţii între 79 şi 83%, chiar pentru pagini întregi de reclamă.

Cât va costa această mişcare anticoincurenţială?

Trustul de presă News Corp are în vedere pentru aplicarea aceastei strategii cheltuieli de până la 30 de milioane de dolari. Această sumă reprezintă doar investiţia pe anul acesta, pentru că în 2011 vor fi cheltuiţi alţi bani pentru finanţarea expansiunii noii ediţii de New York a WSJ.

Această strategie ofensivă la adresa concurenţei trebuie privită în contextul filosofiei proclamate de Murdoch, conform căreia conţinutul editorial nu trebuie să fie gratuit pentru că jurnalismul costă bani.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus